    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sprawnosc kotlow
    Date: Tue, 19 Oct 2010 21:23:16 +0200

    Dnia 18-10-2010 o 23:05:44 Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:op.vksehmi41cvm6g@linux-rj.dom...
    > Dnia 18-10-2010 o 11:18:56 Ghost <g...@e...pl> napisał(a):
    >

    >> Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:op.vkrljigp1cvm6g@linux-rj.dom...
    >>> lub to:http:
    >>> http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.buduje
    mydom.pl/images/stories/instalacje/paliwo_plynne15b_
    200.jpg&imgrefurl=http://forum.budujemydom.pl/lofive
    rsion/index.php/t8532-50.html&usg=__uYQO1YsnCH0rbsC0
    UNUM-YmtKp8=&h=190&w=203&sz=9&hl=pl&start=40&zoom=0&
    tbnid=QxNxxHxD1hqZjM:&tbnh=98&tbnw=105&prev=/images%
    3Fq%3Dsprawno%25C5%259Bci%2Bkot%25C5%2582%25C3%25B3w
    %2Bkondensacyjnych%2Batmosferycznych%26start%3D20%26
    um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1&um=
    1&itbs=1

    > Plonk warning chamiku.
    Nie dość że idiota to jeszcze gbur.

    > Nie. Sprawnosc spalania to nie jest skutecznosc wytwarzania cieplej wody.

    Jasne a czego? spalin? kogo one ineteresują.

    > Uhm, i miales berecik z antenka. To ze jestes robolem,
    Masz kompleksy? bo widzę że tak, tak się składa że parę szkół skończyłem
    i wiem trochę więcej od ciebie.
    Nie mierzy się spalin tylko wodę która opuszcza piec, w ten sposób jest
    mierzona moc kotła, sprawność,
    i parę innych parametrów o których nie masz pojęcia.

    w ogole nie

    Głupi jesteś i tyle.

    PLONK WARNING

    --