  • 51. Data: 2019-10-22 18:53:56
    Temat: Re: Rosa na szybach zewnętrznych
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.10.2019 22:33, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Co to jest ta "prawidłowa i drożna wentylacja"? Było dobrze przez sto,
    > dwieście, czy trzysta lat, a po wymianie okien się pogorszyło.

    Jak się nie widzi problemu, to on nie istnieje prawda? Nie miałeś nigdy
    tak, że coś Cię tak zaskoczyło (na plus), że nawet nie wyobrażałeś sobie
    że tak można?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2019-10-22 20:20:39
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-10-22 o 18:53 +0200, Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak się nie widzi problemu, to on nie istnieje prawda? Nie miałeś
    > nigdy tak, że coś Cię tak zaskoczyło (na plus), że nawet nie
    > wyobrażałeś sobie że tak można?

    Czy dalej mowa o oddychaniu przez rurkę? Zdarzyło mi się to praktykować.
    Żadnego wow nie dostrzegłem. W dalszym ciągu wolę otworzyć okno.

    Mateusz

  • 53. Data: 2019-10-22 22:58:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nadir pisze tak:

    > Naciągana ta Twoja teoria, w porach roku gdy szyby z zewnątrz
    > parują rano jest na ogół jeszcze ciemno i chooja widać żeby
    > obczaić pogodę.

    są latarnie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 54. Data: 2019-10-22 23:09:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Twoi dziadkowie też tak żyli, tyle że rosa - a czasem i szron -
    > była od wewnątrz szyby.

    ale z dvpy Re

    i smartfonów nie mieli i internetu ...

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 55. Data: 2019-10-23 09:58:18
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2019-10-21 o 15:44, nadir pisze:

    > Naciągana ta Twoja teoria, w porach roku gdy szyby z
    > zewnątrz parują rano jest na ogół jeszcze ciemno i chooja
    > widać żeby obczaić pogodę.

    Widzę że nie czytałeś wiadomości rozpoczynającej watek.
    Pisałem tam że na oknach północnych i zachodnich rosa
    utrzymuje się prawie do południa, a wtedy można by było już
    coś widzieć.
    Po stronie południowej o 9:00 szyby już sa czyste ale na
    stronie wschodniej o tej porze kiedy to piszę nadal jest rosa.
    --
    Tomasz

  • 56. Data: 2019-10-23 10:46:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.10.2019 09:58, Tomasz wrote:
> [...]
    > Po stronie południowej o 9:00 szyby już sa czyste ale na stronie
    > wschodniej o tej porze kiedy to piszę nadal jest rosa.

    Miałeś kibel z którego chlapała się woda. Wymieniłeś na taki z którego
    się nie chlapie. Narzekasz że trzeba teraz myć podłogę mopem. Taki logic...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 57. Data: 2019-10-23 16:29:55
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2019 02:58:22 UTC-5 użytkownik Tomasz napisał:

> [...]
    > Po stronie południowej o 9:00 szyby już sa czyste ale na
    > stronie wschodniej o tej porze kiedy to piszę nadal jest rosa.

    Naklej przezroczysta folie na te szybe.

    Idea jest taka ze taka folia nieco zaizoluje ale i pomoze podczerwieni szybe nagrzac.

  • 58. Data: 2019-10-23 17:20:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-10-22 o 22:58, PiteR pisze:

    > są latarnie.

    No tak, teraz dostrzegam Twój problem.;)

  • 59. Data: 2019-10-23 17:37:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-10-23 o 09:58, Tomasz pisze:

    > Widzę że nie czytałeś wiadomości rozpoczynającej watek.
    > Pisałem tam że na oknach północnych i zachodnich rosa
    > utrzymuje się prawie do południa, a wtedy można by było już coś widzieć.

    Czytałem, mało tego, sam mam na jednym czy dwóch oknach od północy
    czasem zaparowane szyby z zewnątrz, ale dla mnie to akurat nie problem.

    > Po stronie południowej o 9:00 szyby już sa czyste ale na stronie
    > wschodniej o tej porze kiedy to piszę nadal jest rosa.

    Więc albo od południowej strony szyby mają wyższą temperaturę niż od
    wschodu i woda odparowała, albo od wschodu masz jakieś lokalne źródło
    wilgoci, na przykład trawnik?

  • 60. Data: 2019-10-23 20:25:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > są latarnie.

    zawsze można sprawdzić pogodę za oknem na telefonie ;P