  • 61. Data: 2020-07-17 10:01:50
    Temat: Re: Szafy wnękowe - ile kosztują w PL?
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, July 16, 2020 at 6:59:54 AM UTC+2, Budzik wrote:

    > Skoro wystarczajaca informacja jest to ze osprzet blum to byc moze
    > rowniez wystarczajaca informacja jest to ze to fiat...?
    > ;-D

    a jak sie doprecyzuje, np. Fiat 500 i zamowi, to moze przyjsc
    https://spidersweb.pl/2019/07/hulajnoga-fiat-f500-f8
    0-test-recenzja-opinie.html

    ;)

  • 62. Data: 2020-07-19 14:13:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.07.2020 22:46, Wymuszona Zmiana wrote:
    > Myślałem, że takie ogrodzenie zrobione seryjnie jest tańsze niż to, które lokalny
    spawacz zespawa.

    Pewnie jest, ale lokalny spawacz zrobi "prawie to samo" taniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 63. Data: 2020-07-19 22:23:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.07.2020 06:59, Budzik wrote:
    > Skoro wystarczajaca informacja jest to ze osprzet blum to byc moze
    > rowniez wystarczajaca informacja jest to ze to fiat...?
    > ;-D

    Też nie rozumiem. Wykonawca dobierze odpowiednie zawiasy do szerokości,
    głębokości i wysuwu szuflad. Przecież jak da za słabe, to za kilka
    miesięcy będzie miał telefon od klienta że się urwało / nie domyka.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 64. Data: 2020-07-20 16:31:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Jul 2020 13:31:48 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Prowokujesz.
    > Bo tak na poważnie na pewno nie napisałeś co napisałe

    Nie rozumiem co masz na myśli, jest cos lepszego od blum?

    --
    Marek