    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moja woda
    Date: Fri, 03 Jul 2020 11:15:04 +0200

    On Thu, 2 Jul 2020 01:51:05 -0700 (PDT), uciu
    <a...@g...com> wrote:
    > Składał ktoś wniosek?

    Nie ale kilka tygodni temu po kilku próbach przez kilka dni
    dodzwonienia się do ministerstwa klimatu w tej sprawie (oficjalna
    infolinia nie działała a oficland kontaktowe telefony odbiera się
    losowo raz w tygodniu przez kilka minut dziennie w przerwie między
    posiłkami) udało mi się dodzwonić jedynie na ogólny sekretariat,
    gdzie osoba z upośledzeniem umysłowo-alfabetycznym (nie potrafię tego
    delikatniej ująć) podała telefon do człowieka który ten projekt
    "pisze" (wtedy nie był jeszcze skończony). Ów pisarz był akurat na
    urlopie więc rozmowa była dość luźna, nawet zbyt luźna bo nie udało
    mi się niczego konkretnego dowiedzieć, poza:

    - refundować będzie można tylko inwestycje nieskończone (??),
    niestety nie umiał wytłumaczyć co przez to rozumie. To miało związek
    z tymi, którzy wpierw zrobili instalację a potem chcieliby refundować
    poniesione koszty

    - refundować będzie można tylko te wydatki poniesione od 1 czerwca
    (jak ktoś kupił zbiornik w maju to na drzewo)

    --
    Marek