  • 1. Data: 2011-10-28 10:25:35
    Temat: Szkielet, czym obic?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Jaki jest alternetywny material do obicia konstrukcji szieletowej?
    OSB nie jest zbyt tania....

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-10-28 11:38:59
    Temat: Re: Szkielet, czym obic?
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaki jest alternetywny material do obicia konstrukcji szieletowej?
    > OSB nie jest zbyt tania....

    w marketch bywaja takie niby wiórowe zielone - producenci domow drewnianych
    tego używają. Znajdz tu hanę, on tego tez uzywa o ile pamiętam.

    b.

  • 3. Data: 2011-10-28 12:11:18
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

> [...]
    >

    > w marketch bywaja takie niby wiórowe zielone - producenci domow
    > drewnianych tego używają. Znajdz tu hanę, on tego tez uzywa o ile

    Durelis produkcji belgijskiej

    wyzsze właściwości wytrzymałosciowe.

    pozdr
    przemek

  • 4. Data: 2011-10-28 12:39:50
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 14:11:18 +0200, Przemek napisał(a):

    > Durelis produkcji belgijskiej
    >
    > wyzsze właściwości wytrzymałosciowe.

    Przy tej samej grubości? I jak z ceną?

    --
    ŁC
    O zmarłych mówi się tylko dobrze albo wcale. Na przykład: "On zmarł. I

  • 5. Data: 2011-10-28 13:29:33
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Przy tej samej grubości? I jak z ceną?
    >
    > --
    > ŁC

    chyba była niższa lub porówywalna
    mam takie na dachu
    tylko, że ......
    przy wbijaniu gwoździ wywala z drugiej strony potęzną dziurę jesli pod płytą
    jest pustka, więc dobre są ale nie do końca

    pozdr
    przemek

  • 6. Data: 2011-10-28 14:34:35
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy wbijaniu gwoździ wywala z drugiej strony potęzną dziurę jesli pod
    > płytą jest pustka, więc dobre są ale nie do końca

    ta zielona plyta w wilgoci pleśnieje, co się raczej osb nie zdarza.

    PZDR
    Mariusz

  • 7. Data: 2011-10-28 15:50:15
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Witam,
    MFP z Grajewa 12mm 51zł za arkusz mam to na swoim szkielecie scian jest
    około 180m2 zapłaciłem z transportem na Podlasiu 3200pln.
    Gwóżdź nie wywala materiału z drugiej strony a zawsze można mocować przy
    pomocy wkrętów SPAX ...:)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-10-28 16:08:47
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-28 17:50, Henryem pisze:
    > Witam,
    > MFP z Grajewa 12mm 51z? za arkusz mam to na swoim szkielecie scian jest
    > oko?o 180m2 zap?aci?em z transportem na Podlasiu 3200pln.
    > Gwó?d 1/4 nie wywala materia?u z drugiej strony a zawsze mo?na mocowaae przy
    > pomocy wkretów SPAX ...:)

    12mm to wystarczajaca grubosc?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2011-10-28 16:29:09
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości >
    > 12mm to wystarczajaca grubosc?

    Tak , wystarczająca potem było ocieplanie, wiatroizolowanie i deskowanie bo
    to chałupa Mazurska.

    pzdr

  • 10. Data: 2011-10-28 19:35:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 12:25:35 +0200, MarcinJM napisał(a):

    > Jaki jest alternetywny material do obicia konstrukcji szieletowej?
    > OSB nie jest zbyt tania....

    A lita deska sie nie nadaje? Nie wiem, ile teraz kosztuje 1 m2 OSB, ale
    sosnowe deski cos kolo 15-20 mm grubosci widzialem po jakies 30 zl/m2.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio