  • 261. Data: 2013-01-08 15:39:28
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:kch8a7$ife$1@dont-email.me...

    > czyli nie dostali mieszkania a prawo mieszkania odwoływalne w dowolnym
    > momencie

    > czyli właściciel dostał polecenie oddania za grosze swojej własności, za
    > którą juz raz jako obywatele zapłaciliśmy.

    Piszesz od rzeczy.

    Marek

  • 262. Data: 2013-01-08 15:43:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Jan 2013 15:39:28 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Piszesz od rzeczy.

    naprawdę? Co w powyższym nie jest prawdą?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 263. Data: 2013-01-08 15:59:32
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ale 7 złotych... nie chce mi się wierzyć.

    7, czy 700 nie ma wiekszego znaczenia. Kris tez pisze, ze starczylo na
    oplacenie semestru. Ile to moze byc 600? 1000? Smiech tak czy tak.

    [...]

    No OK

    Pozdro.. TK

  • 264. Data: 2013-01-08 16:09:51
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    > Ale 7 złotych... nie chce mi się wierzyć.

    Pozostajac bezstronny w tej frapującej rozmowie
    na tej interesujacej grupie dyskusyjnej,
    moge napisac ze nie moglo to byc 7 złotych
    Przeliczaja wklady do wyplaty mogla to byc kwota od 2 do 4tys zlotych.
    Dzisiaj srednio wyplaca sie z likwidowanej ksiazeczki ok 10-15tysPLN.

    Ksiazeczka zawierala wklady na wartosc 7 złotych,
    kwota smieszna bo trzeba pamietac o denominacji w roku 1995
    1PLN = 10000 złoty starych

    To ze Maniek podaje kwote 7zl oznacza
    ze ksiazeczke zkliwidowal conajmniej w 1995 lub pozniej.

    W roku 1996 pierwszy raz dalem do przeliczenia
    wyszlo cos ponad dwa tysiace.
    Dwa lata temu likwidowalem w zwiazku z budową wyszlo niecale 10tys.PLN.

    pozdrawiam
    Adams

  • 265. Data: 2013-01-09 00:26:41
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Aleksander napisał:

    > To że diament składa się z atomów węgla, to nie oznacza, że
    > "jakiś boskim cudem" będzie spalał się tak samo jak węgiel kamienny.

    Tylko, hm... wiesz? On się spala prawie dokładnie tak jak węgiel
    kamienny, możesz sprawdzić jeżeli cie stać.

    --
    Darek

  • 266. Data: 2013-01-09 01:20:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 17:39:39 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Większośc tych zakładów została sprywatyzowana i jakoś w prywatnych rękach
    >
    > na tych samych maszynach opłaca się produkować.
    >
    > Inne nie miały tego szczęścia.
    To że większość została sprywatyzowana to fakt. Tylko nielicznym udało się przetrwać
    jakiś czas. fabryki zostały sprywatyzowane tak że zasłużeni dla PRL je kupili, często
    za tyle co fabryka miała na koncie albo w kasie, dyrektorzy, sekretarze, ubecy itp.
    Potem zlikwidowali produkcję i teraz wynajmują powierzchnię po 10-12 złotych za metr.
    I taka sprywatyzowana fabryka zamiast dawać 50 milionów zysku do opodatkowania jak by
    była produkcja, daje po kilka kilkanaście tysięcy miesięcznie dla ich właścicieli. A
    takie co są potrzebne, nawet jak by skały srały, żeby państwo mogło egzystować.
    Koncerny paliwowe, kopalnie, elektrownie, banki. Poprzekształcali w spółki z udziałem
    skarbu państwa i od momentu przekształcenia stały się przytuliskami dla tych co dla
    nich prywatyzowanych fabryk nie wystarczyło. I ludzie dali się na to nabrać. Nie siła
    a sztuką frajerów w dupę tłuką. Przed chwilą w dzienniku była informacja że w aferze
    ze zwrotem kościołowi dóbr jakie podobno PRL ukradł kościołowi na ławie oskarżonych
    są między innymi ksiądz i były ubek. Amen.

  • 267. Data: 2013-01-09 08:14:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > naprawdę? Co w powyższym nie jest prawdą?

    Policz człowieku, ile osób nie dostało mieszkań (tych uprawnionych z pełnym
    wkładem) za Gierka a ile za rządów po 90r. Po 90r. tysiące osób zostało
    wydymanych, wpłacając 100% wkładu na budowę bloków przez jakieś spółeczki a
    nie dostając w zamian ani mieszkania ani grosza zwrotu. Porównaj ilość
    nieotrzymanych mieszkań do ilości wybudowanych. 2,2mln mieszkań wybudowano
    za Gierka. Za IV RP, w ciągu 22 lat nie wybudowano nawet połowy tego.
    Policz też, ile wykonawców zostało wydymanych przez te 22 lata. Ile firm
    splajtowało bo im nie wypłacono za wykonaną pracę przy budowie mieszkań,
    dróg, czegokolwiek. Za Gierka, to nie Gierek wydymał ludzi nie dając im
    mieszkań tylko jego następcy którzy nie potrafili ani wybudować ani
    zrewaloryzować wkładów. Gierek miał mieszkań pod dostatkiem i rozdawał je za
    darmo jako mieszkania pracownicze i lokatorskie. Firmy prywatne które czasem
    miały zlecenia przy budowie dostały wynagrodzenie za swoją pracę. Nikt nie
    słyszał o wydymanych wykonawcach którym nie zapłacono.

    Marek

  • 268. Data: 2013-01-09 08:27:33
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > 7, czy 700 nie ma wiekszego znaczenia. Kris tez pisze, ze starczylo na
    > oplacenie semestru. Ile to moze byc 600? 1000? Smiech tak czy tak.

    To musiała być faktycznie jakas śmieszna kwota uzbierana. (
    Z niepełnego wkładu mojej żony po zrewaloryzowaniu (pamiętam też że liczył
    się okres w jakim wpłacano pieniądze czyli uwzględniali inflację???)
    wystarczyło na połowę kawalerki zakupionej na wolnym rynku. No co? Znowu
    tylko ja miałem szczęście? Nie pamiętam ile było tego wkładu przed
    rewaloryzacją i jak to się miało do wartości mieszkania za komuny, ale nie
    była to jakaś duża kwota.

    Marek

  • 269. Data: 2013-01-09 08:32:28
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

    >Przed chwilą w dzienniku była informacja że w aferze ze zwrotem kościołowi
    >dóbr jakie podobno PRL ukradł kościołowi na ławie >oskarżonych są między
    >innymi ksiądz i były ubek. Amen.

    Też to w TV widziałem. Jaja do potęgi. Czarny z komuchem się skumali i
    Polskę wyjebali. Ale z drugiej strony, wiesz ilu takich dwulicowców za PRLu
    chodziło po ulicach??? Ja pamiętam głośną sprawę, jak księża się pobili o
    to, któremu przypadnie po kolędzie ulica zamieszkała przez bogatych
    kuśnierzy.

    Marek

  • 270. Data: 2013-01-09 09:57:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jan 2013 08:14:34 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

> [...]
    > potrafili ani wybudować ani zrewaloryzować wkładów. Gierek miał mieszkań
    > pod dostatkiem i rozdawał je za darmo jako mieszkania pracownicze i

    nie rozdawał tylko przekazywał w uzytkowanie

    >Firmy prywatne które czasem miały zlecenia przy budowie
    > dostały wynagrodzenie za swoją pracę. Nikt nie słyszał o wydymanych
    > wykonawcach którym nie zapłacono.

    to, że nie słyszałeś to zupełnie inna sprawa

    i nie myl budownictwa spółdzielczego z kupowaniem przzez ludzi mieszkań
    od developerów. To była ich własna decyzja.

    Bo tylko pokazujesz, że albo nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz
    albo usiłujesz nieudolnie manipulować