  • 331. Data: 2017-01-16 13:03:37
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 23:18:38 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > Ale IMHO Prezydent nie powinien być wyłącznie notariuszem partii.

    nie wykazałeś tego. Czy komorowski był notariuszem gdy podpisał 500 ustaw (przy kilku
    wetach)?

    > Zwłaszcza w sytuacji kiedy wprawdzie partia zdobyła większość
    > parlamentarną, ale głosowało na nią niespełna 38% *biorących udział* w
    > wyborach parlamentarnych.

    Sposób przeprowadzania wyborów ma być dowodem ze PAD niszczy powage urzędu?
    No prosze cie....

    b.

  • 332. Data: 2017-01-16 13:07:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 10:59:41 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > Zasada państwa demokratycznego wymaga by przestrzegać konstytucji.

    jest cos duzo poważniejszego w demokracji - powszechna akceptacja wyników wyborów.
    Opozycja nie zaakceptowała wyborów i za pomocą konstytucyjnych sztuczek próbowała
    unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    > Niestety, ale PiS z PAD pogrzebał konstytucję już dawno temu.

    Owszem -z powodów jak wyżej. To nie wina pisu, lecz opozycji.

    b.

  • 333. Data: 2017-01-16 13:30:03
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2017-01-16 13:03, Budyń wrote:
    > Sposób przeprowadzania wyborów ma być dowodem ze PAD niszczy powage urzędu?
    > No prosze cie....

    Budyń, litości! Gdzie napisałem, że "sposób przeprowadzania wyborów ma
    być dowodem ze PAD niszczy powage urzędu" ...

    Piotrek

  • 334. Data: 2017-01-16 13:51:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-16 o 13:07, Budyń pisze:

    > jest cos duzo poważniejszego w demokracji - powszechna akceptacja wyników wyborów.
    > Opozycja nie zaakceptowała wyborów i za pomocą konstytucyjnych sztuczek próbowała
    unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    Pisowska retoryka, 'sztuczki', legalna władza' 'suweren'.
    TK to TK i żadna dotychczasowa władza od czasu jego powstania nie
    podniosła na niego ręki. Żadna.

    Ja obiecuję swój głos na partię, która obieca największe sankcje na
    aktualnie panujących.

    > Owszem -z powodów jak wyżej. To nie wina pisu, lecz opozycji.

    Taaa, opozycja kazała ułaskawić niewinnego i o 1:00 zaprzysięgać sędziów
    których legalność zakwestionował TK.

    Wielbiciel dobrej zmiany ma przed oczami tylko dobrą zmianę nie bacząc
    na przeszkody.
    Takie TKM tylko w najgorszym wydaniu, z poparciem 20% obywateli.

    --
    Pete

  • 335. Data: 2017-01-16 13:54:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 13:30:02 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > Budyń, litości! Gdzie napisałem, że "sposób przeprowadzania wyborów ma
    > być dowodem ze PAD niszczy powage urzędu" ...
    >
    > Piotrek

    przypominam ze rozmawiamy o tym jak to rzekomo pad niszczy powage urzedu. I
    przedstawiles ciąg rozumowania
    pis wygrał słabo bo tylko 38% (zatem domyslamy sie ze rzad nie bardzo ma prawo
    decydowac o polsce)
    prezydent podpisuje co mu ten niemajacy prawa do rzadzenia rzad podsuwa
    a podpisywanie "niespotykana do tej pory dostępność
    długopisu PADa, że tak to delikatnie ujmę? I jak ta dostępność ma się do
    godności urzędu," niszczy godnosc urzędu.

    Sorry, ale to nie ja wymyslilem tą konstrukcje.

    b.

  • 336. Data: 2017-01-16 14:00:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Groble wedle stawu sie stawia. Na argument ze pis mial male poparcie i jesli z malym
    poparciem wygral to nie powinien rzadzic mozna odpowiedziec rownie mialkim
    argumentem. Niesiolowski zgubne w skutkach dla po zdanie kiedys powiedzial jak pis
    mial jakies zastrzezenia. Powiedzial ze jak se wygraja wybory to se wtedy beda mogli
    rzadzic. I se wygrali wybory. Wygranie wyborow to nie jest prosta sprawa. Nie
    wystarczy chciec. Komorowski i pejo chcieli wygrac, oni byli pewni ze wygraja. I dupa
    zbita. Ale wracajac do pytania. Jak by pelo wygralo w takich proporcjach jak pis. To
    wrzeszczal bys ze za malo ich ludzi poparlo? Nastepne wybory tez pis wygra. Wiesz
    dlaczego? Bo w tych na nich nie glosowalem a w nastepnych bede bo mi tylko jeden
    punkt z ich programu pasuje. I nie jest to 500+.

  • 337. Data: 2017-01-16 14:09:54
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 13:51:19 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    > Pisowska retoryka, 'sztuczki', legalna władza' 'suweren'.

    to ja zapytam wprost - czy zgodzisz sie ze mna ze powszechna akceptacja uczciwie
    przeprowadzonych wyborów jest ważniejsza niz konstytucja?

    > TK to TK i żadna dotychczasowa władza od czasu jego powstania nie
    > podniosła na niego ręki. Żadna.

    zgoda -żadna. Zadna tez dotychczasowa władza nie próbowała oderwac od koryta
    towarzystwo z magdalenki.

    > Taaa, opozycja kazała ułaskawić niewinnego i o 1:00 zaprzysięgać sędziów
    > których legalność zakwestionował TK.

    pośrednio tak

    > Wielbiciel dobrej zmiany ma przed oczami tylko dobrą zmianę nie bacząc
    > na przeszkody.

    jak wspomnialem - w telewizji niestety mogłoby byc duzo lepiej

    > Takie TKM tylko w najgorszym wydaniu, z poparciem 20% obywateli.

    poparcie to zobaczymy na wyborach

    b.

  • 338. Data: 2017-01-16 14:22:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2017-01-16 13:54, Budyń wrote:

> [...]
    > długopisu PADa, że tak to delikatnie ujmę? I jak ta dostępność ma się do
    > godności urzędu," niszczy godnosc urzędu.

    No to cieszę się, że słusznie zauważyłeś iż nigdzie :-)

    Piotrek

  • 339. Data: 2017-01-16 14:51:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trybunal Konstytucyjny to twor czerwonej bandy na wypadek gdyby wykreowana przez nich
    demokratyczna opozycja okazala sie krnabrna. Sejm kontraktowy to bylo za malo.

  • 340. Data: 2017-01-16 15:28:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-16 o 14:09, Budyń pisze:

    unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    > to ja zapytam wprost - czy zgodzisz sie ze mna ze powszechna akceptacja uczciwie
    przeprowadzonych wyborów jest ważniejsza niz konstytucja?

    Mówi ci coś pojęcie 'ustawa zasadnicza'?

    > zgoda -żadna. Zadna tez dotychczasowa władza nie próbowała oderwac od koryta
    towarzystwo z magdalenki.

    Aha, zaczyna się. Nie ważne metody, ważne żeby znaleźć sobie wroga i z
    nim bohatersko walczyć, bez względu na koszty.

    > pośrednio tak

    LOL

    > jak wspomnialem - w telewizji niestety mogłoby byc duzo lepiej

    Jak mniemam chodzi Ci o TVN, bo w TVP może być już tylko gorzej.

    > poparcie to zobaczymy na wyborach

    O ile się odbędą. Bo co im przeszkodzi je zlikwidować albo przedłyżyć
    kadencję do 99 lat???

    Nie musisz odpowiadać, to jest pytanie retoryczne.

    P.S.
    I info z dzisiaj - TKM w najlepszym wydaniu, w TVP tego nie zobaczysz:
    http://www.pb.pl/4654149,89526,teraz-k-my-na-calego

    W jeden rok zrobili więcej niż PO-PSL w 4 lata.

    --
    Pete