  • 51. Data: 2023-08-17 07:31:09
    Temat: Re: Nowa cena gazu.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-08-2023 o 18:29, Kris pisze:
> [...]
    tańszej taryfie i 55gr w droższej.

    > Nie stracę, zdradzę Tobie jak liczyłem:

    Wiem jak liczyłeś, dlatego twierdzę że nie umiesz.

  • 52. Data: 2023-08-17 16:14:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-08-12 o 04:57, Cavallino pisze:
    > W pozostałe okresy fizyka się zmienia, czy nie wolno używać klimy do
    > grzania

    Wszystko wolno, jak ktoś ma fantazję żeby przy mrozie grzać z cop
    1,2-1,5 to kto zabroni? :>

  • 53. Data: 2023-08-18 07:50:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-08-2023 o 16:14, Lisciasty pisze:

    > Wszystko wolno, jak ktoś ma fantazję żeby przy mrozie grzać z cop
    > 1,2-1,5 to kto zabroni? :>

    PC będzie miała lepszy, czy do czego to zmierzało?

  • 54. Data: 2023-09-25 23:55:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > Prund jest stabilny, oczywiście drożeje ale nie ma absurdalnych
    > skoków cen dla odbiorcy końcowego.

    hmm...
    to do ilu musiałby podrozec zebys stwierdził inaczej? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż