  • 181. Data: 2013-01-07 13:13:26
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:50eaafdf$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli to co dzisiaj się robi za pożyczone dolary to to samo tyle że w
    > czasie teraźniejszym.

    Skoro nikt nie jest w stanie pokazac gdzie sa te pieniadze to pewnie tak
    jest.

    Pozdro.. TK

  • 182. Data: 2013-01-07 13:19:40
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: Art <d...@d...pl>

    W dniu 2013-01-07 13:03, 4CX250 pisze:

    > Wróćmy do początku. Sprzedajmy więc wirtualnie to co wybudował Tusk i
    > podsumujmy ile za to pdzyskamy kasy, ile lat dawało zatrudnienia i
    > ile długu pozostało do spłaty.
    > Zdziwisz się mocno.
    >

    > Marek

    80 czy 100 tys. biurek + Krzesła + komputery
    no i nieruchomości jakie powstały aby przechowywać przez 8h dziennie tą
    armię darmozjadów
    trochę to wszystko kosztuje

  • 183. Data: 2013-01-07 13:20:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Uważasz, że nie było problemu? Ok, Twoja sprawa, że go nie dostrzegałeś.
    > Ja uważam że problem był i cieszę się że zniknie, nawet jeśli będę musiał
    > zapłacić kilka czy kilkanaście zł miesięcznie więcej to uważam, że warto.

    > Mnie generalnie fascynuje Twoje podejscie do zycia i wiara, ze panstwo
    > zrobi wszystko lepiej, sprawniej i ogolnie bedzie git. Na byc moze
    > wprowadzony podatek katastralny moze tez sie ucieszysz i jakos racjonalnie
    > wytlumaczysz. Ja niestety uwazam inaczej i nie podzielam Twojego
    > przekonania, ze problem zniknie.

    A mnie fascynuje Twoje antypaństwowa postawa :-)

    Obecny system się nie sprawdził to chyba jasne dla każdego kto czasem chodzi
    na spacery, albo jeździ rowerem. Doświadczenie innych krajów i doświadczenie
    kilku gmin gdzie program był pilotowo wprowadzony potwierdza jego działanie,
    więc dajmy mu szansę. Pogadamy za trzy lata OK? Wtedy już będzie wiadomo czy
    system zadziałał, czy nie i ile nas to kosztowało. Ja wierzę, że ten nowy
    system zadziała, nie wiem na ile będzie droższy, ale jak pisałem godzę się
    płacić więcej byle mieć czyste lasy.

    [ciach]

    > Na ile jeszcze dasz sie wydoic kolejnym hipokrytom w stylu "tylko czlowiek
    > bez prawa jazdy moze stawiac tyle fotoradarow", by zapisac wplywy z
    > mandatow jako dochod budzetu? Tak wiem, to dla naszego bezpieczenstwa czy
    > cos.

    Może zacytuj całość bo istotną częścią tej wypowiedzi było "zamiast budować
    drogi". Można wiele rzeczy zarzucać obecnym rządom ale nie da się zaprzeczyć
    że żaden inny rząd nie wybudował tylu dróg.

    Ale to nie ma znaczenia, prawda? Dla Ciebie szklanka jest zawsze do połowy
    pusta. Ty widzisz tylko nowe fotoradary, ja widzę nowe drogi dzięki którym
    mimo tych fotoradarów i tak dojadę do celu szybciej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 184. Data: 2013-01-07 13:29:37
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup

    > No i właśnie Ergie jest za podatkiem katastralnym. Już się kiedyś
    > rozpisywał na ten temat. Po prostu rozum urzędnika i tyle. On z tego
    > siedzenia na stołku urzędniczym żyje i nie potrafi inaczej, czyli wziąć
    > się za uczciwą pracę i coś wytwarzać albo sprzedawać.

    Chyba mnie z kimś pomyliłeś. Nie jestem za podatkiem katastralnym i nie
    jestem urzędnikiem.
    Poszukaj moich postów w archiwum tu i na pl.rec.foto.cyfrowa to się dowiesz
    z czego żyję. Nigdy nie dostałem ani złotówki państwowej pensji.

    Jeśli chodzi o podatki od nieruchomości to IMO powinny być w ogóle
    zlikwidowane. W ogóle jestem przeciwnikiem podatków od powierzchni czy
    wartości, a uważam, że podatki powinny być płacone od osoby. Czyli np. w
    temacie podatku śmieciowego IMO powinien być naliczany od liczby osób, a nie
    od powierzchni mieszkania czy zużytej wody.

    Podatek od nieruchomości to w ogóle janosikowe - bo to podatek od
    posiadania idąc tym tropem można dojść do absurdu typu podatek od posiadania
    garnituru (bo bogaty ma ich więcej niż biedny) itp. To socjalizm w czystej
    postaci.

    Z drugiej strony uważam, że jakieś podatki są konieczne (armia, edukacja,
    służba zdrowia, drogi itd.) ale tę rolę spełnia dobrze podatek VAT - jest
    jednakowy dla wszystkich i łatwo ściągalny.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 185. Data: 2013-01-07 13:45:19
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > służba zdrowia, drogi itd.) ale tę rolę spełnia dobrze podatek VAT - jest
    > jednakowy dla wszystkich i łatwo ściągalny.

    Zwracam ci więc honor.

    :)

    Marek

  • 186. Data: 2013-01-07 14:04:44
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A mnie fascynuje Twoje antypaństwowa postawa :-)

    To zapoznaj sie z tym co robil Regan zeby ruszyc kraj w kryzysie, a pozniej
    pisz kto jest antypanstwowy, choc obawiam sie, ze panstwowosc tez zrozumiemy
    inaczej, skoro pisales, ze rozwoj nie jest priorytetem UE.

> [...]
    > wierzę, że ten nowy system zadziała, nie wiem na ile będzie droższy, ale
    > jak pisałem godzę się płacić więcej byle mieć czyste lasy.

    Mi jest wszystko jedno ile i za co zechcesz placic. Nie jestem Toba i licze
    ile mniej zostanie mi w portfelu kazdego miesiaca, majac wizje gwarantowanej
    emerytury panstwowej. Niestety jak mnie zlupia dzis, to w czasie tej cud
    emerytury pozostanie mi palenie butelkami, wiec niech panstwo wreszcie
    zacznie martwic sie o to, o co powinno, czyli zeby ludzie mogli sie bogacic,
    zamiast uszczesliwiac na sile. Ty sobie plac i katastralny dwa razy. Ja za
    zarobione pieniadze na dom juz zaplacilem. Dochodzi do tego, ze ludzi karze
    sie za to, ze maja chocby dom w ktorym nie mieszkaja. Nawet podatki placi
    sie od dochodu, a tu okazuje sie, ze lepiej nie miec jak miec.

    > Może zacytuj całość bo istotną częścią tej wypowiedzi było "zamiast
    > budować drogi". Można wiele rzeczy zarzucać obecnym rządom ale nie da się
    > zaprzeczyć że żaden inny rząd nie wybudował tylu dróg.

    No jestem pod wrazeniem. :-DDD
    Przyznam, ze nie spodziewalem sie takiego relatywizmu.:-) Rozumiem, ze skoro
    warunek jest spelniony, to teza nie ma znaczenia? Brawo, coz dodac... Moze
    powiedz nam przy okazji ile projektow i uzgodnien, czy wrecz poczatkow
    inwestycji jest udzialem poprzedniego rzadu? A drogi? Naprawde nie dalo sie
    zrobic bez remontow zaraz po otwarciu?

    > Ale to nie ma znaczenia, prawda? Dla Ciebie szklanka jest zawsze do połowy
    > pusta. Ty widzisz tylko nowe fotoradary, ja widzę nowe drogi dzięki którym
    > mimo tych fotoradarów i tak dojadę do celu szybciej.

    No wiesz, placac tyle podatkow w paliwie podobno na drogi i chcac wygladac
    jak normalny kraj w dzisiejszym swiecie, to trudno nie wymagac od rzadu
    budowy drog, jakie powinny powstac piecdziesiat lat temu. Tylko nie mam
    pojecia czemu przejazd jest najdrozszy w europie. Wiec owszem pozwalam sobie
    zauwazac, nie tyle moze fotoradary to kreacje Rostowskiego. Jak to jest
    inwestycja dla naszego dobra to gratuluje Ci optymizmu i naiwnosci.

    Pozdro.. TK

  • 187. Data: 2013-01-07 14:25:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jan 2013 13:03:29 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Wróćmy do początku. Sprzedajmy więc wirtualnie to co wybudował Tusk i
    > podsumujmy ile za to pdzyskamy kasy, ile lat dawało zatrudnienia i ile
    > długu pozostało do spłaty.
    > Zdziwisz się mocno.

    jak wracamy do początku to zacznijmy od tego ile kosztowały nas długi,
    których narobił Gierek. Nic nie odzyskalismy bo nie starczyło tego nawet
    na zredukowane o 90% długi.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 188. Data: 2013-01-07 14:56:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > jak wracamy do początku to zacznijmy od tego ile kosztowały nas długi,
    > których narobił Gierek. Nic nie odzyskalismy bo nie starczyło tego nawet
    > na zredukowane o 90% długi.

    Podaj źródło tych informacji.

    Marek

  • 189. Data: 2013-01-07 15:41:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > To zapoznaj sie z tym co robil Regan zeby ruszyc kraj w kryzysie, a
    > pozniej pisz kto jest antypanstwowy, choc obawiam sie, ze panstwowosc tez
    > zrozumiemy inaczej, skoro pisales, ze rozwoj nie jest priorytetem UE.

    Nie chodzi mi o rozumienie roli państwa, ale o to, że wszystkie Twoje
    wypowiedzi są zawsze nacechowane negatywnymi emocjami. Ja rozumiem, że
    chciałbyś żyć w idealnym świecie (ja tez bym chciał) i wkurzają Cię głupie
    ustawy, utrudnienia dla przedsiębiorczości, dodatkowe opłaty, podatki itd.
    Mnie też to wkurza tez chciałbym żyć w kraju gdzie "państwo" pełni rolę
    stróża nocnego i nie wtrąca się do mojego portfela.

    Ale niezależnie od tego, potrafię spojrzeć obiektywnie i dostrzec pozytywy
    pewnych rozwiązań prawnych.

    [ciach]

    > No jestem pod wrazeniem. :-DDD
    > Przyznam, ze nie spodziewalem sie takiego relatywizmu.:-) Rozumiem, ze
    > skoro warunek jest spelniony, to teza nie ma znaczenia?

    Oczywiście, że ma. Uważam, że stawianie fotoradarów gdzie popadnie by
    reperować budżety gmin powinno być ukrócone, ale to że ktoś jest przeciw
    fotoradarom nie usprawiedliwia manipulowania cytatami.

    > Brawo, coz dodac... Moze powiedz nam przy okazji ile projektow i
    > uzgodnien, czy wrecz poczatkow inwestycji jest udzialem poprzedniego
    > rzadu?

    Sam sobie zobacz. Podawałem tu już kiedyś linka:
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=11422
    61

    Jeśli chcesz bardziej szczegółowych informacji to musisz szukać w wątkach
    dotyczących poszczególnych inwestycji.

    > A drogi? Naprawde nie dalo sie zrobic bez remontow zaraz po otwarciu?

    Nie wiem, zapytaj kogoś z nadzoru :-)

> [...]
    > sobie zauwazac, nie tyle moze fotoradary to kreacje Rostowskiego. Jak to
    > jest inwestycja dla naszego dobra to gratuluje Ci optymizmu i naiwnosci.

    Maniuś, może przestań manipulować, gdzie ja niby sugeruję, że fotoradary są
    dla naszego dobra. Najpierw podatek katastralny teraz radary. Nie na tym
    chyba polega dyskusja abym musiał co chwilę prostować jakieś bzdury jakobym
    był zwolennikiem podatku katastralnego, albo fotoradarów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 190. Data: 2013-01-07 16:00:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > To był przykład jak działa cała nasza gospodarka i jak sztucznie
    > winduje się ceny dla zasobności zarządów szpitali, firm i banków.
    > Miałeś ty za komuny kiedykolwiek monit telefoniczny z banku za 50zł?

    boże co za debilizm...

    monit z banku jest formą KARY za nie spłacenie w terminie należności...

    spłacaj w terminie to ci nie będa wysyłać monitów.