  • 51. Data: 2020-07-14 14:27:56
    Temat: Re: Szafy wnękowe - ile kosztują w PL?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 Jul 2020 13:38:05 +0200, Mateusz Viste
    <m...@x...invalid> wrote:
    > Boś naiwny.

    Ja to robię celowo, nie ma w tym krzty naiwności.

    >Każdy chce dobrze zarobić, mało się na
    > robić i przy tym

    To pierwszy krok do nakręcenia spierali nieuzasadnionych kosztów
    (spekulacji).

    --
    Marek

  • 52. Data: 2020-07-14 18:38:45
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Jak ja coś komuś robię to robię to robię to najtaniej i po kosztach i
    > tego samego oczekuję w zamian :)

    To ty tak robisz. Są tacy, którzy robią inaczej i nie znaczy, że lepiej.
    K.

  • 53. Data: 2020-07-14 18:48:07
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-07-14 o 14:27 +0200, Marek napisał:

    > Ja to robię celowo, nie ma w tym krzty naiwności.

    Za to szacun++. Niemniej oczekiwanie ascetyzmu zawodowego od reszty
    świata jest mało realistyczne. Ludzie po prostu chcą kosić hajs.

    > To pierwszy krok do nakręcenia spierali nieuzasadnionych kosztów
    > (spekulacji).

    Inflacja goni zarobki, zarobki generują koszty, kosztami obarczany
    jest konsument. Tak ma być :) Tzn. tak to już zostało obmyślone.

    Mateusz

  • 54. Data: 2020-07-15 07:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Jaki to chce powiedzieć - blum. Nie chce podać kosztorysu
    > szczegółowego z podziałem na wszystkie elementy.

    Fiat za 100 tysiecy jest ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 55. Data: 2020-07-15 17:27:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 15 Jul 2020 05:59:54 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Fiat za 100 tysiecy jest ok?

    Zależy jaki, ze złotymi klamkami może być.

    --
    Marek

  • 56. Data: 2020-07-16 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Zależy jaki, ze złotymi klamkami może być.

    Skoro wystarczajaca informacja jest to ze osprzet blum to byc moze
    rowniez wystarczajaca informacja jest to ze to fiat...?
    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 57. Data: 2020-07-16 08:46:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 6:59, Budzik pisze:

    > Skoro wystarczajaca informacja jest to ze osprzet blum to byc moze
    > rowniez wystarczajaca informacja jest to ze to fiat...?
    > ;-D

    Nowy Joyce nam się obudził ze strumieniem świadomości Molly Bloom?
    Nie, to tylko Budzik podzwania ciurkiem o akcesoriach Blum.

  • 58. Data: 2020-07-16 16:46:13
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 10.07.2020 o 22:14, Kris pisze:

    > Warszawka?
    > Bo u nas maks 5 dni. W praktyce 3 dnia dzwonią żeby odebrać.
    > Mała lokalna firma.

    A nie, Lublin, nie wiem czemu gdzie nie zapytałem to standardowo "za dwa
    tygodnie".

    No może 4 to przesadziłem, .. ja z Lublina .. nie chcę nikogo obrazić,
    ale w tej pipidówce nic nie ma (a teraz to nawet studentów). Wybieram
    jakąś mniej popularną płytę i słyszę standardowo "nie ma", na
    zamówienie, .. 2-3 tygodnie + termin usługi ustalimy jak płyta minimum
    będzie w drodze.
    Potem jestem spychany (mały klient) na dalsze terminy otrzymując
    telefony (po tygodniu ciszy! - wrr, no i zaraz mamy 4 tygodnie) z
    badziewnymi tłumaczeniami typu: """niewyraźnie napisał pan symbol płyty,
    co to za płyta? - ta "Petrol", nigdzie nie mogę jej znaleźć"""
    - a ta leży na wystawce jakieś 3m od jego pokoju, google też nie ma
    problemu, ale mnie wciska takie kity, że aż przykro
    Hurtownię zmieniłem, a "klientka" ;) zrezygnowała (poddała się) z
    wybierania niszowych dekorów, chcąc doczekać się kiedyś kuchni

  • 59. Data: 2020-07-16 18:40:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 16 Jul 2020 04:59:52 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Skoro wystarczajaca informacja jest to ze osprzet blum to byc moze

    A co potrzebujesz wiedzieć więcej? Wiedza ze jest blum wystarczy by
    ocenić, że to dobry sprzęt.

    --
    Marek

  • 60. Data: 2020-07-16 22:31:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A co potrzebujesz wiedzieć >więcej? Wiedza ze jest blum >wystarczy by
    >ocenić, że to dobry sprzęt.
    Prowokujesz.
    Bo tak na poważnie na pewno nie napisałeś co napisałeś.