eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie › Re: Sprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie
  • Data: 2017-01-19 11:29:59
    Temat: Re: Sprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na razie projektowe obciążenie cieplne wychodzi na poziomie 8kW,
    > więc ciężko jest chyba kupić za mały kocioł węglowy, chyba że się mylę ;)

    No właśnie o takim pisałem.
    Ja liczyłem ,ale male dokładnie że z wentylacją na maxa weżmie 6kW.
    Jeśli dasz sprzęgło, albo choć zawór trójdrożny, to 50% większy piec spokojnie
    wejdzie.Piec(znaczy- kocioł)dasz na 60 stopni, ale podgonić możesz pod 80.Nie
    musisz dawać 28mJ, możesz spoko 23.
    A ljeśli jeżdzisz samochodem to też- ile fabryka dała, ile przepisy, czy-
    ile rozsądek?