  • Data: 2019-06-09 21:35:22
    Temat: Re: Podłogówka - jak sterowanie ?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2019 o 17:03, Janusz pisze:
    >(bo w podłogę nie wpuszczę za dużo)
    > Aby nie wpuścić dużo musisz dać zawór dławiący do rozdzielacza

    a nie mogę po prostu na piecu ustawić 40 stopni? liczę się z tym że na
    grzejnik to może być za mało, ale to rozwiązanie tymczasowe na jeden
    sezon i stosowane w UK, gdzie minimalna temperatura to będzie minus 2
    czy minus 5 przez kilka godzin..

    > na np:zasilaniu, w rozdzielaczu musisz mieć pompę do podłogówki,
    > będzie ona zapewniała przepływ w rurkach podłogówki i mieszanie.

    no właśnie, muszę?

    > Z tym jest problem bo masz w zasadzie dwie instalacje z różnymi
    > charakterystykami

    to proszę jeszcze raz do tego podejdź jak do podłogówki w całym domu,
    kalafiory na parterze będą tylko ze względu na to, że jestem w stanie
    wyremontować w ciągu jednego roku wszystkiego (podłogówka wiąże się z
    generalnym remontem i w moim przypadku dostawieniem dobudówki...

    Lukasz