  • 451. Data: 2015-03-04 11:08:40
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > To jest chyba jedyne mozliwe działanie leków homeopatycznych.

    nie, ale przede wszystkim lekarz homeaopata poświęca pacjentowi dużo
    więcej czasu niż ten w przychodni i zbiera dużo więcej bardziej
    szczegółowych informacji.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 452. Data: 2015-03-04 11:39:06
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    masti pisze:

    > nie, ale przede wszystkim lekarz homeaopata poświęca pacjentowi dużo
    > więcej czasu niż ten w przychodni i zbiera dużo więcej bardziej
    > szczegółowych informacji.

    Dokładnie. Tak samo postępują praktykujący tradycyjną medycynę chińską,
    którzy, podobnie jak homeopaci, zbierają informacje o psychice
    człowieka. Nasz "tradycyjna" czyli materialistyczna medycyna
    "zapomniała" o tym, że świat, a w nim wszystko co żyje, ma naturę
    dualną. Że wszystko co materialne ma swoją duszę (albo informację,
    energię). Wniknięcie w pierwiastek niematerialny wymaga znacznie więcej
    zachodu i wyobraźni aniżeli dość prosta, wizualna ocena stanu materii.

    --
    LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

    ---
    Avast.

  • 453. Data: 2015-03-04 11:42:30
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jak widać ten podejrzewany o pedofilię osobnik jest też "chrześcijańskim
    > 'naukowcem'" lub podobnym oszołomem, który nowotwory leczyłby
    > "zamawianiem" czy innymi czarami.
    >
    > Sterylizacja, sterylizacja, sterylizacja.

    Wygląda raczej na to, że to Twój umysł jest całkowicie wysterylizowany,
    albo i wykastrowany. :-)

  • 454. Data: 2015-03-04 11:48:30
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > Albo podaje się, że właśnie źli i paskudni rolnicy wyszli na drogi, a nie
    > podaje się, że się właśnie (co sama wczoraj widziałam) w Biedronce
    > sprzedaje włoskie i kanadyjskie jabłka i "zwykli ludzie", co na tych
    > rolników psioczą o drogi, ochoczo te kanadyjskie jabłka kupują, zamiast
    > kupować polskie.

    Ikselko miła,
    Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej prawdy.
    Albo nie zauważyłaś, albo przeleciałaś przez sklep jak meteoryt;)
    Przecież w Biedronce są również jabłka polskie, kupowane bardzo chętnie w
    sporych ilościach i jest ich więcej niż zagranicznych. Te obce, to gatunki,
    które u nas nie są produkowane. Sama lubisz i cenisz szare renety, pewnie
    znasz sprzedawców tego gatunku - możesz wskazać gdzie kupić polskie ? Bo u
    mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach polskich renet nie ma. W
    sklepach warzywniarskich też nie.

    Pozdrawiam,
    JBP

  • 455. Data: 2015-03-04 11:58:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    LeoTar wrote:

> [...]
    > energię). Wniknięcie w pierwiastek niematerialny wymaga znacznie więcej
    > zachodu i wyobraźni aniżeli dość prosta, wizualna ocena stanu materii.

    nawet bez wchodzenia w część duchową żeby dobrze wiedzieć co dolega
    pacjentowi trzeba się tego wywiedzieć. nie da się tegto zrobić w 15
    minut, w tym wypełnianie stosu papierków.

    A i pacjenci po paru takich wizytach potrafią się lepiej obserwować i
    przekazać więcej bardziej precyzyjnych danych.

    i stąd coś więcej niż rozmaowa w stylu:
    - Boli mnie gardło
    - angina. Antybiotyk. Naaaaastępny!

  • 456. Data: 2015-03-04 12:10:14
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    masti pisze:

> [...]
    >
    > A i pacjenci po paru takich wizytach potrafią się lepiej obserwować i
    > przekazać więcej bardziej precyzyjnych danych.

    Będę jednak obstawał przy swoim: w leczeniu należy uwzględnić leczenie
    duszy człowieka a leczenie materialne traktować jako wspierające dla
    porządkowania świata duchowego. Ograniczenie leczenia do farmakologii to
    tylko zatruwanie organizmu.

  • 457. Data: 2015-03-04 14:36:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2015 11:08, masti pisze:

    > nie, ale przede wszystkim lekarz homeaopata poświęca pacjentowi dużo
    > więcej czasu niż ten w przychodni i zbiera dużo więcej bardziej
    > szczegółowych informacji.

    To nie jest LEKARZ!

    To OSZUST!

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 458. Data: 2015-03-04 14:42:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2015 11:48, JBP pisze:

    > Ikselko miła,

    ROTFL

    Miła jak kiła ;->

    > Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej
    > prawdy.

    Mówiąc w prost: kłamstwa. Bo pół prawdy to całe kłamstwo.

> [...]
    > kupić polskie ? Bo u mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach
    > polskich renet nie ma. W sklepach warzywniarskich też nie.

    Dodatkowo jeśli jeden towar jest dobry i tani a drugi kiepski i drogi,
    to dlaczego konsument ma kupować produkt kiepski i drogi tylko dlatego,
    że jest krajowy?

    Wielu polskich producentów nauczyło się produkować dobrze i za
    umiarkowaną cenę. Reszta - wychodzi na ulice.

  • 459. Data: 2015-03-04 14:46:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To nie jest LEKARZ!

    chcesz powiedzieć, ze ten dyplom akademii medycznej i doktorat, które
    widziałem to sfałszowane? udowodnij.

    > To OSZUST!

    oczywiście. pokażesz swój dyplom?

  • 460. Data: 2015-03-04 15:04:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 04 Mar 2015 07:19:32 GMT, Budzik napisał(a):

    > To moze własnie wspomnij.

    To może zacznę od przykładu już sztandarowego - tzw Ustawy 1066 czyli
    "Ustawy o bratniej pomocy":
    http://www.filmweb.pl/forum/inne/Kolejny+etap+rozbio
    ru+Polski%3A+projekt+ustawy+nr+1066,2433147
    http://patrz.pl/filmy/ustawa-1066-po-cichu-przegloso
    wana

    A dalej to już lecimy ciurkiem:

    http://wpolityce.pl/polityka/223421-cuda-na-urna-zac
    zely-sie-w-senacie-po-cichu-wycieto-obowiazek-rozlic
    zania-glosow-niewaznych
    http://niewygodne.info.pl/artykul5/01972-Rzad-wprowa
    dzil-nowy-podatek--oplate-zapasowa.htm
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/prezydent-komorows
    ki-podpisal-ustawe-wprowadzajaca-polski-zywnosc-gmo
    http://wiecejprzestrzeni.org/index.php/2012/07/o-zmi
    anie-ustawy-o-zapobieganiu-oraz-zwalczaniu-zakazen-i
    -chorob-zakaznych-u-ludzi-oraz-ustawy-o-panstwowej-i
    nspekcji-sanitarnej/
    http://demotywatory.pl/4350354/Tajna-ustawa
    https://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/11/06/przepyc
    hana-po-cichu-ustawa-w-sejmie/
    http://wpolityce.pl/polityka/116806-trzy-ustawy-ktor
    ych-uchwalenie-jest-razaco-sprzeczne-z-interesem-pub
    licznym-trzy-ustawy-o-ktorych-milcza-media
    http://demotywatory.pl/4436625/W-wyniku-dekretu-Kopa
    cz-wydanego-po-cichu-21-grudnia-w-przyszlym-roku-pal
    iwo-ma-znowu-podrozec-przez-kolejna-podwyzke-akcyzy-
    o-76--ustawa-zostala-przepchnieta-za-naszymi-plecami
    http://wolnapolska.pl/index.php/Bezpiecze%C5%84stwo/
    2011082614454/rzd-po-cichu-zwiksza-uprawnienia-sub/m
    enu-id-312.html
    http://wgospodarce.pl/opinie/10483-beda-krecic-lody-
    ale-po-cichu-nowe-przepisy-sa-stworzone-dla-korupcji
    http://biznes.onet.pl/cicha-likwidacja-kominowki/gym
    f0

    ...oraz tzw ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, przemycenie po
    cichu uprawnień dla par homoseksualnych do bycia rodziną zastępczą,
    nowelizacja ustawy o stanie wojennym na wypadek tzw terroryzmu w
    cyberprzestrzeni itp pomysły PO.

    Może chcesz więcej - ale to już sobie sam wyszukaj, warto WIEDZIEĆ.

    --

    XL
    pewni siebie.