  • 341. Data: 2017-01-16 15:36:21
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Trybunal Konstytucyjny to twor czerwonej bandy na wypadek gdyby wykreowana przez
    nich demokratyczna opozycja okazala sie krnabrna. Sejm kontraktowy to bylo za malo.

    Nie wiedziałem, że w środku stanu wojennego już planowali oddanie władzy.

    --
    Pete

  • 342. Data: 2017-01-16 15:53:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czlowiek uczy sie cale zycie. W koncu sie dowiedziales. Mowi sie tez ze lepiej pozno
    niz wcale. Tak na marginesie. Zastanawiales sie nad celem wprowadzenia, jak to
    napisales w centrum stanu wojennego, instytucji w rodzaju Trybunalu Konstytucyjnego?
    W stanie wojennym jak jest ograniczona lub zawieszona wiekszosc praw obywatelskich
    szybkie sady sie robi a nie instytucje sprawdzajaca czy ustawy sa zgodne. No wlasnie
    z czym zgodne jesli konstytucja mniej wiecej dziala, raczej mniej niz wiecej.
    Czerwona banda z 15 lat przygotowywala sie do takiego oddania wladzy zeby w efekcie
    mogla przejac majatek narodowy i przy okazji zeby nikomu z nich wlos z glowy nie
    spadl.

  • 343. Data: 2017-01-16 16:01:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-15 o 23:16, Budyń pisze:

    > poczekamy na pierwszy wyrok aktualnego TK - tu akurat wyroki zapewne bedzie mozna
    podwazać :)

    > Piłka była krótka - trybunal stanął po stronie która przegrała wybory czyli jest
    niewiarygodny bo nieobiektywny. Gdyby był niezależny i obiektywny stona platformiana
    nie mialaby z niego specjalnego pozytku, a pis by go nie ruszył.

    > b.

    ROTFL

    Jak trybunał nie zgadza się z jedynie słuszną partią to jest zły, a jak
    będzie klaskał i pozwalał na łamanie prawa przez jedynie słuszną partię
    to będzie uczciwy.

    Qwa jaką Ty się kierujesz argumentacją?

    Przecie to jest argumantacja leninowsko-marksistowska.

    Towarzyszu! Już to przerabialiśmy i więcej tego nie chcemy i nie podoba
    nam się to do jakiej roli obecnie rządząca partia komunistyczna
    sprowadza Trybunał Stanu. Instytucję, która powinna być apolityczna i
    niezależna.

  • 344. Data: 2017-01-16 16:43:23
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > takiego oddania wladzy zeby w efekcie mogla przejac majatek narodowy
    > i przy okazji zeby nikomu z nich wlos z glowy nie spadl.

    Prawdziwy czekista wszędzie widzi spiskowców.

    --
    Pete

  • 345. Data: 2017-01-16 16:44:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trybunal Konstytucyjny nie jest od zgadzania sie z jakakolwiek partia. Ma dzialac w
    oparciu o przepisy ktore ustanawia sejm. Zaden sad nie moze miec wlasnego zdania,
    sedziowie prywatnie moga miec. Jesli sedziowie wyrazaja swoje prywtane zdanie
    publicznie a na dodatek lekcewaza wladze w imieniu ktorej maja dzialac to przestaja
    byc sedziami. Jesli byly prezes TK nie zgadzal sie z nowo wybrana wladza to powinien
    sam odejsc. Na szczescie sprawa sie wyklarowala i zalezny od poprzedniego systemu
    sedzia jest juz osoba prywatna. Jakis czas niemieckie polskojezyzne poblikatory go
    poeksploatuja. Zapomna jak sie urodzi dziecko z szescioma palcami albo kon z
    niebieska grzywa. Moze nowa wladza zlikwiduje komunistyczny wynalazek. Sa panstwa w
    Europie gdzie nie ma trybunalu konstytucyjnego i lepiej sobie do tej pory radzily niz
    Polska.

  • 346. Data: 2017-01-16 17:15:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak sie koncza syskusje jak druga strona z wyjatkiem tupania nozka nie ma zadnych
    argumentow. Ty oczywiscie uznales ze masz racje. Ale to ze nie potrafisz udowodnic
    swojej racji nie ma dla Ciebie zadnego znaczenia.

  • 347. Data: 2017-01-16 17:25:23
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Budyń wrote:

    > No daj no w koncu przykład bedący czymkolwiek wiecej niz projekcją

    Wystarczył rok, by Prawo i Sprawiedliwość znalazło pracę dla tysiąca
    znajomych, byłych posłów, doradców, adwokatów lub po prostu członków
    najbliższej rodziny. Do m.in. zarządów i rad nadzorczych spółek skarbu
    państwa, urzędów, ministerstw oraz delegatur trafiło ponad dwa razy więcej
    ludzi niż za rządów PO-PSL.

  • 348. Data: 2017-01-16 17:35:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 17:25:25 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > Wystarczył rok, by Prawo i Sprawiedliwość znalazło pracę dla tysiąca

    przykład mial byc na co innego.

    b.

  • 349. Data: 2017-01-16 17:36:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 15:28:41 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    próbowała unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    przeprowadzonych wyborów jest ważniejsza niz konstytucja?

    > Mówi ci coś pojęcie 'ustawa zasadnicza'?

    bądz łaskaw odpowiedziec tak/nie.

    b.

  • 350. Data: 2017-01-16 17:58:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    ale ja tak nie napisalem, podpuszczam chlopaka do zwierzen :)

> [...]
    > nam się to do jakiej roli obecnie rządząca partia komunistyczna
    > sprowadza Trybunał Stanu. Instytucję, która powinna być apolityczna i

    100% racji - powinna być apolityczna i niezależna.
    Tylko ze nie była - rzeplinski osobiscie w 2015 pomagal pisac ustawe o tk tak by
    POwska strona zachowała wiekszosc. A potem zreszta orzekł ze to co napisał było
    niezgodne z konstytucją :)
    I tu jest jazda - jesli jestes z lemingradu to trybunał ze stronniczym rzeplinskim
    był świety, orzeczenia ostateczne itd, a jesli z pisu to mozna trybunał kiwać, nie
    publikować bo jasne ze ten trybunał był jedyną ostoja porządków IIIRP i postara sie
    zmiany w polsce zablokowac itd.
    Teraz gdy trybunał jest juz przejety przez pis lemingoza bedzie krzyczec ze
    orzeczenia sa nieważne, a pisowcy ze tylko naprawili to co PO zepsuło a orzeczenia są
    ostateczne :) Na gruncie prawa rozstrzygniecia nie ma zatem pozostanie
    rozstrzygniecie polityczne - wygra silniejszy.
    Autorytet tego sądu legł w gruzach w oczach i jednej i drugiej strony, tyle
    przynajmniej wspolnego :)

    b.