  • 11. Data: 2021-12-16 00:28:46
    Temat: Re: SUPER PILNE! UWAGA NA JUTRO!!!
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 15 grudnia 2021 o 23:26:57 UTC+1 sirapacz napisał(a):
    > daje daje. Miałem bogatą listę numerów zablokowanych w starym telefonie
    > i naprawde rzadko się coś przeciskało. Zmieniłem telefon i sajgon - o
    > tyle dobrze, że oznacza mi potencjalnie niechciany nr.
    >
    > Czekam aż się skończy sajgon i stanieją używane panele - nowe drogie.
    Pamiętam jak się obniżył świadczenie pogrzebowe. Sporo obniżył bo o 1/4 o ile
    pamiętam. W telewizji wywiady w zakładach pogrzebowych i mówia że trupy na ulicach
    będą leżały i gniły a szpitalne chłodnie się spełnią po brzegi bo za nowa kasę nie da
    się zrobić pogrzebu. Chyba że w worku plastikowym i zbiorowej mogile. I się dało.
    Ksiądz wziął mniej, stolarz od trumien obniżyl cenę, w kwiaciarni zamówili tańsze
    kwiaty. I się dało. Nowe instalacje też stanieją. O opłacalności inwestycji w
    fotowoltaike decyduje okres zwrotu. Jak to będą cztery lata to ok ale jak 15 to nikt
    poza pasjonatami nie kupi.

  • 12. Data: 2021-12-16 11:08:10
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 15.12.2021 23:28, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    fotowoltaike decyduje okres zwrotu. Jak to będą cztery lata to ok ale jak 15 to nikt

    dokładnie, wystarczy że ceny prądu wzrosną i znowu będzie się opłacać.
    Wtedy ceny sprzętu mogą iść w górę, bo zapotrzebowanie i tak będzie.
    Z resztą czego się spodziewać, gdy nawet oficjalna inflacja wynosi blisko 8%

    Lukasz

  • 13. Data: 2021-12-16 19:06:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 16 grudnia 2021 o 11:08:13 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > Wtedy ceny sprzętu mogą iść w górę, bo zapotrzebowanie i tak będzie.
    > Z resztą czego się spodziewać, gdy nawet oficjalna inflacja wynosi blisko 8%

    Tyle ceny prądu nie wzrosną. Ceny nośników energii i energii są takim samym
    narzędziem w regulacji rynku jak stopy procentowe. Jak ludzie więcej wydadzą na prąd
    i benzynę to mniej na pierdoły z Chin. W prądzie i benzynie państwo ma więcej
    podatników różnych niż w duperelach z Chin. Pandemia bardzo rozregulował gospodarki.
    Zachod Europy USA i chgw kto jeszcze poszli w drukowanie bez opamiętania pieniędzy.
    I będą z tego powodu za chwilę miały poważne problemy. U nas rząd poszedł w inną
    stronę. Podpuścił ludzi żeby przy bardzo niskich stopach procentowych wzięli ogromne
    kredyty. I teraz przez regulacje stóp procentowych będzie regulował rynek pieniężny.
    Majstersztyk polegał na tym że w przypadku sytuacji demograficznej jaka jest w Polsce
    taka ilość mieszkań i domów jaka jest budowana na kredyt jest zwyczajnie zbędna.
    Zwłaszcza że przedłużyli resurs dla wielkiej płyty na kolejne 50 lat. Do tego
    struktura własności nieruchomości taka jak w krajach trzeciego świata a nie w krajach
    rozwiniętych. Jeśli podstawowym sposobem regulacji rynku mają być stopy procentowe to
    znaczy że regulacja będzie się opierała na tych co mają kredyty. Ci co ich nie mają
    będą w komfortowej sytuacji bo nawet jak nie mają w tej chwili własnego mieszkania to
    będą mogli wybierać w ofertach najmu jak w ulegalkach. I najczęściej najważniejszym
    kryterium będzie niska cena.

  • 14. Data: 2021-12-17 07:20:45
    Temat: Re: SUPER PILNE! kogutek na rożnie!!!
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-16 o 19:06, KANALIA* Zenek Kapelinder bełkocze:
    /.../

    zenus kogutkiem zwany bełkocze w upojeniu:

> [...]
    będą mogli wybierać w ofertach najmu jak w ulegalkach. I najczęściej najważniejszym

    DO BUDY KASTRACIE! DO BUDY KURDUPLU UMYSŁOWY!*

    i pamiętaj by trzymać swego tate za fiuta kiedy szczy!*

    to za wyzwiska na pl.soc.polityka KANALIO!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 15. Data: 2021-12-17 12:35:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 16.12.2021 18:06, Zenek Kapelinder wrote:

    > Tyle ceny prądu nie wzrosną.

    dlaczego? a po co są programy typu Fit for 55 i jak wpłyną na ceny prądu?

    > Zachod Europy USA i chgw kto jeszcze poszli w drukowanie bez opamiętania
    pieniędzy. I będą z tego powodu za chwilę miały poważne problemy. U nas rząd poszedł
    w inną stronę.

    ta inna strona to jeszcze większy dodruk pieniądza niż na zachodzie?
    sprawdź sobie wskaźniki podaży pieniądza M3

    > Podpuścił ludzi żeby przy bardzo niskich stopach procentowych wzięli ogromne
    kredyty.

    teraz takie czasy, większość żyje na kredyt. Dobre czasy tworzą słabych
    ludzi, a słabi ludzie tworzą gorsze czasy - czy jak to leciało.

    > Do tego struktura własności nieruchomości taka jak w krajach trzeciego świata a nie
    w krajach rozwiniętych.

    widać za mało zadłużeni i zależni od rządu, skoro ich jeszcze stać na
    kupowanie.
    Na tym zachodzie z inną strukturą nadal wynajem jest droższy niż kupno
    na kredyt, tylko ludzi na to nie stać/nie chce im się/są nieporadni/wolą
    żyć z pomocy państwa

[...]

    w UK ponoć 70% żyje na wynajmowanym. Nie wiem jaka część z tego w
    mieszkaniu socjalnym. Za mieszkanie socjalne, najczęściej w tragicznym
    stanie płacą 80% kwoty, jaką by wydali na kredyt za swój dom. Za wynajem
    prywatny 150%
    Nie kupują własnych mieszkań tylko dlatego, że jak nic nie mają i ich
    celem jest mieć 60" TV i najnowsze playstation, to państwo im wszystko
    da. Za to po przeciwnej stronie są tacy, którzy mają więcej niż jedno
    mieszkanie i im je podnajmują

    Lukasz

  • 16. Data: 2021-12-18 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tyle ceny prądu nie wzrosną.

    ;-DDD
    No jaja sobie z ciebie robią ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 17. Data: 2021-12-18 19:08:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 18 grudnia 2021 o 16:59:47 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > ;-DDD
    > No jaja sobie z ciebie robią ;-DDDD
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie
    Nie spodziewałam się od ciebie niej odpowiedzi. Masz dwucyfrowy współczynnik
    inteligencji i nie masz w związku z tym swojego zdania. Zawsze za tobą stoją
    bezimienni inni wybierający jedno zdanie z większej całości.

  • 18. Data: 2021-12-19 11:12:02
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-18 o 19:08, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:

    > Nie spodziewałam się od ciebie niej odpowiedzi. Masz dwucyfrowy współczynnik
    inteligencji i nie masz w związku z tym swojego zdania. Zawsze za tobą stoją
    bezimienni inni wybierający jedno zdanie z większej całości.

    DO BUDY PSI KURDUPLU!*

  • 19. Data: 2021-12-20 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > współczynnik inteligencji i nie masz w związku z tym swojego
    > zdania. Zawsze za tobą stoją bezimienni inni wybierający jedno

    A merytorycznie coś dasz rade? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 20. Data: 2021-12-20 13:53:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 07:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.
    Merytorycznie to musiał bym zgadywać czy masz 85 czy 91. Ale zgadywanie nie jest
    metodą naukową. Skłaniał bym się w Twoim przypadku że 91 bo masz prawo jazdy.