  • 131. Data: 2012-12-07 23:48:57
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Dec 2012 21:10:34 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > U?ytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

    > Jasne ?e mam. Korwin.

    ROTFL. Ten co musi zakładać kolejną partię bo z poprzedniej go wyrzucają
    askrabnik podaje go do prokuratury? I ten sam co był posłem i razem z
    komuchami rząd obalał?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2012-12-08 00:04:41
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > ROTFL. Ten co musi zakładać kolejną partię bo z poprzedniej go wyrzucają
    > askrabnik podaje go do prokuratury? I ten sam co był posłem i razem z
    > komuchami rząd obalał?

    Ten który jako jedyny nie brał udziału w pamiętnym przewrocie pewnej nocy i
    ten który jako jedyny nie należy do bandy czworga.

    Marek

  • 133. Data: 2012-12-08 00:26:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 21:10:34 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Jasne że mam. Korwin.

    Litosci. Gdyby JKM nie istnial, lewactwo musialby go sobie stworzyc. Ten
    facet nie nadaje sie do polityki ani do rzadzenia czymkolwiek, a prawicy i
    wolnosciowcom wyrzadzil wiecej szkod, niz wszystkie media i politycy innych
    opcji razem wzieci.

    Zgadzam sie z nim w wielu kwestiach, ale JKM jako osoba nie nadaje sie do
    pelnienia jakichkolwiek funkcji publicznych.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 134. Data: 2012-12-08 01:20:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 08 Dec 2012 00:04:41 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ten który jako jedyny nie bra? udzia?u w pamietnym przewrocie pewnej
    > nocy i ten który jako jedyny nie nale?y do bandy czworga.

    bo go wszyscy mają za wiekszego pajaca niż kaczorka.

  • 135. Data: 2012-12-08 13:57:46
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > bo go wszyscy mają za wiekszego pajaca niż kaczorka.

    Wszyscy? Chyba u Ciebie w rodzinie ;-)
    Mam sporo znajomych, którzy głosują na JKM.
    Media go nie trawią i robią z niego idiotę bo jest bezkompromisowy. Mimo
    tego, że media starają się go zdyskredytować udało mu się przebić w
    ostatnich wyborach Pawlaka :-)))
    Nie ma drugiego takiego polityka, który dorównałby mu w mówieniu wprost. Ile
    to już.... 30 lat mówi ciągle to samo?
    Na dodatek ciężko nie przyznać mu racji.
    Oczywiście socjalistom nie mieści się w głowie większość rzeczy o których
    mówi JKM.
    Tyle, że to też nie jest jego wymysł - on mówi to co głosi austriacka szkoła
    ekonomii, m.in. ludzie tacy jak Ludwig von Mises, Hayek, M. Rothbardt, F.
    Bastiat, Friedmann a u nas choćby prof. Gwiazdowski i w dużej mierze prof.
    Rybiński.

    Pozdrawiam,

  • 136. Data: 2012-12-08 14:07:49
    Od: "quent" <x...@x...com>

    et...
    > Zgadzam sie z nim w wielu kwestiach, ale JKM jako osoba nie nadaje sie do
    > pelnienia jakichkolwiek funkcji publicznych.

    Również mam mu wiele do zarzucenia w kwestii marketingu politycznego.
    Niepotrzebnie porusza często trzeciorzędne ale trudne tematy, którymi zraża
    do siebie niezdecydowanych. Media bardzo chętnie podchwytują takie
    wypowiedzi i przedstawiają je wyrwane z kontekstu aby jeszcze bardziej
    podkręcić temat.
    Jednak w kwestii gospodarki, konstrukcji i roli państwa (co jest
    najważniejsze) słusznie prawi i zamiast marudzić jaki to JKM jest zły lepiej
    popierać go w tym co robi.
    Ewentualnie można spróbować zrobić to lepiej ;-)

  • 137. Data: 2012-12-08 14:10:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wszyscy?

    Wszyscy dojrzali emocjonalnie.

  • 138. Data: 2012-12-08 14:11:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Również mam mu wiele do zarzucenia w kwestii marketingu politycznego.

    Ten marketing to male miki przy himalajach populizmu jaki miki przedstawia.

  • 139. Data: 2012-12-08 14:18:00
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości news:50c33946> Mam sporo
    znajomych, którzy głosują na JKM.
    > Media go nie trawią i robią z niego idiotę bo jest bezkompromisowy. Mimo
    > tego, że media starają się go zdyskredytować udało mu się przebić w
    > ostatnich wyborach Pawlaka :-)))

    Ale to marna pociecha ze przebil Pawlaka ;-)

    Prywatnie glosuje na JKM, czesto pierdoli
    trzy po trzy ale przynajmniej
    nie klamie i nie udaje kogos innego niz jest, trzeba
    przyznac ze to wrzód na dupie feministek wiec w TV
    nie ogladamy go wogole ;-)

    Dosc przypomniec historie z jego opinia o niepelnosprawnych
    sportowcach i paranoi jaka ogarnela media i gryzipiórków.

    W normalnych krajach np. w Afryce, sa wiadomosci
    ze swiata polityki i pokazany pełny przekrój opinii
    publicznej, niestety w Polsce ak nie jest.

    pozdrawiam
    Adams
    PS. Temat mocno OT.

  • 140. Data: 2012-12-08 18:10:24
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zgadzam sie z nim w wielu kwestiach, ale JKM jako osoba nie nadaje sie do
    > pelnienia jakichkolwiek funkcji publicznych.

    Bo wy wszyscy utożsamiacie ugrupowania z ich przywódcami.
    Jak PIS to kaczor, jak PO to rudy, jak SLD to kwas.

    Marek