  • Data: 2017-05-29 20:40:30
    Temat: Re: Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
    Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, May 29, 2017 at 8:13:58 PM UTC+2, Marcin Tomczak wrote:
    > Zapomniałem dodać, że chcę uniknąć czegoś jak klimatyzacja. Googlałem trochę i
    wyszukałem informacje, że jest coś takiego jak markizy zewnętrzne (producent okien
    Fakro ma coś takiego w ofercie).

    dokladnie, takie cos moge polecic... jesli slonce wpada przez okno to nagrzewa
    pomieszczenia masakrycznie, ja mam w mieszkaniu okna na wschod (sypialnia, kuchnia) i
    zamontowanie zewnetrznych zaluzji obnizylo temp. zauwazanie, wczesniej mialem
    wewnetrzne zaluzje, po montazu tez bylo widac roznice, ale dalo sie na nich jajka
    smazyc ;) tak sie nagrzewaly w lecie... zewnetrzne sa o klase lepsze! Zalozylem z el.
    sterowaniem + zaprogramowane sa tak, ze po ~11 jak juz slonce nie swieci do pokoju
    podnosza sie...

    I szczerze bardziej bym poszedł właśnie w tę stronę. Najbardziej to nie chce robić
    jakiś instalacji oraz zrezygnować z klimatyzowania pomieszczenia, bo to za dużo
    zachodu.