  • Data: 2019-10-20 19:36:56
    Temat: Re: Rosa na szybach zewnętrznych
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2019 o 19:25 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Ja chyba jeżdzę mało. W każdym razie lubię z otwartym oknem -- ze
    > względu na Kontakt Z Rzeczywistością. To samo mam zresztą z domami
    > -- dość mam pomieszczeń na czterdziestym piętrze, może z rozległym
    > widokiem, ale za to z oknami bez klamek i powietrzem z rurki o zawsze
    > takich samych parametrach. We własnym domu nigdy bym sobie tak nie
    > zrobił.

    Szczęściarz :-) - wyobraź sobie, że niektórzy muszą pracować. Bardzo
    często praca polega na pojechaniu do klienta (100-1000km) i zrobieniu
    "czegoś" na miejscu. Zazwyczaj nie da się tam polecieć, trzeba się tłuc
    autem. Jak masz takich "wyjazdów" kilka w tygodniu zaczynasz doceniać
    takie fanaberie jak ciche auto, klimatyzację, komfortowe zawieszenie,
    wygodną pozycję za kierownicą itp.
    Klient za to płaci, ale ty i tak musisz spędzić 12-16h w aucie i 2h u
    klienta.
    Jak Ci wyjdzie, że w roku robiśz 50-80kkm to takie fanaberie jak ciche i
    wygodne auto konieczność.

    TG