  • 11. Data: 2009-01-28 14:28:46
    Temat: Re: Pralka wychodzi z lazieki
    Od: "Dawid" <m...@n...pl>

    ---------.
    > Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    > Pyt.: Dlaczego?
    > Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    > Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?
    Odp.:Pisanie bez sensu.

    > i wyluzuj ponuraku, troche humoru jeszce nikomu nie zaszkodzilo.
    Humor to NTG.
    Myślisz, że te odpowiedzi naprawdę są śmieszne?

  • 12. Data: 2009-01-28 14:29:39
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Powieście za to. Na stos. To są mali ludzi duchem, mali czynem, pokazują
    że są ignorantami. Nie mają pojęcia, ale chcą zabłysnąć. Żal mi ich. Czarno
    ich widzę i nic do nich nie trafi, bo mają zlasowane mózgi .

  • 13. Data: 2009-01-28 16:04:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "W." <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powieście za to. Na stos. To są mali ludzi duchem, mali czynem,
    > pokazują że są ignorantami. Nie mają pojęcia, ale chcą zabłysnąć. Żal mi
    > ich. Czarno ich widzę i nic do nich nie trafi, bo mają zlasowane mózgi .

    Kobieta-polka wytrwale i ofiarnie pierze na rozjuszonej pralce, a takie
    podejrzane społecznie indywidua kpią z Jej czynu. A jakby ich matka prała,
    to co?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2009-01-28 16:32:12
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    helena993 pisze:
    > Pralka Candy Smart. Jest dobrze wypoziomowana. Podczas wirowania chodzi po
    > ca?ej ?azience. Pralka jest nowa, ale nie ma ju? gwarancji. Dosta?am t?

    to jest nowa czy nie?
    bo ponad 2-letnia pralka nie jest nowa
    a nowa ma gwarancje

    chodzi bo moze amortyzatory sie zuzyly?

  • 15. Data: 2009-01-28 16:37:34
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pralki pewnych tanich firm zadko sluchaja swoje panie i siedza cicho na
    > miejscu, i zadne zaklecia nie pomagaja

    A niektóre potrafią rozszczelnić instalację wodociągową wjeżdżając w
    zbiornik. Na szczęście są i takie stabilne.

  • 16. Data: 2009-01-28 19:02:22
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Wed, 28 Jan 2009 17:32:12 +0100, doslaw
    <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

    >chodzi bo moze amortyzatory sie zuzyly?

    Dawno temu też miałem taką pralkę-turystkę. Ale jak chciałem trochę
    pojeździć na niej wierzchem po mieszkaniu, to wtedy jak na złość
    nigdzie ruszyć się nie chciała!
    Może to jest sposób? ;-)
    --
    A.

  • 17. Data: 2009-01-28 19:09:56
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dawno temu też miałem taką pralkę-turystkę. Ale jak chciałem trochę
    > pojeździć na niej wierzchem po mieszkaniu, to wtedy jak na złość
    > nigdzie ruszyć się nie chciała!
    > Może to jest sposób? ;-)

    Miałeś ostrogi?
    No właśnie...

  • 18. Data: 2009-01-28 21:33:20
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    amortyzatory wymienić

  • 19. Data: 2009-01-29 07:34:08
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 28 Sty, 20:09, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > No właśnie...
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    A może założyć na stałe takiego pastucha na 50kV - bez ograniczania
    pradu?

  • 20. Data: 2009-01-29 14:04:05
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Panslavista pisze:
    wiadomościnews:pla1o4lu3sei05uk1lujdrmclcr04hoc5k@4a
    x.com...

    > A może założyć na stałe takiego pastucha na 50kV - bez ograniczania
    > pradu?

    na Jana, agenta czy pralke? ;)