  • 221. Data: 2012-12-12 11:30:38
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:ka7q61$18ib$1@news2.ipartners.pl...

    > Narazie nie muszę bo jest tak jak jest, czyli urzędnik za mnie się o to
    > martwi i ściąga miesięcznie haracz na niby ubezpieczenie i na jak
    > najprawdziwszą wypłatę dla siebie.

    > Od tego są dobrowolne ubezpieczenia. Jesteś jurny i mlody, możesz
    > ryzykować a jak nie chcesz ryzykować ubezpieczasz się.

    Ubezpieczenia maja to do siebie, ze nie sa z gumy..

    > Tydzień temu byłem z mamą w szpitalu. Termin tej wizyty ustalono prawie
    > 1,5 roku temu. Podczas wizyty powiedziano że konieczna jest operacja ale
    > termin operacji za 5 lat..
    > Mało tego wcześniej żaden chirurg niczego nie widział dopiero jak poszła
    > prywatnie to wyszło.
    > I co jej z tego ZUS skoro i tak trzeba chodzić prywatnie aby cokolwiek się
    > dowiedzieć o chorobie?

    Nie bede odpowiadal na takie pytania, bo nie uwazam, ze jest dobrze. Ale nie
    uwazam tez, ze banialukami gloszonymi w telewizji i od ktorych na swiecie
    sie odchodzi dzis, zalatwi sie sprawe w ciagu miesiaca.
    Korwin nie ukrywa, ze tylko najsilniejsi zostana, a smierc przy porodach to
    naturalna selekcja. Oczywiscie nie mozna sie nie zgodzic z diagnoza, tylko
    nie odpowie na pytanie, czy chcialby brac udzial w tej naturalnej selekcji
    jako odpad.

    > A widzisz ameryka pluje na Obame bo wprowadza ubezpieczenia obowiązkowe.
    > Paraolimpiada? No i co złego w tym że ktoś niepełnosprawny chce się
    > zmierzyć z innym niepełnosprawnym?

    No wlasnie problem w tym, ze Korwinowi to chyba nie pasuje, bo jakies dwa,
    trzy miesiace temu (a moze i dalej) pochwalil sie swoimi oryginalnymi
    przemysleniami na ten temat. Znajdziesz napewno jak poszukasz.

    > Mnie to jednak nie interesuje. Każdy widzisz z nas ma jakieś swoje
    > kontrowersyjne opinie lub wypowiedział się dość kontrowersyjnie. Czy to od
    > razu ma być oceną pozostałych cech osobnika? Rozmawiamy o tym co Korwin
    > chce zrobić w sferze gospodarki. Nie interesują mnie jego światopoglądy
    > tak samo jak każdego innego polityka.

    OK
    Czy uwazasz, ze parytet zlota bedzie panaceum na kryzys w przyszlosci i
    dlaczego?

    > Maniek czy ty chodzisz na zakupy? Przed wejściem do unii cukier kosztował
    > 1,20-1,40zł zaleznie od sklepu i gatunku cukru. Obecnie 3,60-4,30. To nie
    > jest trzykrotnie?

    Obecnie? Powiedz ile kosztowal pol roku po wejsciu do UE, a nie dzis.

    > Co do parytetu złota to szczera prawda. Pieniądz ma mieć wartość
    > odwzorowaną do czegoś namacalnego, przyjęło się dawno że do złota. Od
    > pewnego czasu czosnkowe ludki wymyślili że trzeba to zmienić i mamy teraz
    > wydruk pieniądza jak papier toaletowy z myszką miki.

    Powiedz mi, dlaczego pieniadz ma byc odwzorowany czyms namacalnym?
    Pozniej moze zajmiemy sie wydrukiem pieniaza z myszka miki. :-)

    Pozdro.. TK

  • 222. Data: 2012-12-12 11:42:02
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Czyli co? Wyciągnąć łapę po cudze? Cudze mi się należy bo ja chory, nie
    > mam rodziny bo albo egocentryczne myśląc nie zadbałem o potomstwo albo źle
    > żyłem z rodziną i nie ma kto mi pomóc?

    Dobrze wiec wyobrazmy sobie bezdzietne malzenstwo z powodow zdrowotnych.
    Siegnijmy do opinii Korwina na temat inwitro (tu kazdy we wlasnym zakresie).
    Co mozemy...., zaadoptowac? Niby tak, ale czy kazdy moze i czy kazdy chce i
    czy nawet nasze wlasne dzieci zechca nam kiedys pomoc? Moze wlasnie nie
    zechca, bo takie beda?
    Tak ja wiem, gdyby cos tam...., bo dzieci wychowane dobrze to cos tam.... A
    powiedzcie mi rodzice madrzy, czy Wy nie popelniacie bledow wychowawczych?
    Skad wiadomo w ktorym momencie popelnia sie blad?

    > Niech każdy zadba o siebie. Jeżeli masz obawy o to że kiedyś zachorujesz
    > to się ubezpiecz

    Ubezpieczenie nie jest z gumy, juz to pisalem. Skonczy sie kasa z polisy to
    pod plot.

    > albo zadbaj abys miał bliską osobę, dziecko, rodzeństwo itd.
    > To tak zamo jak fakt że wiele osób wybiera ścieżkę bezdzietnego
    > karierowicza. Robią to _świadomie_ czyli wiedzą że na starość nie będzie
    > kto miał podać szklankę wody. Ich sprawa.

    Prawdopodobnie zarabiajac wiecej i wplacajac wyzsze skladki zdrowotne.

    Pozdro.. TK

  • 223. Data: 2012-12-12 11:52:46
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Skad wiadomo w ktorym momencie popelnia sie blad?

    I to ma niby usprawiedliwiać odbieranie innym wolności?
    Maniek proszę Cię!

    > Ubezpieczenie nie jest z gumy, juz to pisalem. Skonczy sie kasa z polisy
    > to pod plot.

    Oczywiście. Nie dla wszystkich wystarczy sztucznych serc, nie można w
    nieskończoność płacić za terapię.
    Jaka jest granica finasowania leczenia 1 osoby? 100tys, 500tys, 5 milionów?
    Ile? I kto ma to ustalać?

    Problem w tym, że obecny system nigdy nie będzie działał, zawsze będzie
    zmierzał do bankructwa, ludzie będą umierali w kolejkach jak to dziś ma
    miejsce. Nie żali Ci ich teraz?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 224. Data: 2012-12-12 12:05:21
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    >
    > I to ma niby usprawiedliwiać odbieranie innym wolności?
    > Maniek proszę Cię!

    Popelniasz blad piszac, ze ja cos usprawiedliwiam. Pisze, ze to nie jest
    takie proste. Odpowiedz mi na pytanie, czy wiesz w ktorym momencie
    popelniasz blad wychowujac dzieci? A moze ten blachy z poczatku blad to
    determinanta Twojej przyszlosci wg. Waszych tez?

    > Oczywiście. Nie dla wszystkich wystarczy sztucznych serc, nie można w
    > nieskończoność płacić za terapię.
    > Jaka jest granica finasowania leczenia 1 osoby? 100tys, 500tys, 5
    > milionów? Ile? I kto ma to ustalać?

    Spojrz na to przez pryzmat wlasnej rodziny. Piszac podobne slowa patrz na
    zone i dziecko, bo pisac to pisze sie latwo, ale zyje z podobnymi wyborami
    juz znacznie trudniej.

    > Problem w tym, że obecny system nigdy nie będzie działał, zawsze będzie
    > zmierzał do bankructwa, ludzie będą umierali w kolejkach jak to dziś ma
    > miejsce. Nie żali Ci ich teraz?

    Ja nie jestem tu adwokatem obecnego systemu. Krytykuje splycanie podobnych
    problemow do infantylnych propozycji.
    Przy okazji - sa kraje, gdzie nie "zmierza do bankructwa", wiec Twojej tezy
    nie mozna udowodnic.

    Pozdro.. TK

  • 225. Data: 2012-12-12 12:29:59
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Ubezpieczenia maja to do siebie, ze nie sa z gumy..

    Taaak. ZUSowskie są z betonu. Nie i już usłyszysz w szpitalu.
    Prosty przykład. Polisa OC komunikacyjne nie wiem dokładnie ale chyba na
    kwoty 400-500tys zł cię chroni.
    Płacisz raz na rok kilka stówek i masz spokój.

    > Nie bede odpowiadal na takie pytania, bo nie uwazam, ze jest dobrze. Ale
    > nie uwazam tez, ze banialukami gloszonymi w telewizji i od ktorych na
    > swiecie sie odchodzi dzis, zalatwi sie sprawe w ciagu miesiaca.

    Odchodzi wbrew temu co chca ludzie. Wiesz że zdecydowana większość ludzi w
    ameryce jest przeciwna wprowadzaniu obowiązkowego ubezpieczenia mimo że to
    są kwoty smiesznie niskie do opłacenia?

> [...]
    > to naturalna selekcja. Oczywiscie nie mozna sie nie zgodzic z diagnoza,
    > tylko nie odpowie na pytanie, czy chcialby brac udzial w tej naturalnej

    Przeciwnicy Korwina wymyślą najtragiczniejsze scenariusze i dobiorą
    najtragiczniejsze słownictwo aby zrobić z niego oszołoma.
    Ty widzę też mówiąc "Odpad". A pomyśl o setkach dzieci bez nadziei na
    przeszczepy, operacje, leczenie tylko dlatego że NFZ nie chce zakontraktować
    większej ilości. Jakim prawem odmawia się dzieciom? Przecież w konstytucji
    mają zagwarantowane darmowe leczenie a ich rodzice płacą składki
    ubezpieczenia. To ci nie przeszkadza? Mnie tak, i uważam że skala tragedii
    ludzkiej w obecnym systemie jest dużo większa niż byłoby to po Korwinowemu.

    > No wlasnie problem w tym, ze Korwinowi to chyba nie pasuje, bo jakies dwa,
    > trzy miesiace temu (a moze i dalej) pochwalil sie swoimi oryginalnymi
    > przemysleniami na ten temat. Znajdziesz napewno jak poszukasz.

    Wiem, czytałem. Korwin czasem wyskoczy z jakimś kontrowersyjnym tematem i
    media od razu to podchwytują ale to jego sprawa.
    Nie interesują mnie wynurzenia jakiegokolwiek polityka w sprawach aborcji,
    niepełnosprawnych, jakiejkolwiek religi czy życia pedałów i lespijek. Nie
    interesuje mnie że ktoś lubi gołabki a inny flaczki. Jeśli ktoś za dużo
    poświęca tym sprawom czasu to znaczy że symuluje swoją pracę do której
    został powołany i nie poświęca czasu dla poprawy funkcjonowania państwa
    czyli nas.
    Przykłady? palibut, senyszyn, kaczor, biedroń, kopaczka, państwo grodzcy i
    mnóstwo mnóstwo innych.

    > Czy uwazasz, ze parytet zlota bedzie panaceum na kryzys w przyszlosci i
    > dlaczego?

    Pieniądz bez pokrycia to gówniany pieniądz, to narzędzie do gromadzenia
    majątków i odbierania ich przez "dopuszczonych"

    > Obecnie? Powiedz ile kosztowal pol roku po wejsciu do UE, a nie dzis.

    Wchodząc do uni niektórzy wiedzieli czym się to skończy w najbliższych
    latach od chwili wejścia.
    Miałem okazję mieszkać w Austrii gdy wchodziła do uni. Dla nich to też był
    szok gdy nagle głupie mleko podrożało 2-3 krotnie.

    > Powiedz mi, dlaczego pieniadz ma byc odwzorowany czyms namacalnym?

    http://www.wykop.pl/ramka/291516/dlaczego-pieniadz-p
    owinien-byc-oparty-na-parytecie-zlota/

    Marek

  • 226. Data: 2012-12-12 12:40:01
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > i czy nawet nasze wlasne dzieci zechca nam kiedys pomoc? Moze wlasnie nie

    Aaa czyli jednak masz wybór. Czyli Korwinowskie chcącemu nie dzieje się
    krzywda ma się dobrze.
    Zaadoptuj dziecko, poświęć mu czasu, miłości daj żeby cię kochało i chciało
    pomóc w chorobie.

    > Tak ja wiem, gdyby cos tam...., bo dzieci wychowane dobrze to cos tam....
    > A powiedzcie mi rodzice madrzy, czy Wy nie popelniacie bledow
    > wychowawczych? Skad wiadomo w ktorym momencie popelnia sie blad?

    Jasne że każdy popełnia ale trzeba wyciągać z nich wnioski.
    Mam dwójkę dzieci, jedno już dorosłe, drugie prawie. Uważam że są dobrze
    wychowane, nie przeklinają, nie obrażają nas - rodziców, chętnie siadają z
    nami wspólnie do stołu, mało tego, są tego inicjatorami. Przychodzą często,
    tulą się. Nie wstydzą się nas. Oczywiście są kłotnie i sprzeczki ale to
    normalne. W szkole nie sprawiają problemów wychowawczych.

    > Prawdopodobnie zarabiajac wiecej i wplacajac wyzsze skladki zdrowotne.

    Dlaczego? Ubezpieczenie OC komunikacyjne jest na naprawdę spore kwoty. Ludzi
    stać na opłatę OC od kilku posiadanych samochodów te kilkaset zł.

    Marek

  • 227. Data: 2012-12-12 12:46:24
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Odpowiedz mi na pytanie, czy wiesz w ktorym momencie popelniasz blad
    > wychowujac dzieci?

    A ja Ci piszę - kogo to obchodzi?
    Każdy jest kowalem swojego losu.

    > Spojrz na to przez pryzmat wlasnej rodziny.

    Cały czas patrzę.
    Wolny rynek to duża konkurencja, niższe ceny, lepsza obsługa.
    Co miesiąc z własnej kasy oddaję na państwo prawie 2500zl i co z tego mam?
    Za opiekę zdrowotną przepłacam przeokropnie a inne rzeczy od państwa kuleją
    równie mocno.

    > Przy okazji - sa kraje, gdzie nie "zmierza do bankructwa"

    Kanada, skandynawia?
    Wszędzie są problemy ze s.z. - poczytaj co się dzieje w finlandii, francji.
    Kiedyś dawałem tu link do długiego filmu o opiece zdrowotnej w USA i było
    tam sporo o kanadzie też. Mogę podrzucić znów.
    Tyle, że to bogate kraje, nie ma co prównywać z nami.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 228. Data: 2012-12-12 12:51:38
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Dec 2012 08:26:26 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co ty chrzanisz. To przecież masti i ghost boją się tego co mówi Korwin,
    > czyli wziąc sprawy w swoje ręce. Im jest dobrze tak jak jest, czyli brać
    > cudze.

    Każdą krytykę Korwina przyjmujesz jako atak i kontratakujesz kłamstwem i
    agresją. Ja sie nie boję. Ja sie z niego smieję.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 229. Data: 2012-12-12 12:57:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > tam sporo o kanadzie też. Mogę podrzucić znów.
    > Tyle, że to bogate kraje, nie ma co prównywać z nami.

    Uhm, Michel Moore, udowadnial w jednym ze swoich filmow, ze amerykanie maja
    najgorsza opieke zdrowoatna, Kanadyjczycy, Francuzi i Brytyjczycy byli tam w
    znacznie lepszej pozycji.

  • 230. Data: 2012-12-12 13:51:09
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Każdą krytykę Korwina przyjmujesz jako atak i kontratakujesz kłamstwem i
    > agresją. Ja sie nie boję. Ja sie z niego smieję.

    Jak narazie kłamstwo to ty napisałeś. Jakieś rewelacje bez pokrycia czyli
    nawet bez doniesienia do prokuratury o jakimś skarbniku.

    Marek