  • 211. Data: 2012-12-11 20:43:22
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-12-07 11:41, quent pisze:
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To akurat jest goły fakt.

    To jest nieprawda. Wystarczy się rozejrzeć ile wokół jest nielegalnych
    wysypisk na działkach prywatnych. Zauważ, że bardzo często stoją przy
    drogach tabliczki "przyjmę gruz". I działki zawalone są nie tylko
    gruzem, ale wszelkiego rodzaju śmieciem. Potem właściciel pięknie
    przykrywa to 20 cm ziemi i sprzedaje jako piękną pełnowartościową działkę.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 212. Data: 2012-12-11 20:57:40
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-12-07 15:10, mcs pisze:
    > U?ytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Wydaje mi si?, ?e jeste? w mylnym b??dzie :-)
    > Aby tak by?o, odbierana musia?aby by? ka?da ilo?? ?mieci, a tak nie b?dzie.
    > I o tym nikt nie m?wi. Limity maj? by? zwi?kszone, ale nadal b?d?
    > obowiazywa?.

    Nie jest to prawda. Gmina będzie miała obowiązek odebrać każdą ilość
    odpadów. Dlatego zlikwidowane zostaną m.in. organizowane obecnie przez
    gminy okazjonalne zbiórki odpadów wielkogabarytowych (u nas w tej chwili
    2x do roku). Po prostu, od 1 lipca 2013 jak wystawisz wersalkę, to firma
    wywozowa będzie musiała ją zabrać. Na innych zasadach zostanie
    zorganizowana natomiast selektywna zbiórka odpadów (recykling). Gminy
    mają obowiązek zorganizować tzw. punkty selektywnej zbiórki odpadów.
    Znikną więc, najprawdopodobniej, tzw. "dzwony" do selektywnej zbiórki. U
    nas w gminie na ponad 40 miejscowości zorganizowanych zostanie kilka
    punktów zbiórki selektywnej i trzeba będzie te śmieci dowozić. Dla mnie
    to będzie utrudnienie, bo już teraz mi się nie chce wywozić plastików do
    dzwonów, które stoją 200 metrów od mojego domu. Jak będę miał wozić je
    do punktu zbiórki dwie wioski dalej, to z całą pewnością wylądują w
    koszu z odpadami zmieszanymi. Oczywiście, co gmina to obyczaj, ale
    podejrzewam, że w całej Polsce będzie podobnie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 213. Data: 2012-12-11 23:00:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 08:42:12 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Czosnkowe gupki pokroju ghost i masti, tego nie przyjmują do wiadomości, bo
    > to godzi w ich interesy.

    No nie, to juz jest poziom dna, sorry.

    Jakbys nie wiedzial, to rozmaite anty-izmy i -sizmy wymyslano, zeby znalezc
    wytlumaczenie dla wlasnej nieudolnosci. Jest wrog, jest na kogo zwalic,
    ufff - nie trzeba sie brac za siebie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 214. Data: 2012-12-12 07:55:54
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Nie jest to prawda. Gmina będzie miała obowiązek odebrać każdą ilość
    > odpadów.

    Napisałem tak, bo byłem akurat po rozmowie z administratorem naszej
    wspólnoty, który martwił się, że musi podwoić ilość pojemników.
    Próbowałem wyguglać jakieś informacje, ale żadnych konkretów nie znalazłem.

> [...]
    > obowiązek zorganizować tzw. punkty selektywnej zbiórki odpadów. Znikną
    > więc, najprawdopodobniej, tzw. "dzwony" do selektywnej zbiórki.

    No to jak, mają obowiązek odebrać każdą ilość odpadów czy nie?
    Co to za odbiór, jak mam coś sam gdzieś wozić?

    I każdy rodzaj odpadów będą musieli zabrać? Gruz, poremontowe itp?

    mcs

  • 215. Data: 2012-12-12 08:03:36
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > To jest nieprawda. Wystarczy się rozejrzeć ile wokół jest nielegalnych
    > wysypisk na działkach prywatnych.

    Nie zauważyłem szczerze mówiąc a z racji budowy domu bardzo interesuję się
    każdym krajobrazem potencjalnie-działkowo-budowlanym.

    > Potem właściciel pięknie przykrywa to 20 cm ziemi i sprzedaje jako piękną
    > pełnowartościową działkę.

    I ludzie mu po ciuchu, bez jego wiedzy te śmieci tam zwalają?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 216. Data: 2012-12-12 08:26:26
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znalezc
    > wytlumaczenie dla wlasnej nieudolnosci. Jest wrog, jest na kogo zwalic,

    Co ty chrzanisz. To przecież masti i ghost boją się tego co mówi Korwin,
    czyli wziąc sprawy w swoje ręce. Im jest dobrze tak jak jest, czyli brać
    cudze.

  • 217. Data: 2012-12-12 08:58:26
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Im jest dobrze tak jak jest, czyli brać cudze.

    To się nazywa "lewicowa wrażliwość" ;-)))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 218. Data: 2012-12-12 11:08:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > No i co takiego się działo i kiedy?

    A to, ze jak nie miales kasy na leczenie to pod plot niestety.

    Pozdro.. TK

  • 219. Data: 2012-12-12 11:15:35
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    >
    > To nie jego pomysły. To normalna, zdrowa ekonomia. To austriacka szkoła
    > ekonomii czyli Mises, Hayek, Friedman i inni.

    Parytet zlota, Friedman i austriacka szkola powiadasz...??

    Pozdro.. TK

  • 220. Data: 2012-12-12 11:25:25
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > A to, ze jak nie miales kasy na leczenie to pod plot niestety.

    Czyli co? Wyciągnąć łapę po cudze? Cudze mi się należy bo ja chory, nie mam
    rodziny bo albo egocentryczne myśląc nie zadbałem o potomstwo albo źle żyłem
    z rodziną i nie ma kto mi pomóc?
    Niech każdy zadba o siebie. Jeżeli masz obawy o to że kiedyś zachorujesz to
    się ubezpiecz albo zadbaj abys miał bliską osobę, dziecko, rodzeństwo itd.
    To tak zamo jak fakt że wiele osób wybiera ścieżkę bezdzietnego
    karierowicza. Robią to _świadomie_ czyli wiedzą że na starość nie będzie kto
    miał podać szklankę wody. Ich sprawa.

    Marek