  • 121. Data: 2012-12-07 17:06:39
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k9t15b$he2$1@flis.man.torun.pl...

    > To jest bardzo smutne i żałosne :(

    buuuuuuu

    :....(((((

  • 122. Data: 2012-12-07 17:09:27
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    Czesc ;-)
    > Płacę więc 2x więcej i nie ma u mnie segregacji . Śmieci segregowane
    > wywalam w Toruniu do kontenerów do segregacji ...

    I teraz Kaszpir nikt nie bedzie
    mogl Ci zwrocic uwagi
    ze wrzucasz smieci do nie swojego kosza.

    Nowa ustawa smieciowa nie zmusza
    mnie do wyrzucania smieci u siebie tj
    ja moge miec ladny wypucowany kosz
    na smieci i ani jednego smiecia w nim,
    smieci zas legalnie moge wyrzucac do kosza na smieci
    przed urzedem miasta.

    Place gminie, wyrzucam w gminie.

    Sa tez plusy tego rozwiazania, na poczatek
    proponuje radnym podwozic worki ze smieciami,
    na wypadek i ku przestrodze gdyby gmina zwlekała z oplatami
    za wywoz smieci wtedy bedzie smierdziec u nich.

    pozdrawiam
    Adams

  • 123. Data: 2012-12-07 17:24:00
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Czesc ;-)
    > ergo wszyscy maja nowoczense kotly?

    Oczywiscie ze tak, sytuacja smrodu (zwlaszcza jego braku) w
    powietrzu znacznie sie poprawila, dlaczego wiec mam zakladac
    ze jest inaczej ???

    pozdrawiam
    Adams
    PS. Bede konczyl, watek mocno OT ;-)

  • 124. Data: 2012-12-07 19:07:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc ;-)
    >
    > Oczywiscie ze tak
    acha

  • 125. Data: 2012-12-07 20:28:46
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Hmmm, bejzbol i świagier na zapleczu?

    Na poczatek skupiamy sie na ograniczaniu mozliwosci. :-)

    Pozdro.. TK

  • 126. Data: 2012-12-07 21:06:36
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > To jest bardzo smutne i żałosne :(

    A co się dziwisz jak od lat na potencjalnych kryminalistów ludzie głosują.

    Marek

  • 127. Data: 2012-12-07 21:10:34
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > aż 20 ?! wydawało mi się, że odsetek myślących jest mniejszy...
    >
    > i czy masz lepszą alternatywę?

    Jasne że mam. Korwin.
    Tylko trzeba mieć trochę więcej zwojów mózgowych niż splotów w berecie
    teściowej żeby go zrozumieć.

    Marek

  • 128. Data: 2012-12-07 21:29:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Na poczatek skupiamy sie na ograniczaniu mozliwosci. :-)

    Eee, jakos tak malo romantycznie.

  • 129. Data: 2012-12-07 21:30:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co się dziwisz jak od lat na potencjalnych kryminalistów ludzie głosują.

    znuff wylazlo

  • 130. Data: 2012-12-07 23:25:41
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > znuff wylazlo

    Widzę że coś słabo mnie splonkowałeś jełopie.
    Obiecałeś się nie odzywać to dotrzymaj słowa. A no tak, ścierwa z PO nie
    dotrzymują słowa.