  • 181. Data: 2012-12-11 12:07:51
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "quent" <x...@x...com>

    dyskusyjnych:ka73vh$98h$...@n...task.gda.pl...
    > Czyli rozumiesz, ze pisac i mowic sobie mozna?

    Tak, wiem do czego zmierzasz.
    Jednak nie widzę innej wyjścia jak mozolne wyjaśnianie i przekonywanie -
    kropla drąży skałę.
    Tak trzeba, dla naszych dzieci.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 182. Data: 2012-12-11 12:17:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Czyli rozumiesz, ze pisac i mowic sobie mozna?

    Maniek. Nie dostrzegasz jednego. Z Korwina zrobiono wariata gadającego
    bzdury i odsunięto od władzy dlatego bo zaczął zagrażać interesom cwaniaków
    w rządzie oraz wpływowym osobom. Szybko zrobiono z niego wariata jak tylko
    jako praktycznie jedyny zaczął wprowadzać w życie to co jak to okresliłeś
    "wygaduje sobie"

    Marek

  • 183. Data: 2012-12-11 12:19:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 11:37:31 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Nie odwracaj kota ogonem. Numer sprawy i sąd który to prowadził mi podaj
    > albo chociaż jakąkolwiek informację że zgłoszono to do prokuratury.

    typowe. Zero argumentów.

    > Jeżeli nie zgłoszono a ty coś wiesz (tak twierdzisz przynajmniej) to
    > wiedz że ukrywanie informacji o przestępstwie jest karalne.

    to zgłoś skarnika, że kłamie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 184. Data: 2012-12-11 12:52:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > typowe. Zero argumentów.

    Twoje zero argumentów. Numer sprawy albo data i miejsce ogłoszenia wyroku
    lub doniesienia do prokuratury.
    Tak trudno jest ci udowodnić teraz swoją rację? Przecież taki pewny swego
    byłeś.

    Marek

  • 185. Data: 2012-12-11 14:15:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 12:52:08 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Twoje zero argumentów. Numer sprawy albo data i miejsce ogłoszenia
    > wyroku lub doniesienia do prokuratury.
    > Tak trudno jest ci udowodnić teraz swoją rację? Przecież taki pewny
    > swego byłeś.

    mam udowadniać, ze to oszołom? Sorki młody, ale za długo go znam.

  • 186. Data: 2012-12-11 14:34:30
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > mam udowadniać, ze to oszołom? Sorki młody, ale za długo go znam.

    Sam na oszołoma wychodzisz szastając na prawo i lewo rewelacjami na
    glinianych nogach.

  • 187. Data: 2012-12-11 14:59:23
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > mam udowadniać, ze to oszołom?

    Nie. Masz udowodnić to że ukradł jakies pieniądze. Gdyby tak było to byłąby
    jakaś sprawa w sądzie albo chociaż doniesienie do prokuratury. Moim
    argumentem było właśnie to ze nie masz dowodu na to że ukradł pieniądze a
    napisac sobie coś gdzieś każdy może bez pokrycia. Nadal uważam że winien
    jesteś kasie gospodyń wiejskich dutki.

    > Sorki młody, ale za długo go znam.

    Człowieku. Kiedy ja go znałem to ty jeszcze się u siebie na wsi w błocie z
    gilem pod nosem taplałeś.

    Marek

  • 188. Data: 2012-12-11 15:39:43
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > jak tylko jako praktycznie jedyny zaczął wprowadzać w życie to co jak to

    Dobrze.
    Reforma Sluzby zdrowia powinna polegac na zlikwidowaniu obecnie dzialajacej
    sluzby zdrowia. Zamiast wplat do ZUS na sluzbe zdrowia i ogolnie dotowania,
    powinnismy dbac o to sami, a za wizyte u lekarza placic normalnie. To jego
    poglady i wiesz, kiedy chodzi o grype to OK moglbym sie zgodzic. Tym czasem
    terapia nowotworowa kosztuje tak pewnie z 50 tysi. Zakladam, ze miesiecznie
    odkladasz sobie w formie jakiegos ubezpieczenia kapitalowego kwote 900zl.
    Wiec na terapie nie daj Boze zbieral bys 55 lat. Byle zawal to 12 tysi. Czy
    naprawde Tobie to sie zepnie? Mam pisac o igrzyskach paraolimpijskich?
    Przeciez to jego poglady i pomysly. Uwazasz, ze trzeba cos wiecej niz tylko
    czytanie jego gazet? Przypominam tez, ze cukier po wejsciu do UE mial
    kosztowac trzy razy tyle, bo cos tam. Jak sobie pomysle to rownie egzotyczny
    teorii ekonomicznych przypomne sobie wiecej, wlacznie do powrotu parytetu
    zlota.

    Pozdro.. TK

  • 189. Data: 2012-12-11 16:07:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 12:17:10 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Maniek. Nie dostrzegasz jednego. Z Korwina zrobiono wariata gadaj�cego
    >
    > bzdury i odsuni�to od w�adzy dlatego bo zacz�� zagra�a� interesom
    cwaniak�w

    > w rz�dzie oraz wp�ywowym osobom. Szybko zrobiono z niego wariata jak tylko
    >
    > jako praktycznie jedyny zacz�� wprowadza� w �ycie to co jak to
    okresli�e�

    > "wygaduje sobie"
    Co i kiedy zaczął wprowadzać? Śledze jego "kariere" od dawna, czytam jego feliotony
    itp. Nioe poqwiem ciekawie się to czyta, przyjemnym językiem pisane ale jak sie
    głebiej zastanowic to bzdura na bzdurze. Kiedyś pisał że trzeba zlikwidowac
    ograniczenia predkosci w miescie bo jak teraz jest 50 km to auto przez skrzyzowanbie
    10sek npo przejzdza. Jakby byłoo wolno jechac 100km na godzine to ryzyko wypadku
    mniejsze bo auto na skrzyzowaniu tylko 5 sekund będzie. Takich bzdur pisał setki i
    moge sporo zacytowac- Ghost tu np jeden jego artykuł podlinkował.
    Gościu sprawia wrażenie inteligentnego człowieka ale jak się głebiej zastanowić to w
    szpitalu psychiatrycznym jako pacjent by mógł byc.
    Tak sobie myśle ze Polacy to nie idioci mimo wszystko i w kazdych wyborach pokazuja
    JKM gdzie jego miejsce.

  • 190. Data: 2012-12-11 16:11:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > kapitalowego kwote 900zl. Wiec na terapie nie daj Boze zbieral bys 55 lat.

    No nie no, przeciez ubezpieczenie (obojetnie czy panstwowe czy prywatne)
    polega na tym, ze setka ludzi zbiera sie na jednego rakowca. Nie w tym
    miejscu jest problem Korwina. I nie Kowrin wymyslil ubezpeieczenia.

    Korwin po prostu nagina i upraszcza rzeczywistosc do granic absurdu,
    sprzedaje populistyczne obietnice.

    Opowiastki jak to w dziewietnastym wieku wspaniale zylo sie w robotniczej
    wielodzietnej rodzinie (bo byl "prawdziwy" kapitalizm) to karma dla
    skrajnych zidiocialych wyznawcow.