  • 431. Data: 2021-07-04 21:31:15
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 4 lipca 2021 o 19:59:47 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > A ten debil znowu swoje.
    > Nie dosc ze nie rozumie problemu który zauwaza cały naukowy swiat to
    > jeszcze sie z tym odnosi na lewo i prawo.
    > No debil :-DDD
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.
    Nie cały naukowy świat tylko mniej więcej 1/3 naukowego świata zajmującego się woda
    to twoi idole. 1/3 całego świata naukowego zajmującego się woda twierdzi że wody jest
    w chuj. Pozostała 1/3 waha się z wyborem stanowiska i obserwuje w której z dwóch
    poprzednich grup lepiej płacą. Jednak co by nie napisać to dalej nie jest wiadomo jak
    oszczędzasz wodę. Wiem że moje pytanie o sposób w jaki oszczędzasz wode cie wkurwia,
    bo zdajesz sobie sprawę że każde takie pytanie obnaża cię jako idiotę. I tak ma być
    dokąd nie napiszesz o swoim sposobie oszczędzania wody. A z naukowcami nie wyjeżdżaj
    bo każdy tutaj wie że żadnego nie znasz, że nigdy nie byłeś na żadnym odczycie
    światowej klasy naukowca od wody itd.

  • 432. Data: 2021-07-04 21:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

> [...]
    > równie dobrze radzi sobie w temperaturze plus cztery, jak i plus
    > czterdzieści -- o ile cały czas ma wody pod dostatkiem. W klimacie
    > pustynnym trawnik działa jak idealny anihilator wody. To co się
    > wleje w nawadniające rurki, nawet nie zdąży napoić kreta,
    > wchłonięte zostaje przez korzenie i w ciągu kilkudziesięciu minut
    > odparowane przez aparaty szparkowe liści. A wlewać trzeba dużo --
    > choćby całą rzekę Kolorado. Ta już przestała dopływać do oceanu,
    > bo wszystkie jej wody odbierane są przez miasta takie jak Las
    > Vegas. A tam za sprawą trawników odparowywane do atmosfery, nawet

    No ale ta odparowana woda powinna spasc z powrotem w postaci opadów.

    > Jeśli zatem ktoś szuka przykładu na bezproduktywne marnowanie
    > wody, której w związku z tym brakuje, to podlewanie trawników jest
    > na pierwszym miejscu (w skali świata).

    Naukowcy wskazuja jednak ze to hodowla zwierzat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 433. Data: 2021-07-04 21:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Pogrąż temat bo mu się chce, na szybko google wypluwa że jednak
    > też z Warty

    Pozdraze.
    Mysle ze chodzi o to ze nie tyle z warty ile spod warty.

    > Czyli podlewając trawnik i inne chwasty tysiącami litrów wody
    > dziennie dobrze czynię środowisku.

    Nie umiem wyciagnac takiego wniosku z powyzszej zaleznosci.
    O ile woda byłaby z rzeki to jeszcze mozna by taki wniosek zaryzykowac
    ale wychodzi na to ze jednak jest z ujec podziemnych które musza zdazac
    sie regenerować a jest z tym problem.

    > A jakiej odpowiedzi się spodziewałeś?
    > Woda wylana na trawnik zasila trawnik, kret też coś skorzysta.
    > Z trawnikiem to troch uproszczenie w moim przypadku bo te tysiące
    > litrów wody dziennie które do podlewania używam w upalne dni to
    > nawadnia trochę trawnika ale też ze 20 kszaków borówki, tyleż samo
    > malin, jagody kamczackiej, czereśnie, wiśnie, czosnek,
    > szczypior, por, seler, lubczyk, grusze, jabłoń, z kilkadziesiąt
    > Lilli i innych kwiatow. Dzięki temu że czereśnie pudlewalem to
    > obrodziły i codziennie z 10 gołębii inne szpaki je zre

> [...]

    No powyzej.
    Moze lekko podkoloryzowałem ale ok - lanie wody na trawnik jest ok.

    > Nawet dzisiaj jakiś celebryta w TV w reklamie gadał żeby
    > oszczędzać wodę biorąc prysznic zamiast kąpieli w wannie

    Halo, ja nie mowie o celebrytach tylko o naukowcach...

    > Uzyszkodnik pewnie też ta reklamę słyszał bo wyżej/ niżej temat
    > podlapal i ten sam tekst napisał. A na moje pytanie czy oszczedze
    > wode jak zamiast kąpieli w wannie wezmę prysznic nie odpowiedział.
    > Pewnie net przeszukuje w tej kwestii.
    > Ty chyba też na podobne pytanie jednoznacznie nie odpowiedziałeś.

    Odpowiesz na moje pytanie, jak ci sie skleja twoje podejscie do wody vs
    zdanie swiata naukowego czy bedziesz uciekał w jakiejs historyjki o
    celebrytóach i uzytkowniku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 434. Data: 2021-07-04 22:26:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > naukowcami nie wyjeżdżaj bo każdy tutaj wie że żadnego nie znasz,
    > że nigdy nie byłeś na żadnym odczycie światowej klasy naukowca od

    O widze, ze jak zwykle - spisek i łapówki.

    Ale i tak dziekuje ci za wieczorna porcje humoru - ty piszacy o
    obnazaniu sie jako idioty - bezcenne!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 435. Data: 2021-07-04 22:26:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A skad Budzik wiesz że naukowcy których słuchasz są tymi co mają
    > rację? Wiesz że niemcy kiedyś naukowo dowiedli że są rasa panów?

    Wydaje mi sie ze w swiecie naukowym panuje raczej zgoda w tym temacie.
    Ale jestem otwarty na opracowania prezentujace odmienne poglądy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 436. Data: 2021-07-04 22:45:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > No ale ta odparowana woda powinna spasc z powrotem w postaci opadów.

    No i spada. Ale nie na pustyni, tylko tam gdzie i tak pada dużo, czyli
    w deszczowej strefie równikowej. Wielkie rzeki docierają w strafy
    pustynne wyjątkowo, mimo że wody w nich względnie niewiele (jeśli
    porównać z opadami z strafie deszczowej), potrafią dać życie i stworzyć
    ekosystem. My to niszczymy tylko po to, by zrobić durnowaty trawnik na
    gumnie.

    > Naukowcy wskazuja jednak ze to hodowla zwierzat.

    Nie nie wskazują tego. Radzę dokładnie wsłuchać się w to, co mówią
    (albo po prostu słuchać mądrych, nie głupich). Naukowcy wskazują
    na ekonomię, liczą, że gdyby tak zamiast steków wołowych jeść same
    frytki, to z tej samej wody dałoby się wyżywić ileś razy więcej
    ludzi. Z hodowli zwierząt jest jednak pożytek, a wybicie wszystkich
    (dla zaoszczędzienia wody) to marny pomysł. Żadna to konkrencja
    w dziedzinie *bezproduktywnego* marnowania *brakującej* wody.

    --
    Jarek

  • 437. Data: 2021-07-05 02:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiesz dlaczego nikt cię nie popiera jak na mnie najeżdżasz?

    Ja na ciebie najezdzam? ROTFL
    Ale wielu pisało ci zes idiota - nie wiem dlaczego tego nie
    przyswajasz.

    > wielu powinno bo zwyczajnie za prawdę jaka im w slipia
    > powiedziałem mnie nie lubią. Bo jeśli by ciebie poparli i wsiedli
    > mi na plecy to by świadczyło że uznali twoje rację. I wyszli by na
    > idiotów. Sądzisz że jesteś mistrzem ciętej odpowiedzi jak zmienisz
    > dwie litery w tym co tobie napisałem i tylko ty uważasz że mi
    > dołożyłes.

    Ja Zenku staram sie tylko poziomem dyskusji dostosować do ciebie.

    > To jak oszczędzasz wodę?

    Nie zrozumiałes mojej odpowiedzi której ci udzieliłem?
    Moze przeczytaj jeszcze raz?
    Nie spodobała ci sie? To juz nie moj problem.

    > Jako orędownik oszczędzania
    > chociaż dwa sposoby bys wymienił, żeby ocenić czy masz rację. Z
    > oszczędzaniem wody chciałeś się kiedyś popisac. Dowartościować się
    > chciałeś, teraz też cały czas się dowartosciowujesz powołanie nad
    > się na bliżej ci nie znane autorytety naukowe.

    Ostatnio pisałes ze dowartosciowałem sie piszac o szopie która
    wybudowałem.
    To jakas projekcja z tym dowartosciowywaniem sie?

    > Nawet nie wiesz
    > czy mówią prawde czy robią cię w chuja, bo się na tym co mówią nie
    > znasz. A tu widzicie państwo pustynię, mówią. Ale już nie mówią że
    > pod nią jest słodkiej wody do oporu. Padło że w USA marnotrawią
    > wodę na podlewanie trawników. Czy w USA zmarło ostatnio z
    > pragnienia kilka milionów ludzi a następne kilkadziesiąt milionów
    > jest zagrożonych śmiercią z braku wody i jedzenie? Jeśli nie to
    > mogą sobie lać wody na trawniki ile chcą i nic takiemu baranowi
    > jak ty do tego.

    Tak, tak, ty juz wielokrotnie udowadniałes ze wystarczy ci
    argumentowanie na poziomie ze skoro odkrecasz kran i leci woda to
    znaczy ze problem nie istnieje. Taki poziom dyskusji... cóz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 438. Data: 2021-07-05 02:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > na ekonomię, liczą, że gdyby tak zamiast steków wołowych jeść same
    > frytki, to z tej samej wody dałoby się wyżywić ileś razy więcej

    Ano dokładnie.

    > Z hodowli zwierząt jest jednak pożytek, a wybicie
    > wszystkich (dla zaoszczędzienia wody) to marny pomysł. Żadna to
    > konkrencja w dziedzinie *bezproduktywnego* marnowania *brakującej*
    > wody.

    O ile dobrze pamietam, to kilka lat temu przekroczylismy x2 poziom
    spozycia miesa który był w miare neutralny ekologicznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 439. Data: 2021-07-05 13:31:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spytaj tych, do których nie doszła.

    -----
    > Jeśli wezmę prysznic zużywając 50 litrów wody zamiast kąpieli zużywając 600 litrów
    to żadnej wody nie zaoszczędzę.

  • 440. Data: 2021-07-05 13:34:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tyle że Twój "durnowaty" trawnik wchłonie wodę z opadów, a wykostkowany rynek
    odprowadzi ją do burzowców.

    -----