  • 1. Data: 2015-08-10 17:52:53
    Temat: Stacja pogodowa - jaka ?
    Od: mirko <m...@n...eu>

    Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    i żeby zakres temp był od -40 do + 50

    Cena ok 200 zl

  • 2. Data: 2015-08-10 21:37:23
    Temat: Re: Stacja pogodowa - jaka ?
    Od: <earthwalker>

    Moim zdaniem poniższe stacje pogody powinny w pełni zadowolić "zwykłego"
    człowieka.
    http://stacje-pogody.pl/352_stacja_pogody_abatronic_
    02_038.html
    http://stacje-pogody.pl/669_stacja_pogody_bioterm_14
    8409.html

  • 3. Data: 2015-08-10 21:55:00
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    W dniu 10-08-2015 o 17:52, mirko pisze:
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    > i żeby zakres temp był od -40 do + 50
    >

    > Cena ok 200 zl

    Posiadałem kilka stacji, przeważnie nie wytrzymywały roku, aż kupiłem
    stację oregon - dużo uboższa w funkcje i droższa.
    Ale już trzeci rok działa wyśmienicie, temperaturze wskazywanej w końcu
    mogę ufać, nie zrywa łączności z czujnikiem.
    Z minusów, temperaturę o ile pamiętam mierzy od -30, ale i poniżej
    również wskazuje. DCF czasami bzdurną godzinę potrafi ustawić, plastyk
    czujnika zrobił się wyraźnie żółty od słońca, dodatkowy czujnik kosztuje
    w okolicy 100zł jak nie więcej.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-08-11 09:57:21
    Od: mirko <m...@n...eu>

    W dniu 2015-08-10 o 21:55, Tomotron pisze:

> [...]
    > również wskazuje. DCF czasami bzdurną godzinę potrafi ustawić, plastyk
    > czujnika zrobił się wyraźnie żółty od słońca, dodatkowy czujnik kosztuje

    Jaki model ?

  • 5. Data: 2015-08-12 07:57:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 17:52:56 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    > i żeby zakres temp był od -40 do + 50
    >

    > Cena ok 200 zl
    Od kilku lat mam
    http://tech.wp.pl/kat,1009783,title,Kolorowa-stacja-
    pogodowa-Hama-EWS-120,wid,13891644,wiadomosc.html
    Kosztowała ok 30zł działa prawidłowo

  • 6. Data: 2015-08-12 10:18:38
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    > Jaki model ?
    RMR203HG

  • 7. Data: 2015-08-12 12:22:46
    Od: uciu <a...@g...com>

> [...]
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane

    Też mam Oregona RMR 500 od 2008 roku i działa super :-)

    Ubogi ale działa:-)

    Kupowałem od tego czasu kilka innych na prezenty i nie działa z nich żadna...

  • 8. Data: 2016-01-11 10:37:49
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane

    Podepnę się
    Potrzebna prosta stacja pogodowa- szumna nazwa-termometr właściwie;)
    Wymagania:
    -Podświetlany(widoczny w nocy)ciągle ekran- nie tak ze podświetlenie włącza się po
    naciśnięciu jakiegoś przycisku
    -w związku z powyższym to pewnie zasilanie sieciowe
    -bezprzewodowy czujnik na zewnątrz

    Nie musi pokazywać pierdyliona niepotrzebnych nikomu danych typu wilgotność,
    zachmurzenie, fazy księżyca- na urządzenie ma być widoczna jednocześnie temperatura
    wewnątrz i na zewnątrz oraz godzina.
    Poleci ktoś coś?

  • 9. Data: 2016-01-11 11:25:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-11 o 10:37, Kris pisze:

> [...]
    zachmurzenie, fazy księżyca- na urządzenie ma być widoczna jednocześnie temperatura

    We w lidlu była przed świętami.
    Może jeszcze gdzieś znajdziesz.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2016-01-11 12:54:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 11:25:21 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > We w lidlu była przed świętami.
    > Może jeszcze gdzieś znajdziesz.
    89zł trochę drogo jak za dwa termometry-*CHYBA ŻE MOŻNA TYM STEROWAC POGODĄ;)
    Kilka lat temu w biedronce za 30zł kupiłem stację spełniająca moje wymagania
    bardzo podobna do tej
    http://stacje-pogody.pl/zdjecia/60/980.jpg
    Cos koło 30zł kosztowała i służy do dzisiaj. Od razu zdemontowałem tylko niepotrzebny
    do niczego projektor .
    Potrzebuję drugi taki zestaw a w Biedronkach już nie widziałem takich ostatnio.