  • 161. Data: 2016-12-15 22:41:02
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 grudnia 2016 21:14:18 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    to zwykla kalka z tvn-u. Poza historią z obowiązkowym apelem smolenskim, moze i
    troche komisją smolenską to wlasciwie nie ma nic do zarzucenia - a robote robi
    słuszną.

    > buahaha. tę do której garną się tylko bezrobotni po kasę. A przy okazji
    > mam miec 50% stanu osobowego armii zawodowej "przy okazji" zabierając
    > jej kasę.

    tobie w zyciu przez mysl nie przyjdzie, ze mozna sie poczuwac do obrony ojczyzny i
    swiadomie oddac sie do dyspozycji armii.

    wszystkie informacje od ruskich trzeba sprawdzic bo są mało wiarygodne.

    > mówisz, że ruscy przeprowadzali pogrzeby w Polsce?

    nie, mówie ze przysłali zalutowane trumny których zabronili otwierac, i oswiadczenie
    ze kwity z sekcji przyślą jak napiszą. Przed pogrzebem przysłali tylko wyniki sekcji
    kaczynskiego. A reszte pół roku później.
    Wobec tego nasi prokuratorzy mieli psi obowiązek zrobić wlasne czynnosci.

    b.

  • 162. Data: 2016-12-15 22:47:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    >

    > tobie w zyciu przez mysl nie przyjdzie, ze mozna sie poczuwac do obrony ojczyzny i
    swiadomie oddac sie do dyspozycji armii.

    umiesz czytać w myślach? To kiepsko Ci idzie.

> [...]
    wyniki sekcji kaczynskiego. A reszte pół roku później.
    > Wobec tego nasi prokuratorzy mieli psi obowiązek zrobić wlasne czynnosci.

    bzdura

    a to niewygodne pytanie już wyciąłeś?
    I jaki to ma związek z tym, że samolot nie miał prawa wysatrtować z
    Warszawy?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2016-12-15 22:49:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Zolnierze zawodowi tez ida dla kasy, tak samo jak policjanci czy strazacy. Na
    dodatek dla duzo wiekszej kasy.

    Ci co mieli pójść do wojska już poszli. Dlaczego Ci co idą do OT nie idą
    do normalnego wojska?

    > I jakos Cie to nie boli.

    >Czy duze straty sa w partyzantce? Raczej nie,

    owszem są.

    >jakies musza byc. W Afganistanie czy teraz Panstwo Islamskie dzialania obronne oprte
    bylu, sa, na doktrynie wojny partyzanckiej. Na Arabow zrzucono wiecej ton bomb niz
    bylo,jest, >partyzantow i dalej sa zdolni do prowadzenia walki. Wojna w Wietnamie
    opierala sie na modelu wojny partyzanckiej. Potezne USA musialo sie wycofac.
    Oczywiscie Wietnamczycy wojny >nie wygrali, tak jak Arabowie z ZSRR w Afganistanie.
    Ale osiagneli cel jakim bylo wypchniecie wroga ze swojego terenu.

    szukaj dalej bo kiepsko Ci idzie skoro usisz wycinać niewygodne
    fragmnety byle tylko na nie nie odpowiedzieć

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 164. Data: 2016-12-15 23:05:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 grudnia 2016 22:49:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > bzdura

    w platformianej polsce rzeczywiscie, kto by sie tam przejmowal. Byle pijaka
    przejechanego przez traktor kroją, a tu nie ma potrzeby.
    Jeden prokurator odstąpił kiedys od sekcji ojca jakiegos sedziego, zeby nie ranić
    rodziny czy cos ww ten desen. I wiesz, ten prokurator za to wyleciał z roboty.

    > a to niewygodne pytanie już wyciąłeś?
    > I jaki to ma związek z tym, że samolot nie miał prawa wysatrtować z
    > Warszawy?

    pisalem o efektach swiezych eksumacji których przeprowadzenie wskazuje ze maja sens.
    wyciąłem pytanie bo co to ma z tym wspolnego? Ma coś?

    A o tym ze nie mial prawa startowac to pierwsze słysze, to ze powinien wybrac inne
    lotnisko to sie mówi. Ale start?

    b.

  • 165. Data: 2016-12-15 23:07:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    i swiadomie oddac sie do dyspozycji armii.

    > umiesz czytać w myślach? To kiepsko Ci idzie.

    no to sie decyduj - albo idą sami bezrobotni, albo tez ludzie z poczuciem misji (co
    nie wyklucza bezrobotnych)

    b.

  • 166. Data: 2016-12-15 23:08:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > w platformianej polsce rzeczywiscie,

    a bo PO!

    > kto by sie tam przejmowal. Byle pijaka przejechanego przez traktor
    >kroją, a tu nie ma potrzeby.

    no tak. Jakby tam był PRLowski prokurator Piotrowicz toby na pewno
    pokazał. A czemu macierewicz uciekł na obiad zamiast pojechać do
    Smoleńska?

    > Jeden prokurator odstąpił kiedys od sekcji ojca jakiegos sedziego, zeby nie ranić
    rodziny czy cos ww ten desen. I wiesz, ten prokurator za to wyleciał z roboty.

    Ziobro nie jest sędzią na szczęście

> [...]
    > wyciąłem pytanie bo co to ma z tym wspolnego? Ma coś?
    >
    > A o tym ze nie mial prawa startowac to pierwsze słysze, to ze powinien wybrac inne

    czyli nie masz pojęcia o oganizacji lotu ale się wypowiadasz? nie dziwi
    mnie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 167. Data: 2016-12-15 23:27:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    i swiadomie oddac sie do dyspozycji armii.

    > no to sie decyduj - albo idą sami bezrobotni, albo tez ludzie z poczuciem misji (co
    nie wyklucza bezrobotnych)

    ja nie jestem wróżką. Nie wiem czy umiesz czytać w myślach. Dlatego
    pytam.
    A co do tego kto idzie to poczytaj sobie w gazetach.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 168. Data: 2016-12-15 23:43:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli jest wojna to panstwo nikogo nie musi prosic czy by nie byl laskaw. Kurier
    przynosi nakaz stawienia sie. Potem taki jak w piosence dostaje mundur, bron, do
    szafki kluczyk. Dowodca bacznosc spocznij go nauczy. I idze za tydzien robic za
    tatara bez cebulki. I na taka okolicznosc warto byc przeszkolonym bo nie idie sie w
    pierwszej lini. Mam kategorie A3, przeznaczony do sluzby w oddzialach obrony
    cywilnej. W wojsku nie bylem ale jak zebrac czas jaki spedzilem na szkoleniach i
    poligonach to z poltora roku wyjdzie. Mundur mialem w domu. Wiem jedno. Swiezak na
    wojnie nie ma zadnej szansy na przezycie. A przeszkolony ma, jesli jest wsrod tak
    samo jak on przeszkolonych to szanse rosna bo ktos patrzy co sie z tylu dzieje. Ze
    szkolen pamietam ze atakujacy w pierwszych liniach ma 100% zabitych. Przeszkolonego
    nie dadza do pierwszej lini, za cenny.

  • 169. Data: 2016-12-15 23:49:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przede wszystkim to nic nie wycinam, moj czytnik na to nie zezwala bo nie cytuje.
    Przypomnij na co nie odpowiedzialem.

  • 170. Data: 2016-12-15 23:54:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Przede wszystkim to nic nie wycinam, moj czytnik na to nie zezwala bo nie cytuje.
    Przypomnij na co nie odpowiedzialem.

    to zainstaluj sobie normalny czytnik. To Twój problem, że "dyskutujesz"
    nie wiedząc z czym.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?