  • 31. Data: 2009-02-15 14:11:33
    Temat: Re: Mieszacz wody do pralki
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:kjzab8p3tfm.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > "Maniek4" <b...@w...pl> writes:

    > A w USA to pralki w ogole nie maja grzania i pierze sie w wodzie z
    > kranu w jednym z trzech trybow - ciepla (z cieplego kranu, czylo 40
    > stopni), letnia i zimna.

    W ameryce to wiekszosc spoleczenstwa mieszka w przyczepach kempingowych i w
    tych swoich niby domach, wygladajacych jak obejscia. To akurat nie jest
    zaden argument hehe :-)

  • 32. Data: 2009-02-15 14:25:43
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Właśnie nie przewidują!
    > Zapoznaj się z aktualną ofertą. Od czasów Wiatki praktycznie nie spotyka
    > się pralek ani zmywarek na dwa przyłącza wodne zimnej i ciepłej.

    Ty sie z choinki urwales? Nawet w tym watku podalem namiar na nowa
    pralke firmy Candy, ktora ma podlaczenie cieplej i zimnej wody. Zadzwon
    sobie do jakiejkolwiek firmy, Siemnes, Hotpoint, maja pelno takich
    modeli. Podobnie ze zmywarkami.
    I badz mezczyzna, palnales z tym scinaniem sie bialka ewidenta bzdure i
    zamiast jak mezczyzna przyznac sie do bledu zachowujesz sie jak lajza,
    robiac z siebie idiote tekstami w stylu "Od czasów Wiatki praktycznie
    nie spotyka się pralek ani zmywarek na dwa przyłącza wodne zimnej i
    ciepłej.".
    Jak dla mnie EOT.

  • 33. Data: 2009-02-15 14:52:51
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    > Ty sie z choinki urwales? Nawet w tym watku podalem namiar na nowa pralke
    > firmy Candy, ktora ma podlaczenie cieplej i zimnej wody. Zadzwon

    Są pewnie jakieś niszowe modele. W sklepach się ich nie spotyka. Przejdź się
    np do EuroAgd i sam zajrzyj na tyły urządzeń. I nie nadymaj się tak, bo
    dostaniesz wylewu.

    > I badz mezczyzna, palnales z tym scinaniem sie bialka ewidenta bzdure i

    Jesteś gejem?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2009-02-15 19:51:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:gn919v$8ni$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No to umyj patelnię po jajecznicy w zmywarce i wypierz w gorącej wodzie
    > plamy z krwi.

    I tak w kolko bedziesz najpierw stawial jakas teze a pozniej ja zwalczal -
    niezla mutacja trola.

    PLONK

  • 35. Data: 2009-02-15 19:53:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.sparkinstalacje.pl/honeywell/frames/f_tm5
    0.html

    Dzieki ;-)

  • 36. Data: 2009-02-16 10:57:17
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    0.html

    dodam, że płaciłem za to cudo jakieś 70-80 zł i od 2 lat działa świetnie

  • 37. Data: 2009-02-16 11:30:56
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Ghost pisze:
    > Witam,
    >
    > W ramach oszczednosci podlaczylem pralke do cieplej wody - wiadomo
    > ogrzewanie gazem wyjdzie taniej niz pradem przez pralke.

    Nie wiem dokładnie ile litrów wody pochłania napełnienie zbiornika
    pralki, ale podejrzewam, że jest to wartość porównywalna z tym, ile wody
    trzeba spuścić z rur, aby otrzymać ciepłą wodę. Koniec końców szkoda
    zachodu MZ.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 38. Data: 2009-02-16 11:35:46
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "PeJot" <P...@0...pl> wrote in message news:gnbiph$imf$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ale podejrzewam, że jest to wartość porównywalna z tym, ile wody trzeba
    > spuścić z rur, aby otrzymać ciepłą wodę. Koniec końców szkoda zachodu MZ.

    W blokach gdzie jest cyrkulacja wystarczy spuścic małą bytelkę od coca coli
    0.33L i już jest ciepła. Natomiast jest inny zbawienny sposób na
    oszczędności. Zrobić podłogówkę w nowym bloku i podłączyć ją do cyrkulacji
    c.w.u :-) Podobno to nagminna praktyka.

  • 39. Data: 2009-02-16 11:50:00
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    kiki pisze:

    > Natomiast jest inny zbawienny sposób na
    > oszczędności. Zrobić podłogówkę w nowym bloku i podłączyć ją do cyrkulacji
    > c.w.u :-) Podobno to nagminna praktyka.

    Kurcze, Polak potrafi. Moment, przecież rury to nie szpilki, tego nie da
    się tego ukryć.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 40. Data: 2009-02-16 12:34:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > 0.33L i już jest ciepła. Natomiast jest inny zbawienny sposób na
    > oszczędności. Zrobić podłogówkę w nowym bloku i podłączyć ją do cyrkulacji
    > c.w.u :-) Podobno to nagminna praktyka.
    Racja, sam znam dwie osoby co tak zrobiły;)))

    Kris