  • 281. Data: 2013-01-09 11:13:39
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:kcjero$imm$1@news.task.gda.pl...

    > Ty Marek jestes chyba tak zawiedziony dzisiejsza polityka, ze nawet Gierek
    > wydaje Ci sie byc dobrym wojkiem.

    W porównaniu do poczynań Tuska, Gierek jest owieczką.

    Marek

  • 282. Data: 2013-01-09 11:16:43
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > czyli nie masz pojęcia o czym piszesz
    Piszesz bez sensu żeby tylko zaatakować przeciwnika czy masz coś do
    przekazania konkretnego?
    Jak narazie tylko to drugie wyłązi z ciebie.
    Nadal nie wskazałeś mi inwestycji które zostały wykonane przez Tuska za
    pożyczone 300mld $
    Znów coś innego wymyślisz żeby dyskusję zepchnąć na inny tor?

    > to porównuj do 3 milinoów mieszkań Kaczora a nie do developerów.

    Jakich 3 milionów kaczora???
    Znów bez sensu piszesz.

    Marek

  • 283. Data: 2013-01-09 11:21:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uważasz że Gierek wybudował bo zabrał innym, czyli ukradł.
    To znaczy że co? Tusk nie wybudował bo nie kradnie?
    To gdzie są te 300mld $ oraz co się dzieje z pieniędzmi z podatków,
    koncesji, pozwoleń itd.
    Za Gierka nie było tak ogromnych obciążeń podatkowych jak za Tuska.

    Pokaż mi co wybudował Tusk za pożyczone 300mld $ które przyszło spłacać nam
    i naszym pokoleniom przez całe dziesięciolecia.
    Proszę rozliczyć się z 300mld $ i pieniędzy z podatków.

    Marek

  • 284. Data: 2013-01-09 11:30:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > W porównaniu do poczynań Tuska, Gierek jest owieczką.

    Mysle jednak, ze dzis wolno znacznie wiecej. Czasy sa bardziej realne. Nawet
    ten dlug mozesz policzyc, czego kiedys nie robiono wogole. Dla mnie to co
    zostalo po Gierku i jego kolesiach, a takze i przed co pewnie wazniejsze, to
    dramat Polskosci w skali dziejow. Piszac, ze dzis jest zle nie mozna na
    szali stawiac gierka w odwrotnej roli, bo powinni stac co najwyzej po tej
    samej stronie wagi.

    Pozdro.. TK

  • 285. Data: 2013-01-09 11:50:24
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Pokaż mi co wybudował Tusk za pożyczone 300mld $ które przyszło spłacać
    > nam i naszym pokoleniom przez całe dziesięciolecia.
    > Proszę rozliczyć się z 300mld $ i pieniędzy z podatków.

    Marek, nie badz taki cyniczny. Czesc z obecnego zadluzenia to efekt
    indeksowania skladnikow budzetowych. Paradoksalnie dzieki, czy tez moze prze
    polityke Gierka. To co jest dzis to nie tylko polityka Tuska, ale kazdego
    rzadu po 90 roku, ale przede wszystkim tych co do tego doprowadzili, czyli
    niestety rowniez Gierek.
    Wyobraz sobie, ze wprowadzasz sie do domu. Dom okazuje sie kompletna ruina.
    Praktycznie do czego sie nie dotkniesz to syf, kila i mogila. Taka byla
    Polska po 89 roku. Wszystko stare, niewydajne, wszedzie przerost
    zatrudnienia i do tego ciagnace w dol dlugi pogierkowe. To nie wina Tuska,
    ze od konca wojny nic tylko grabiono, a pozniej jeszcze zadluzono budujac
    fabryki za nieswoje pieniadze. O tyle to nie bylo madre, bo zeby cos
    zainwestowac to powinno sie najpier wygenerowac, chociaz czesc, a nie dac
    sie grabic bratniemu sasiadowi. Do roku 89 wszystko co sie dalo zrobic zle
    to tak robiono. Dopiero po 89 okazalo sie jak kiepska jest sytuacja kraju.
    Ja mam zal do wczesniejszych rzadow, bo kiedy wzrost byl na poziomie 7% to
    nalezalo zrobic porzadek ze struktura budzetu. Nie zrobiono to i sie ciagnie
    do dzis. Nie miejsce na tlumaczenie takich rzeczy, ale uwierz mi, ze
    polityka Gierka to nie jest alternatywa do tego co robi sie dzis.
    Alternatywa moze byc Regan, czy Putin, ale niestety w naszym kraju madrzy
    ludzie zyja poza polityka.

    Pozdro.. TK

  • 286. Data: 2013-01-09 12:00:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jan 2013 11:21:34 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

> [...]
    >

    > Pokaż mi co wybudował Tusk za pożyczone 300mld $ które przyszło spłacać
    > nam i naszym pokoleniom przez całe dziesięciolecia. Proszę rozliczyć się

    a idź i go rozliczaj. tylko nie chrzań, że Gierek był cacy.
    Ciekawe czy byłeś taki odważny za Gierka, że pójść i zadac mu te same
    pytania?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 287. Data: 2013-01-09 12:44:51
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Mysle jednak, ze dzis wolno znacznie wiecej. Czasy sa bardziej realne.
    > Nawet ten dlug mozesz policzyc, czego kiedys nie robiono wogole.

    Jak to nie robiono. Wszyscy wiedzieli. Taka tajemnica poliszynela trochę.

> [...]
    > jest zle nie mozna na szali stawiac gierka w odwrotnej roli, bo powinni
    > stac co najwyzej po tej samej stronie wagi.

    Właśnie o tym piszę. Idealnie z ta szalą wymyśliłeś. Ja stawiam Gierka
    bliżej środka neutralnego szali niż Tuska czy jego poprzedników z tym że
    Tuska na samej krawędzi. Tylko kto jest po drugiej stronie wagi?

    Marek

  • 288. Data: 2013-01-09 12:49:52
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > kazdego rzadu po 90 roku, ale przede wszystkim tych co do tego
    > doprowadzili, czyli niestety rowniez Gierek.

    Chmmm ciekawe jest co piszesz. Przed dojściem Tuska do władzy mieliśmy ile
    zadłużenia a w trakcie jego rządów ile.
    Racz sprawdzić i pochwal się tu.

> [...]
    > byla Polska po 89 roku. Wszystko stare, niewydajne, wszedzie przerost
    > zatrudnienia i do tego ciagnace w dol dlugi pogierkowe.

    Gdyby ci co doszli do władzy po 89r' nie ukradli 2mld$ z FOZ oraz w innych
    przekrętach kolejnych pieniędzy to byłoby z czego remontować oj byłoby

    > Alternatywa moze byc Regan, czy Putin, ale niestety w naszym kraju madrzy
    > ludzie zyja poza polityka.

    Alternatywą dla mnie jest Korwin. Znowu się zlecą idioci co nawet słowa
    Korwina nie przeczytali ze zrozumieniem albo zrobili to bardzo wybiórczo i
    będą na niego naskakiwać.

    Marek

  • 289. Data: 2013-01-09 12:51:20
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > a idź i go rozliczaj. tylko nie chrzań, że Gierek był cacy.
    > Ciekawe czy byłeś taki odważny za Gierka, że pójść i zadac mu te same
    > pytania?

    Jest demokracja. Pytam się więc ciebie bo w pierwszym poście, na samym
    początku dyskusji napisałeś że Tusk wybudował więcej.
    Od tamtego czasu oczekuję od ciebie wskazania tego czegoś co wybudował i
    nadal się migasz.

    Marek

  • 290. Data: 2013-01-09 13:13:16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Chmmm ciekawe jest co piszesz. Przed dojściem Tuska do władzy mieliśmy ile
    > zadłużenia a w trakcie jego rządów ile.
    > Racz sprawdzić i pochwal się tu.

    Czepiasz sie tych dlugow jakby byly z niczego. Albo Tusk na wodke wydal.
    Tlumaczenie Tobie czegos wiecej jak to co sobie tam wymysliles nie daje
    zadnych rezultatow. Zafiksowales sie i tyle. Dlug co zapewne wiesz to
    skutek, a nie przyczyna. Ja pisze o przyczynach, Ty o skutkach.

    > Gdyby ci co doszli do władzy po 89r' nie ukradli 2mld$ z FOZ oraz w
    > innych przekrętach kolejnych pieniędzy to byłoby z czego remontować oj
    > byłoby

    2 miliardy. No wez daj spokoj. Co to jest 2 miliardy dla gospodarki? Za
    Gierka to nie kradli? Do dzis sa ludzmi z pierwszej setki. Pomysl, kto po 89
    roku stal sie bogaty. Ze niby na dywanach z Turcji? I Sekula co sobie sam w
    brzuch dwa razy strzelal? Kim on byl Twoim zdaniem?

    > Alternatywą dla mnie jest Korwin. Znowu się zlecą idioci co nawet słowa
    > Korwina nie przeczytali ze zrozumieniem albo zrobili to bardzo wybiórczo i
    > będą na niego naskakiwać.

    Korwin ze swoim parytetem zlota, to ja dziekuje.

    Pozdro.. TK