  • 11. Data: 2010-02-26 04:56:36
    Temat: Re: Płyty KG czy tynk maszynowy
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message
    news:hm616c$aci$1@inews.gazeta.pl...

    > Płyty wyjdą znacznie drożej z robocizną, niż tynk maszynowy
    > tak sufut sobie zrobiłem, i żałuję jak cholera, bo wyszło to 2x drożej

    I jeszcze będzie za nimi wiało. Mam kilka miejsc na piętrze gdzie ściany
    były wyrównywane płytami i te płyty są ponad sufit podwieszany. Ściana
    ocieplona styropianem z zewnątrz zachowuje się jak z samej płyty, bo całe
    ciepło jest wysysane zza niej.
    To tak ku przestrodze.

  • 12. Data: 2010-02-26 08:25:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 05:56:36 +0100, kiki napisał(a):

> [...]
    > były wyrównywane płytami i te płyty są ponad sufit podwieszany. Ściana
    > ocieplona styropianem z zewnątrz zachowuje się jak z samej płyty, bo całe

    A co na to Twój lekarz?

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2010-02-26 08:42:56
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > okolice Jelcza Laskowic Cię interują?:).
    > W tamtym roku robili za 18 zygli bodajże z materiałem
    pewnie, proszę zatem o namiary :)
    jesli mozna na prv didotom @ gazeta . pl

    dzięki

  • 14. Data: 2010-02-26 15:32:26
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > A co na to Twój lekarz?

    Przykleiliście partacze płyty KG do ścian na placki albo na paski kleju.
    Cienkie ale w tych szczelinach pomiędzy plackami jest pusto i tamtedy
    wysysa. Zaraz ci dam zdjęcie termowizyjne.
    Mam takie jedno miejsce gdzie fragment ściany jest zimny i w tym roku będę
    to zrywał i kleił od nowa.

  • 15. Data: 2010-02-26 15:38:15
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > A co na to Twój lekarz?

    Jeszcze jest inne gówno z waszej popapranej roboty. Zabudowy w łazienkach i
    sufity obniżane na poddaszach. Żaden kretyn nie pomyślał, że zostawiając
    pustą przestrzeń wypada ją uszczelnić. Zrobili piękne zabudowy, a pod spodem
    ciąg kominowy.

  • 16. Data: 2010-02-26 17:23:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 16:38:15 +0100, kiki napisał(a):

> [...]
    > pustą przestrzeń wypada ją uszczelnić. Zrobili piękne zabudowy, a pod spodem

    A skąd sie tam bierze powietrze, kretynie? Może dlatego, że miałeś
    niechlujnych murarzy, a moze dlatego, że masz dziury w elewacji? Samo z
    siebie się nie tworzy.

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2010-02-26 17:42:03
    Od: "kiki" <k...@k...net>

> [...]

    > A skąd sie tam bierze powietrze, kretynie? Może dlatego, że miałeś
    > niechlujnych murarzy, a moze dlatego, że masz dziury w elewacji? Samo z

    Na górze jest strych nieużytkowy i tacu popaprańcy tego nie przewidzieli co
    wyszło w zimie nastepującej p ich pracach.
    Zabudów na poddaszu nie wolno zostawiach nieszczelnych. Nawet pod zabudową
    inne warstwy płyt muszą być szczelne. Teraz wiem, że trzeba to było wypchać
    styropianem i zapianować.
    A tak w łazience są zimne ściany.

  • 18. Data: 2010-02-27 20:12:25
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 25 Lut, 15:11, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam poraz kolejny, czym lepiej robić ściany?
    > Tynk maszynowy czy płyty KG?
    > Pozdrawiam
    > Bartek

    lepiej tynk maszynowy ale to zalezy od sciany
    jesli szkielet to chyba plyta gk
    jesli cos innego to maszynowka

    jesli chodzi o poddasze to lepiej plyta g-k a izolacja to wtloczona
    welna ekofiber lub granulat styro.
    ocieplenie poddasza w jedne dzien bez roboty i wdychania wlokan
    szklanego.

  • 19. Data: 2010-02-27 21:28:22
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kudlaty" <p...@g...com> wrote in message
    v.googlegroups.com...

    >jesli chodzi o poddasze to lepiej plyta g-k a izolacja to wtloczona
    >welna ekofiber lub granulat styro.

    Właśnie się zastanawiam żeby uzupełnić wszelkie braki w ociepleniu sufitu
    właśnie czymś wdmuchniętym.

  • 20. Data: 2010-02-27 21:32:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Właśnie się zastanawiam żeby uzupełnić wszelkie braki w ociepleniu sufitu
    > właśnie czymś wdmuchniętym.

    Aerożelem ? :)