  • 401. Data: 2021-07-02 15:46:06
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 2 lipca 2021 o 13:54:25 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    ryb na głowę na świecie znalazłem w necie. Naukowy świat chce to podważyć? A może
    naukowy świat chce podważyć że od picia słonej wody dostaje się pierdolca? Dawaj
    źródła na ten swój naukowy świat.
    > No no. To jest argument, bo w necie to piszą same autorytety np. taki
    > Zenek Kapelinder czy Kris.
    Dał byś w końcu przepis na wodny chleb. Ocalił bys ze dwa miliardy ludzi od głodu.
    Wszędzie na świecie by stawiali twoje pomniki. Negujesz że od słonej wody dostaje się
    pierdolca a nie jak ty masz że od gorzały? Razem z Budzikiem byście stanowili super
    duet. On by uczył jak oszczędzać wodę a ty jak z zaoszczędzonej chleb upiec. Albo że
    22 kilogramy ryb zjada statystyczny ziemianin rocznie to też nieprawda. Jeśli tak to
    daj jakieś naukowe źródła. Z tym rozkładaniem styropianu to zajebałes jak kiedyś z
    wodnym chlebem. Pewno jak na czterdziestolatku na odcinku na którym Karwowski działkę
    kupił było. Tam górale stawiali domki letniskowe. Przez miesiąc stawiali. 27 dni pili
    i stawali w trzy dni. Podłączyłes w końcu zawór elektromagnetyczny, ten co dupę
    trules na elektronice czy nie dałeś rady?

  • 402. Data: 2021-07-02 15:48:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 2 lipca 2021 o 13:45:03 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    Myjek Ciebie prostował ale tutaj to przesadziłeś ostro po raz kolejny

    dopiero biały montaż będziesz planował.
    > Oj potrafisz ludzi rozbawić fantasmagoriami. Napisz coś jeszcze. Chętnie
    > poczytam coś wesołego :)
    Włącz telewizję z programem na którym najgłupsze kabarety non stop puszczają. Twój
    poziom.

  • 404. Data: 2021-07-02 19:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Widzę to co pokazują na stronach z pogodą. Interia teraz pokazuje
    > 11 jednostek w Łodzi. Pokazane jest tam źródło informacji i nie
    > jest to amatorska sieć tylko źródło to samo z którego dane biorą
    > instytucje rządowe.

    Widze ze czytanie ze zrozumieniem nie jest twoja mocna strona...
    Znowu chcac udowodnic swoja teze, opierasz sie na letnich odczytach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 405. Data: 2021-07-02 19:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > O czym ten naukowy świat mówi że jest zbieżne z tym co napisałem?

    O tym co kolega napisał powyzej i do czego w ten jakze głupi sposób
    postanowiłes sie odniesc.

> [...]
    > świat chce to podważyć?. A może naukowy świat chce podważyć że od
    > picia słonej wody dostaje się pierdolca? Dawaj źródła na ten swój

    Sprobuj ogarniac cała dyskujse a nie ostatnie dwa zdania.
    Podwazałes to co napisał kolega o tym, ze to rolnictwo zuzywa najwiecej
    wody (ja uscisle ze hodowla).

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 403. Data: 2021-07-02 19:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie siebie ośmieszam tylko ciebie.

    Widze ze dyskusja zeszła na poziom: NIE BO NIE.
    No to odpowiadam: TAK BO TAK.
    I jeszcze raz brawka za to ze juz wiesz ze poziom 200 to katastrofa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 406. Data: 2021-07-02 20:26:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 2 lipca 2021 o 19:59:51 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    > Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain
    Dlaczego tak opornie Ci idzie danie linku do tego jak pisałeś jak oszczędzasz wodę.
    Nie umiesz znaleźć to napisz z pamięci, jeśli jakaś masz, co wtedy napisałeś. A na
    jakich danych dzisiaj mam się opierać jak nie ja letnich? Świat zapewne nie skończy
    się po wakacjach i będzie okazja analizować dane z zimy. W zimę w Łodzi dużo nie
    będzie. Pieców węglowych Łodzi praktycznie już nie ma. Łódź jest położona trochę na
    górce i ma kanały wentylacyjne. W Łodzi zawsze jakiś wiatr wieje. Wentylacja miasta
    jest na bardzo dobrym poziomie. Nie to co Kraków leżący w dolinie. Większość
    zanieczyszczeń nie jest od samochodów tylko od niesprzatania miasta. Każdy deszcz
    powoduje że ilość zanieczyszczeń bardzo spada. Teraz wyjaśnij jak oszczędzasz wodę.

  • 407. Data: 2021-07-02 22:05:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    Żaden dział związany z żywnością nie zużywa wody tylko ja wykorzystuje. Woda się nie
    zużywa. A jeśli idzie o hodowlę. Łosoś hodowlany. Karp hodowlany i pewno jeszcze
    sporo hodowlanych ryb jest. One też "zużywają wodę". Jeśli tak to w jaki sposób?
    Poidła i natryski im zainstalowali? Byś się w końcu ogarnął i napisał jak oszczędzasz
    wodę.

  • 408. Data: 2021-07-02 23:15:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    Poidła i natryski im zainstalowali? Byś się w końcu ogarnął i napisał jak oszczędzasz

    Jak długo jeszcze będziesz z siebie robił idiotę?

    Czy ty naprawdę jesteś tak tępy, że nie jesteś w stanie zrozumieć, że tu
    nie chodzi o wodę jako o wodę, ale o wodę słodką, czyli taką jaką
    jesteśmy w stanie wykorzystać do celów bytowych, a tej zasoby są
    ograniczone, bo ograniczona jest ilość odnawiania się jej zasobów.

    Co z tego, że mamy morza i oceany wody? Wypłyń łódką na środek oceanu i
    umrzesz z pragnienia, bo woda oceaniczna z powodu zasolenia nie nadaje
    się nawet do celów higienicznych, a co dopiero aby zaspokoić cele
    życiowe. Oczywiście można tę wodę odsolić, ale jest to póki co proces
    zbyt trudny i zbyt kosztowny na dużą skalę, która jest w stanie zapewnić
    cele bytowe ludzkości. W tym także cele upraw roślin czy hodowli
    zwierząt. Poza odsoleniem trzeba jeszcze tę wodę przetransportować.

    Oszczędzanie wody ma na celu ograniczyć wykorzystanie wody słodkiej do
    poziomu pozwalającego na naturalne odnawianie źródeł tejże wody. Jeżeli
    bilans wykorzystania wody pitnej przewyższy ilość wody jaka jest się w
    stanie zregenerować (bilans ujemny) to zasoby dostępnej wody pitnej
    zaczną się kurczyć. Przez to woda ta zacznie być reglamentowana, zaś jej
    cena będzie rosła.

    Oszczędzanie wody polega na ograniczeniu jej wykorzystania do
    niezbędnego poziomu. Aby zachować czystość nie musimy się kąpać w wannie
    w której do jednokrotnego napełnienia potrzebujemy  600 litrów wody.
    Równie dobrze możemy się wykąpać pod prysznicem, gdzie wystarczy nam
    50-60 litrów. Zamiast podlewać trawniki wodą pitną z wodociągów, równie
    dobrze możemy podlewać wodą deszczową.

    Przestań też dopytywać co robią ludzie z zaoszczędzoną wodą, bo pytanie
    to świadczy tylko i wyłącznie o tym, że jesteś idiotą.

    Oszczędzanie wody ma przede wszystkim wymiar finansowy, bo wykorzystując
    mniejsze ilości wody płacimy mniejsze rachunki. Tak wiem, że nie dotyczy
    to ciebie, bo za zużywaną przez ciebie wodę płacą sąsiedzi.

    Idąc twoim tokiem rozumowania, równie dobrze można powiedzieć, że żyjąc
    na Ziemi niczego nie zużywamy tylko wykorzystujemy. Nie zużywamy tlenu,
    pożywienia czy energii, ani żadnych, innych zasobów.

  • 409. Data: 2021-07-03 06:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Teraz wyjaśnij jak oszczędzasz wodę.

    No debil :-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 410. Data: 2021-07-03 07:14:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 2 lipca 2021 o 23:15:52 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > w której do jednokrotnego napełnienia potrzebujemy 600 litrów wody.
    > Równie dobrze możemy się wykąpać pod prysznicem, gdzie wystarczy nam
    Ty dużo pracy szesz ale mało myślisz.
    Mam ogromną wannę.

    Jeśli wezmę prysznic zużywając 50 litrów wody zamiast kąpieli zużywając 600 litrów to
    żadnej wody nie zaoszczędzę.
    Pomyśl i daj znać czy mam rację czy nie

    >Zamiast podlewać trawniki wodą pitną z wodociągów, równie
    > dobrze możemy podlewać wodą deszczową.

    Znowu piszesz a nie myślisz. Czy 10000 litrów wody które w ciągu ostatniego tygodnia
    wylałem na trawnik itp to woda zmarnowana/ nieoszczedzoba dla środowiska?

    > Przestań też dopytywać co robią ludzie z zaoszczędzoną wodą, bo pytanie
    > to świadczy tylko i wyłącznie o tym, że jesteś idiotą.

    Ja zapytam Ciebie: w jaki sposób oszczędzasz wodę?