  • 201. Data: 2012-12-11 18:23:05
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    news:ka7gjc$7so$1@news.task.gda.pl...

    > Dobrze.
    > Reforma Sluzby zdrowia powinna polegac na zlikwidowaniu obecnie
    > dzialajacej sluzby zdrowia. Zamiast wplat do ZUS na sluzbe zdrowia i
    > ogolnie dotowania, powinnismy dbac o to sami, a za wizyte u lekarza placic
    > normalnie. To jego poglady i wiesz, kiedy chodzi o grype to OK moglbym sie
    > zgodzic. Tym czasem terapia nowotworowa kosztuje tak pewnie z 50 tysi.
    > Zakladam, ze miesiecznie odkladasz sobie w formie jakiegos ubezpieczenia
    > kapitalowego kwote 900zl.

    Narazie nie muszę bo jest tak jak jest, czyli urzędnik za mnie się o to
    martwi i ściąga miesięcznie haracz na niby ubezpieczenie i na jak
    najprawdziwszą wypłatę dla siebie.

    > Wiec na terapie nie daj Boze zbieral bys 55 lat.

    Od tego są dobrowolne ubezpieczenia. Jesteś jurny i mlody, możesz ryzykować
    a jak nie chcesz ryzykować ubezpieczasz się.
    Tydzień temu byłem z mamą w szpitalu. Termin tej wizyty ustalono prawie 1,5
    roku temu. Podczas wizyty powiedziano że konieczna jest operacja ale termin
    operacji za 5 lat..
    Mało tego wcześniej żaden chirurg niczego nie widział dopiero jak poszła
    prywatnie to wyszło.
    I co jej z tego ZUS skoro i tak trzeba chodzić prywatnie aby cokolwiek się
    dowiedzieć o chorobie?

    > Byle zawal to 12 tysi. Czy naprawde Tobie to sie zepnie? Mam pisac o
    > igrzyskach paraolimpijskich?
    A widzisz ameryka pluje na Obame bo wprowadza ubezpieczenia obowiązkowe.
    Paraolimpiada? No i co złego w tym że ktoś niepełnosprawny chce się zmierzyć
    z innym niepełnosprawnym? Mnie to jednak nie interesuje. Każdy widzisz z nas
    ma jakieś swoje kontrowersyjne opinie lub wypowiedział się dość
    kontrowersyjnie. Czy to od razu ma być oceną pozostałych cech osobnika?
    Rozmawiamy o tym co Korwin chce zrobić w sferze gospodarki. Nie interesują
    mnie jego światopoglądy tak samo jak każdego innego polityka.

    >Przypominam tez, ze cukier po wejsciu do UE mial kosztowac trzy razy tyle,
    >bo cos tam.
    Maniek czy ty chodzisz na zakupy? Przed wejściem do unii cukier kosztował
    1,20-1,40zł zaleznie od sklepu i gatunku cukru. Obecnie 3,60-4,30. To nie
    jest trzykrotnie?

    > Jak sobie pomysle to rownie egzotyczny teorii ekonomicznych przypomne
    > sobie wiecej, wlacznie do powrotu parytetu zlota.

    Co do parytetu złota to szczera prawda. Pieniądz ma mieć wartość odwzorowaną
    do czegoś namacalnego, przyjęło się dawno że do złota. Od pewnego czasu
    czosnkowe ludki wymyślili że trzeba to zmienić i mamy teraz wydruk pieniądza
    jak papier toaletowy z myszką miki.

    Marek

  • 202. Data: 2012-12-11 18:26:31
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Ghost, ja sie z Toba zgadzam tylko pokazuje, ze materia nie jest tak
    > prosta jak ja przedstawia Korwin. Ot zlikwidowac ZUS i gotowe. Taki rodzaj
    > ubezpieczenia obowiazywal w USA i jak to sie sprawdzalo we wszystkich
    > przypadkach, bardziej rozgarnieci doczytaja.

    No i co takiego się działo i kiedy? Dopiero kopniak w dupę w postaci
    solidnego kryzysu spowodował. Wcześniej nikt w ameryce nie myślał o
    obowiązkowym ubezpieczeniu.
    Zresztą to obowiązkowe ubezpieczenie jest narazie symboliczne u nich.

    Marek

  • 203. Data: 2012-12-11 18:36:45
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    ps.com...

    > Kiedyś pisał że trzeba zlikwidowac ograniczenia predkosci w miescie bo jak
    > teraz jest 50 km to auto przez skrzyzowanbie 10sek npo przejzdza. Jakby
    > byłoo >wolno jechac 100km na godzine to ryzyko wypadku mniejsze bo auto na
    > skrzyzowaniu tylko 5 sekund będzie. Takich bzdur pisał setki i moge sporo
    > zacytowac-
    Auta w pewnych warunkach miejskich i tak szybciej nie pojadą. Nie ograniczać
    prędkość ale egzekwować bardziej kary za wyprzedzanie na przejściach, za
    przejazd na czerwonym, za nieustępowanie pieszym

    >Gościu sprawia wrażenie inteligentnego człowieka ale jak się głebiej
    >zastanowić to w szpitalu psychiatrycznym jako pacjent by mógł byc.
    A to ciekawew. On myśli tak samo o was...

    >Tak sobie myśle ze Polacy to nie idioci mimo wszystko i w kazdych wyborach
    >pokazuja JKM gdzie jego miejsce.
    Tak blokując podstępnie rejestrację okręgów wyborczych. Zaręczam cię że
    gdyby Korwin osiągnął punkt krytyczny w ilości głosów to dalej poszło by mu
    łatwo.

  • 204. Data: 2012-12-11 18:40:25
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@r...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik quent napisał:

    >A jak ktoś jest zbyt młody by się ubezpieczyć, a nie ma rodziców, czy
    >kogokolwiek kogo stać na opłacenie jego składki ?
    Jak jest zbyt młody to chyba znaczy że jest pod opieką jakiegoś opiekuna
    prawnego, tak?
    Rodzice, domy dziecka, zastępcze rodziny...

    >A przy okazji w jaki sposób ubezpieczane by były dzieci ?
    Od opiekunów prawnych

    Marek

  • 205. Data: 2012-12-11 18:41:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 14:59:23 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Nie. Masz udowodnić to że ukradł jakies pieniądze. Gdyby tak było to
    > byłąby jakaś sprawa w sądzie albo chociaż doniesienie do prokuratury.
    > Moim argumentem było właśnie to ze nie masz dowodu na to że ukradł
    > pieniądze a napisac sobie coś gdzieś każdy może bez pokrycia. Nadal
    > uważam że winien jesteś kasie gospodyń wiejskich dutki.

    możesz sobie uważać co chcesz. Wisi mi to kalafiorem.

    > Człowieku. Kiedy ja go znałem to ty jeszcze się u siebie na wsi w błocie
    > z gilem pod nosem taplałeś.

    ha, ha, ha
    typowe przechwalanie się dziecka w piaskownicy. I ty chcesz być
    traktowany poważnie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 206. Data: 2012-12-11 18:41:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 14:34:30 +0100 osobnik zwany quent napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Sam na oszołoma wychodzisz szastając na prawo i lewo rewelacjami na
    > glinianych nogach.

    odpowie mi któryś z was czemu tak zmienia partie?

  • 207. Data: 2012-12-11 18:55:12
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > możesz sobie uważać co chcesz. Wisi mi to kalafiorem.

    Czyli miałem rację. pleciesz trzy po trzy bez pokrycia ale dowodów n ato
    brak.

    > ha, ha, ha
    > typowe przechwalanie się dziecka w piaskownicy. I ty chcesz być
    > traktowany poważnie?

    To ty smarku zacząłeś pisząc do mnie "młody"
    Amnezja?

    Marek

  • 208. Data: 2012-12-11 18:56:45
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > odpowie mi któryś z was czemu tak zmienia partie?

    Bo ma do tego prawo.
    Wystarczy?

    Marek

  • 209. Data: 2012-12-11 19:40:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 18:56:45 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > Bo ma do tego prawo.
    > Wystarczy?

    dziękuję. Właśnie zaprzeczyłeś własnym słowom.

  • 210. Data: 2012-12-11 19:50:46
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > dziękuję. Właśnie zaprzeczyłeś własnym słowom.

    Którym? człowieku szukasz dziury w całym, naskakujesz, rzucasz
    niesprawdzonymi rewelacjami. Zresztą każdy z polityków zmienia. Korwin nie
    jest czymś szczególnym.
    No to co, będa te paragrafy? Podasz czy wymyślisz nowy temat?

    Marek