  • 1. Data: 2011-10-26 16:31:09
    Temat: modul OSB a modul K-G
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    moze ktos mnie oswiecie, dlaczego modul OSB to 125x250cm, a plyty KG
    120x260cm?
    Za cholere nie moge tego zrozumiec...
    Jak nie spojrzec to nie pasuje:/

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-10-26 19:15:57
    Temat: Re: modul OSB a modul K-G
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > moze ktos mnie oswiecie, dlaczego modul OSB to 125x250cm, a plyty KG
    > 120x260cm?
    > Za cholere nie moge tego zrozumiec...
    > Jak nie spojrzec to nie pasuje:/

    bo i nie musi pasować :-)

    b.

  • 3. Data: 2011-10-26 20:19:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MarcinJM wrote:
    > Witam
    > moze ktos mnie oswiecie, dlaczego modul OSB to 125x250cm, a plyty KG
    > 120x260cm?
    > Za cholere nie moge tego zrozumiec...
    > Jak nie spojrzec to nie pasuje:/

    a po czorta ma pasować...

    125 x 250 bardzo łądnie pasuje do obijania podłogi

    a co do GK to ser jest zawsze 120 ale już długości bywają różne..

    260 300 i chyba 130

  • 4. Data: 2011-10-27 08:44:37
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 26 Paź, 18:31, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:
    > Witam
    > moze ktos mnie oswiecie, dlaczego modul OSB to 125x250cm, a plyty KG
    > 120x260cm?
    > Za cholere nie moge tego zrozumiec...
    > Jak nie spojrzec to nie pasuje:/

    może osb liczą w calach, a kartongips w cm...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2011-10-27 09:06:34
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > Witam
    > moze ktos mnie oswiecie, dlaczego modul OSB to 125x250cm, a plyty KG
    > 120x260cm?
    > Za cholere nie moge tego zrozumiec...
    > Jak nie spojrzec to nie pasuje:/

    No tak, nie spotkalem tez KG o grubosci 25mm :D

    Adams
    PS. A np. co bylo pierwsze jajko czy kura ? ;-)