  • 81. Data: 2014-03-20 21:40:05
    Temat: Re: Oświetlenie podtrzymywane UPSem?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-20 10:03, janusz_k pisze:
    > \

    > Tak to możesz się odzywać do swoich dzieci, za stary jestem aby z
    > takim głupkiem
    > jak ty dyskutować dalej.

    Do dzieci nie muszę się tak odzywać, Nie są aż tak skretyniałe i
    chamskie jak ty.

  • 82. Data: 2014-03-21 19:06:15
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 20.03.2014 o 21:40 uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Do dzieci nie muszę się tak odzywać, Nie są aż tak skretyniałe i
    > chamskie jak ty.
    Chyba o sobie piszesz, przeczytaj jeszcze raz swoje odpowiedzi, ja pisałem
    o meritum a ty robiłeś osobiste wycieczki pod moim adresem.
    Za stary jestem aby z tobą dalej dyskutować, mam głęboko w d..e ciebie i
    twoje poglądy, nie jesteś partnerem do dyskusji, brak argumentów
    nadrabiasz chamstwem, ale teraz to normalne wśród gimbazy.

  • 83. Data: 2014-03-21 20:36:34
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-21 19:06, janusz_k pisze:

> [...]
    > i twoje poglądy, nie jesteś partnerem do dyskusji, brak argumentów
    > nadrabiasz chamstwem, ale teraz to normalne wśród gimbazy.

    Masz rację, że nie jesteśmy partnerami do dyskusji.
    Ja bynajmniej nie zacząłem tej dyskusji pomiędzy nami od słów "Pleciesz
    jak potłuczony..." mając jedynie na celu zdyskredytować i poniżyć oponenta.
    Co do meritum to najpierw się dowiedz co to słowo oznacza, bo z całą
    pewnością zwrot "Pleciesz jak potłuczony..." nie ma nic wspólnego z
    meritum tej dyskusji, a jest tylko przejawem twojego chamstwa i braku
    wychowania.
    Niestety nie należę do osób, które uderzone w twarz, nadstawiają drugi
    policzek, lecz do osób, które oddają z podwójną siłą. Dlatego też
    dostałeś to na co sobie zasłużyłeś.
    Ponadto o elektryce nie masz najmniejszego pojęcia, a twoje porady są
    błędne i szkodliwe.

  • 84. Data: 2014-03-23 16:47:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.03.2014 08:59, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > No to teraz dla odmiany _pomyśl_ a nie pisz. To może dojdziesz do
    > wniosku że żona może sobie chcieć powiesić obraz gdy mąz jest na delegacji.

    Mało mnie interesuje, że zadajesz się z kretynkami, które nie znają
    przebiegu instalacji elektrycznej a mimo tego na ślepo wiercą w ścianach.

    Hydraulikę też masz jakąś magiczną samouszczelniającą, jakby jakaś
    idiotka przypadkiem w rurę się w wierciła?

  • 85. Data: 2014-03-23 20:53:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 marca 2014 16:47:33 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Mało mnie interesuje, że zadajesz się z kretynkami, które nie znają
    > przebiegu instalacji elektrycznej

    Rotfl :D Ty pewnie nie masz problemu bo Twoja partnerka ma penisa :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 86. Data: 2014-03-24 09:25:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2014 20:53, Adam pisze:

    > Rotfl :D Ty pewnie nie masz problemu bo Twoja partnerka ma penisa :D
    > pozdr.

    Głodnemu chleb na myśli.

    PS: piękne kreatywne cytowanie... która ubecja cię szkoliła?

  • 87. Data: 2014-03-24 09:29:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Rotfl :D Ty pewnie nie masz problemu bo Twoja partnerka ma penisa :D
    > pozdr.

    Swoją drogą jakim to trzeba być zafajdanym mizogenicznym dnem żeby
    wiązać rozum i inteligencję z płcią...

  • 88. Data: 2014-03-24 09:47:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 09:29:48 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Swoją drogą jakim to trzeba być zafajdanym mizogenicznym dnem żeby
    > wiązać rozum i inteligencję z płcią...

    Jak kiedys poznasz jakas kobiete to moze zrozumiesz :D

    --
    Adam Sz.

  • 89. Data: 2014-03-24 10:03:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.03.2014 09:47, Adam pisze:

    > Jak kiedys poznasz jakas kobiete to moze zrozumiesz :D

    Jakbyś znał jakieś prawdziwe kobiety, a nie tylko jakieś tępe galerianki
    czy inne dresiary, to byś się nie dziwił, że kobieta potrafi myśleć
    logicznie i postępować racjonalnie.

    Ale cóż, skoro ty sam przyznajesz się do wiercenia w ścianach na
    ślepo... inteligentna kobieta takiego debila na dłużej nie zechce.

  • 90. Data: 2014-03-24 10:42:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 10:03:55 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jakbyś znał jakieś prawdziwe kobiety, a nie tylko jakieś tępe galerianki
    > czy inne dresiary, to byś się nie dziwił, że kobieta potrafi myśleć
    > logicznie i postępować racjonalnie.

    ROTFL ;) Moja zona to mgr inz. matematyki + rachunkowosci i nie zna
    przebiegu instalacji w domu i w ogole jej to nie interesuje. Myli tez
    lewa z prawa. I czego to niby dowodzi? :D Tylko babochlop interesowalby
    sie takimi sprawami.

    --
    Adam Sz.