  • 221. Data: 2017-09-09 16:44:44
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 9 września 2017 13:46:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Znam kilkunastu tirowców i wszyscy używają automapy. Bo GM nie ma opcji
    > wykluczenia trasy tylko dla osobówek. A na CB pewnie wołają, żeby się

    Czeekaj, teraz do mnie dotarło - oni na pewno wołają na CB bo automapa ich
    nie potrafi doprowadzić do celu! Na pewno ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 222. Data: 2017-09-13 11:31:05
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 19:36, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Masz CB? - pewnie nie masz, bo byś zauważył, że praktycznie żaden
    > Tir-owiec nie używa nawigacji.
    > Potrafią przez pół godziny dopytywać się jak dojechać do...
    > Z tym "bardzo dużo" byłbym ostrożny.

    Używałem CB. O pytających tirowcach sam pisałem, że są żenujący - w tym
    nawet wątku.
    Ale to niczego nie zmienia. TIRy to nie są jedyni użytkownicy dróg, a te
    miliony osobówek to przypatrz się, ale większość coś tam na tym
    smartfonie ma uruchomione...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 223. Data: 2017-09-30 19:48:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    mam okazje ponawigowac zaktualizowanym GM - no dobra: jest beznadziejny. Ja tak sobie
    mysle ze bedziemy przełom wieków miło wspominac - nowe programy są coraz bardziej
    wkurzające.

    Z youtubem to samo - mój stary komp już nie daje rady zeby toto odtworzyć - a
    przeciez żadnej nowej wartosci w oprogramowaniu nie ma. Do d... z takim postępem.

    b.

  • 224. Data: 2017-10-01 21:58:59
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-30 o 19:48, Budyń pisze:
> [...]
    przeciez żadnej nowej wartosci w oprogramowaniu nie ma. Do d... z takim postępem.

    Ja o tym pisalem juz dawno temu.
    Ostatnio Opere tak ulepszyli, ze np. YT w ogole nie daje sie sensownie
    obslugiwac w telefonie. Nowe aktualizacje sa coraz ciezsze i tak
    naprawde nic sensownego nie wnosza, choc producent zapewnia o jakichs
    wypierdzistych cos tam. Z kompami problemu nie ma, ale w telefonie
    jeszcze nie tak dawno temu 16 GB bylo, ze hoho. Starczalo na zdjecia,
    filmy, muze i dzialajace z grubsza tak samo aplikacje (pomijajac jakies
    filmy 4K z milionem klatek na sekunde). A nie dalej jak na poczatku roku
    moja Z2, ktora uzywalem przeszlo dwa lata, zaczela zglaszac problem
    pelnej pamieci. Dla przykladu stara Lumia 800, ktora MS porzucil z
    aktualizacjami ma ciagle w chu wolnej pamieci z analogicznej pojemnosci.
    W nowych telefonach mamy 64 GB, ale to chyba tez radosc nie na dlugo.

    Pozdro.. TK

  • 225. Data: 2017-10-01 22:20:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 października 2017 21:58:41 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:
> [...]
    > aktualizacjami ma ciagle w chu wolnej pamieci z analogicznej pojemnosci.
    > W nowych telefonach mamy 64 GB, ale to chyba tez radosc nie na dlugo.

    spisek korporacji jest taki zeby nas tak wkurwic zebysmy sie zgodzili placic
    abonament za softłer i hardłer nieupierdliwy, takie tam premium.
    A jak juz wejdziemy w premium to i tak wcisną tam reklamy i inny shit :/

    b.

  • 226. Data: 2017-10-01 23:14:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-30 o 19:48, Budyń pisze:
    > mam okazje ponawigowac zaktualizowanym GM - no dobra: jest beznadziejny. \

    Bo? :)

    Ja tak sobie mysle ze bedziemy przełom wieków miło wspominac - nowe
    programy są coraz bardziej wkurzające.

    Stary piernik jesteś i nie ogarniasz :P

    > Z youtubem to samo - mój stary komp już nie daje rady zeby toto odtworzyć - a
    przeciez żadnej nowej wartosci w oprogramowaniu nie ma.

    To się tylko Pana zdaje.

    Do d... z takim postępem.

    Wykop se Pan ziemiankę i czekaj na kostuchę :P ;)

    --
    Pete

  • 227. Data: 2017-10-01 23:37:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 października 2017 21:58:41 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > Ostatnio Opere tak ulepszyli, ze np. YT w ogole nie daje sie sensownie
    > obslugiwac w telefonie

    Czekaj, jeszcze raz.. Obsługiwać Youtuba w Operze? :-))
    Nie rób jaj.

    Na onet wchodzisz wpisująć w googlu: onet.pl ? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 228. Data: 2017-10-02 11:06:01
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-10-01 o 23:37, Adam Sz. pisze:

    > Czekaj, jeszcze raz.. Obsługiwać Youtuba w Operze? :-))

    Na stronach czasem są zagnieżdżone filmy i niekoniecznie wszystko odpali
    w dedykowanej aplikacji...
    Zresztą wydawało mi się, że świat miał być łatwiejszy, czyli, żebym nie
    musiał odpalać 5 osobnych rzeczy, żeby mi coś dobrze chodziło...

    > Na onet wchodzisz wpisująć w googlu: onet.pl ? ;)

    Znam takich co tak robią. Nawet dyskutowaliśmy o tym. Im tak wygodniej i
    tyle.
    Tak, też tego nie rozumiem, ale trzeba uszanować, że są tacy ludzie i
    jest ich wbrew pozorom bardzo dużo. Wręcz zaskakująco dużo.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 229. Data: 2017-10-02 11:20:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 października 2017 11:06:02 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > Tak, też tego nie rozumiem, ale trzeba uszanować, że są tacy ludzie i
    > jest ich wbrew pozorom bardzo dużo. Wręcz zaskakująco dużo.

    Wiem. I tacy najczęściej marudzą podobnie do Manka. A wystarczy użyć
    poprawnego narzędzia. Jak pisałem - w 99% przypadków problemem nie jest
    technologia, urządzenie, czy soft, tylko użytkownik. Jakbyś próbował
    dziure wywiercić śrubokrętem to też byłby problem - i nie byłby to zły,
    niedobry, nowoczesny śrubokręt tylko złe / źle użyte narzędzie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 230. Data: 2017-10-02 13:55:23
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Kilka razy do roku jeżdżę w różne miejsca europy. Oczywiście bez GPS nie dałbym rady
    poruszać się po miastach. Trasa (autostrada) to nie problem ale miasta to katastrofa.
    Po początkowych doświadczeniach kiedy to do Hiszpanii GPS poprowadził mnie przez
    Czechy, Austrię i Szwajcarię inaczej planuję. Przed każdą podróżą w Googlach
    sprawdzam trasę i rozpisuję sobie główne drogi. Łącznie z tymi lokalnymi. Szczegolnie
    skrzyżowania i zjazdy dobrze rozpracowuję. W ten sposób mam wszystko policzone
    łącznie z czasem przejazdów. GPS służy mi ty;lko do korekty. Używam wszystkich w
    trasie Google, Automapa, i samochodowy. Oczywiście każdy inaczej pokazuje.
    Kadar