  • Data: 2019-03-16 14:33:05
    Temat: Re: Oświetlenie główne
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-16 o 13:16, Adam pisze:
    > Ale być może Kżyho chce sobie upstrzyć cały sufit równo rozmieszczonymi
    > lampkami (na wzór szwejkowych much, które upstrzyły portret
    > najjaśniejszego cesarza) - wtedy jego pytanie ma sens.
    > Tyle, że jeszcze należy zwrócić uwagę na kąt świecenia pojedynczego
    > źródła GU10 - bo bywają szerokie i bywają wąskie a nawet spoty.

    Ja wymyśliłem szynoprzewód czyli takie połączenie klasyki z możliwością
    małej aranżacji i ilości w każdej chwili dostałem akceptację od małżonki
    której pomysł zmian "na życzenie" najbardziej się spodobał ;)

    A właśnie ktoś ma więcej doświadczenia z tymi szynoprzewodami (wstępnie
    upatrzyłem Nowodvorkiego :
    http://www.nowodvorski.com/Oferta?category=19088&act
    =list
    Coś innego lepszego?