  • Data: 2018-04-11 21:45:55
    Temat: Re: Studnia rurowa wogrodzie
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 kwietnia 2018 18:37:54 UTC+2 użytkownik Bob Budowniczy napisał:
    > Zastanawiam się nad wykopaniem studni rurowej z rur PCV w ogrodzie, taka
    > studnia ma sens tylko gdy woda znajduje się do 10m głębokości, głębiej
    > dostępnych rur raczej się nie opłaca.

    Opłaca się.Wszystko zależy, jak bardzo woda jest potrzebna.Granicą jest
    glębokość 30 merów.Poniżej też się da, ale potrzebne pozwolenie, projekt,
    szafa z papierami.Ale się da.
    > Poziom wody w mojej studni kręgowej jest na głębokości 15m. Czy jest szansa
    > że w ogrodzie w takiej rurze fi160mm ten poziom wody, jakimś cudem, będzie
    > na poziomie do 10m? Pobawił bym się w kopanie takiej studni dla zabawy, ale
    > coś czuję że to w moim przypadku nie ma sensu, mam rację?
    Odnoszę wrażenie, że masz całkowitą rację.Poza tym- kiedyś kopano tej
    głębokości studnie, ale teraz wyłącznie się wierci.Czasu szkoda.
    > Czy są jakieś triki, żeby woda z takiej studni wydobywała się bez pomocy
    > pompy?
    Za krótko byłem hydraulikiem, więc nie znam.Tak jak Zenek pisał , wiaderko w tę
    rułę nie wejdzie.
    Pozdro.abomito