  • Data: 2019-07-12 17:05:01
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 12 Jul 2019 16:16:42 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Układem odniesienia był tu PRL i pomysły stamtąd. Zauważyłem pozostałości
    > w myśleniu.

    Do basenu i jego grzania, a raczej niegrzania, bo nikt wtedy o pompach
    ciepła nie słyszał.

    > W takim razie możemy zamknąć to konkluzją: znane dobre inwestycje w basen,
    > to inwestycje tetryków dla tetryków. A następnie możemy przejść do innych
    > problemów.

    Tylko przyjmując że odpowiada nam pomieszanie z poplątaniem.

    > Nie mam basenu.

    Czyli pewnie nie masz dzieci, względnie nie lubisz jak się dobrze bawią.

    > Dla każdego znajomego należącego do zbioru moich znajomych, istnieje taki
    > pomysł, który dla znajomego jest głupi, a dla mnie nie. Oraz odwrotnie.
    > Postarałem się użyć aż dwóch kwantyfikatorów, w dodatku różnych -- z
    > nadzieją, że może znowu dowiem się czegoś ciekawego na mój temat.

    Z całą pewnością można wyciagnąć wniosek, że nie rozróżniasz czegoś co
    tobie jest niepotrzebne od czegoś co jest głupie (literalnie przynosi same
    szkody bez żadnych zysków).

    > A co, nie wolno?

    Nie tego nie akceptujesz.

    > Tyle że to "dmuchanie chłodem" nie jest "przy okazji".

    Jest.

    > Warto to zrozumieć, albo powierzyć te wszystkie rzeczy komuś,
    > kto rozumie. A samemu zająć się zarabianiem pieniędzy na to.
    > W fachu, który się dobrze zna.

    Rzeczą oczywistą jest że komfort kosztuje. Niemniej czasem komfort kosztuje
    mniej niż jak wymyśli i zrealizuje to ktoś inny. Zwykła rzecz.

    > Dlaczego? (nie mam kominka, jakby co).

    Dlatego że wymaga znacznie większego nakładu pracy niż np. pompa, truje
    delikwenta itd.

    --
    Pozdor
    Myjk