  • Data: 2019-03-14 18:00:31
    Temat: Re: Sterowanie przepływem w podłogówce
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-14 o 14:53, Marek pisze:

    > Nie szkodzi. Chcę aby np. od jakieś daty zmniejszyc temp a po jakieś
    > dacie zwiększyć. Nie szkodzi że zmianą będzie trwała o czas bezwładności
    > liczony w. godzinach.

    Tak się nie da, w jednej listwie np na zasilaniu u góry masz
    elektrozawory on/off a w drugiej na powrocie są właściwe zawory
    kryzujące które ustalają odpowiedni przepływ
    w pętli, są z rotametrami gdzie widzisz jaki przepływ i takie polecam
    ale są też bez czyli zwykły zaworek trochę otwarty trochę zamknięty :)
    Zwiększyć zmniejszyć możesz obrotami pompy mieszającej, normalnie chodzi
    np na 1 biegu a jak chcesz mocniej grzać to dajesz 2 lub 3 ale to musi
    być policzona pod to podłogówka bo na oko tego nie ustawisz.

    --
    Pozdr
    Janusz