  • 261. Data: 2018-06-22 13:03:28
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty wprowadziles jalowosc dyskusji. Ja ze mam dwa projektory i chociaz stary
    przyzwoicie gra to nowy o klase lepszy bo ma gestsza matryce. Opozycja ze czern
    chujowa. Ja ze poziom kontrastu lepszy niz w kinie i ze czlowiek nie rozroznia tylu
    poziomow kontrastu. Opozycja glucha i powtarza jak mantre ze czern chujowa. Opozycja
    ze glosny. Ja ze cichy i nie slychac. W necie sa tabele na ktorych sa poziomy
    glosnosci. Na tabelach ze 30 decybeli to poziom studia nagran. Nowy projektor ma 28
    decybeli w trybie eco i ze ma w tym trybie za duza jasnosc do duzego pokoju i
    musialem przyciemnic. Opozycja znowu jak mantre powtarza ze halas niewyobrazalny. I
    tak ze wszystkim. Nie mam dlp. Opozycja ze wada obrazu bo jakas poswiata sie pojawia.
    Net twierdzi ze ta wade wyeliminowali kilka lat temu. I takie pierdolenie o szopenie
    uskuteczniasz z Colliem caly czas. A do tego nie pierwszy zaczalem z osobistymi
    wycieczkami w stylu ze stary, gluchy i ze z Balut jestem.

  • 262. Data: 2018-06-23 11:03:48
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    uskuteczniasz z Colliem caly czas. A do tego nie pierwszy zaczalem z osobistymi
    wycieczkami w stylu ze stary, gluchy i ze z Balut jestem.

    To jeszcze powiedz w jaki sposób podłączyłeś naziemną FHD do nowego Epsona.

    --
    Pete

  • 263. Data: 2018-06-23 12:22:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisz dlaczego chcesz to wiedziec.

  • 264. Data: 2018-06-23 13:45:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 10:39, quent pisze:
    > Porządne telewizory są za drogie a przyzwoity projektor można mieć za
    > 2,5kola z ekranem o pow. 4x większej niż ten porządny telewizor.

    Chciałbym się zatrzymać na tym argumencie.
    Co z tego, że ekran 4x większy, skoro jest graniczna wielkość kątowa,
    która daje komfort. Za duży ekran - to bóle oczu, głowy i ogólne
    rozdrażnienie.

    Liczy się więc wielkość kątowa - a tę da się ustawić optymalnie
    zmieniając po prostu odległość od ekranu. I ekran wcale nie musi mieć 2
    metry przekątnej. Obecny standard TV to 55 cali, czyli 140 cm
    przekątnej. Usiądź 2 metry od takiego ekranu i masz "efekt kina".

    --
    MN

  • 265. Data: 2018-06-23 15:14:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    jaki i od kiedy masz projektor? Dwa lata ciaglego grania projektora z obrazem cirka
    jebalt 4 metry i zadnych dolegliwosci z oczami itd. Bzdury w tym zakresie gonisz
    gawiedzi. Masz za to racje ze wielkosc katowa sie liczy. Tablet 10 cali musialbym
    trzymac 10 cm od oczu zaby miec taka wielkosc katowa jak na ekranie projektora. Dla
    przekatnej 150 cm odleglosc dla mojej projektorowej wielkosci katowej to troche
    ponizej metra. Opisz jak sobie wyobrazasz rodzinne ogladanie telewizora 55 cali z
    odleglosci metra i przy najlepszym obrazie jak sie siedzi na wprost. Z czterech
    metrow cztero metrowy obraz jest akurat w sam raz.

  • 266. Data: 2018-06-23 16:59:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    odleglosci metra i przy najlepszym obrazie jak sie siedzi na wprost. Z czterech
    metrow cztero metrowy obraz jest akurat w sam raz.

    I po co ta agresja?
    Wszystko już dawno zostało przebadane. Optymalny kąt, jaki dla widza
    tworzy ekran to około 35 stopni. W Twoim przypadku masz około 53 stopnie
    - albo podałeś nieprawdziwe dane i wyszedł mi zły wynik na ich
    podstawie, albo jesteś bardzo daleko (w sensie komfortu) od optymalnego
    ustawienia.

    Zresztą kompletnie mnie to nie interesuje.

    Napisałem tylko, że dla 55 calowego ekranu optymalna odległość to około
    2-2.5 metra. Uzyskuje się wtedy taki obraz jak w najlepszym kinie.

    --
    MN

  • 267. Data: 2018-06-23 17:57:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    nie odpowiedziales od kiedy i jaki masz projektor. Bez tego to jak by slepy o
    kolorach opowiadal. Oczywiscie nie podasz kto i gdzie robil badania. I czy czasami
    nie byly robione pod katem telewizora co wali po oczach swiatlem. I odleglosc jest
    zalecana bo przy mniejszej oczy sie wypalaja. Dla telewizora Rubin zalecana odleglosc
    od chyba dwudziesto osmio calowego ekranu wynosila nie mniej niz dwa metry. Bez
    podania zrodla mozesz sobie w buty wsadzic to co napisales. Jesli temat o
    projektorach to daj wyniki badan dla projektorow. Cytat z jednego z portali
    projektorowych " jaki kupic ekran. Odpowiedz jak najwiekszy". I potem kilkanascie
    wpisow potwierdzajacych ze ekran ma byc najwiekszy jaki sie zmiesci a i tak za chwile
    okaze sie ze moglby byc jeszcze wiekszy.

  • 268. Data: 2018-06-23 18:07:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    wpisow potwierdzajacych ze ekran ma byc najwiekszy jaki sie zmiesci a i tak za chwile
    okaze sie ze moglby byc jeszcze wiekszy.

    Mógłbym pogadać, podać linki... ale nie chce mi się. Twój sposób
    prowadzenia dyskusji mnie zniechęca. Naucz się kontrolować język.

    --
    MN

  • 269. Data: 2018-06-23 18:42:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W dupie mam Twoje linki i gadanie z Toba o rzeczach o ktorych masz pojecie z linkow.
    Przez dwa lata zajechalem jeden projektor i kupilem drugi o klase lepszy od
    pierwszego. O czym mialbym z Toba gadac jak na grupie bylem do tej pory jedyny co
    uzywa projektora jako zamiennika telewizora? Jest o czym pogadac przy projektorach.
    Ale tylko z takimi co projektora uzywaja w domu a nie wiedza ze projektory sa i nawet
    je gdzies widzieli w markecie jak graja. Czegos nie wiesz a chcialbys wiedziec to
    pytaj.

  • 270. Data: 2018-06-23 19:42:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.06.2018 18:07, Marcin N pisze:

    > Mógłbym pogadać, podać linki... ale nie chce mi się. Twój sposób prowadzenia
    > dyskusji mnie zniechęca. Naucz się kontrolować język.

    Nie bój nic, nie jesteś sam. Takich zniechęconych do dyskusji
    z onym jest tu więcej, jeśli nie wszyscy. Zaraz się pewnie
    dowiesz od Człeka z Bałut, że w dupie byłeś, gówno widziałeś,
    jesteś głupi i masz wszy. Językowo i tak do pięt nie dorasta
    śp. Arnoldowi Buzdyganowi, ale się stara. Dorosnąć choćby do
    pięt swemu guru.