  • 11. Data: 2009-11-19 16:16:36
    Temat: Re: Narozniki na kafelki
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:13:18 +0100, GB napisał(a):

    > Suuuper!!! :p
    >
    > GB

    A z perełkam, dżetami i złotą nitką?
    --

    Ikselka.

  • 12. Data: 2009-11-19 17:13:19
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > A z perełkam, dżetami i złotą nitką?

    Cyba nie jestem trendy. Jakoś nawet sobie nie mogę tego wyobrazić. Złota
    nitka.... wypas! A motylki można do tego zawiesić?

    GB

  • 13. Data: 2009-11-19 17:16:10
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 18:13:19 +0100, GB napisał(a):

    > Cyba nie jestem trendy. Jakoś nawet sobie nie mogę tego wyobrazić. Złota
    > nitka.... wypas! A motylki można do tego zawiesić?
    >
    > GB

    I zapleść warkoczyki co 10 rząd... Mniam :-)
    --

    Ikselka.

  • 14. Data: 2009-11-19 18:47:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Tak, tylko koniecznie znajdź te z falbankami.
    > Posiadam w domu sztukaterie ze styropianu, panele drewnopodobne,
    > konglomerat marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie jak
    > sosna i wszyscy zazdroszczą, a jutro montuję niebieskie diodki w schodach.

    Kilkakrotnie już pisałes podobne "ironiczne" teksty. Pochwal sie wiec i
    pokaż/napisz jak Ty mieszkasz.

    Kris

  • 15. Data: 2009-11-19 20:21:56
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 19 Lis, 18:13, "GB" <a...@t...pl> wrote:
> [...]

    Z plastikowymi paciorkami sa.

    > Cyba nie jestem trendy. Jakoś nawet sobie nie mogę tego wyobrazić. Złota
    > nitka.... wypas! A motylki można do tego zawiesić?

    Mowisz i masz:

    http://allegro.pl/listing/search.php?string=motyl*+f
    irank*+ozdo*&from_showcat=1&category=0

  • 16. Data: 2009-11-19 23:35:21
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    Mowisz i masz:

    http://allegro.pl/listing/search.php?string=motyl*+f
    irank*+ozdo*&from_showcat=1&category=0

    Widzialem motylki, ale takiego folkloru to się nie spodziewalem :)

    GB

  • 17. Data: 2009-11-19 23:40:29
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:35:21 +0100, GB napisał(a):

> [...]
    irank*+ozdo*&from_showcat=1&category=0

    > Widzialem motylki, ale takiego folkloru to się nie spodziewalem :)

    Mię się do teraz w oczach mieni...
    :-D
    --

    Ikselka.

  • 18. Data: 2009-11-20 00:13:45
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > Mię się do teraz w oczach mieni...

    niebieskie, są takie... ach

    GB

  • 19. Data: 2009-11-20 07:02:19
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Kris pisze:

    > Kilkakrotnie już pisałes podobne "ironiczne" teksty. Pochwal sie wiec i
    > pokaż/napisz jak Ty mieszkasz.

    To nie ma znaczenia. Bardziej już to, że wyśmiewanie czyjegoś gustu nie
    jest przejawem ani najlepszego gustu, ani wychowania.
    --
    Basia

  • 20. Data: 2009-11-20 21:32:43
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 20 Lis, 08:02, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

    > To nie ma znaczenia. Bardziej już to, że wyśmiewanie czyjegoś gustu nie
    > jest przejawem ani najlepszego gustu, ani wychowania.
    > --
    > Basia

    zaraz cię trolle (wielo)grupowe zjedzą, najlepiej ignorować ich posty

    pozdrawiam
    s_13