  • 11. Data: 2011-10-28 20:16:20
    Temat: Re: Szkielet, czym obic?
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 28.10.2011 21:35, Maciek pisze:

    > A lita deska sie nie nadaje? Nie wiem, ile teraz kosztuje 1 m2 OSB, ale
    > sosnowe deski cos kolo 15-20 mm grubosci widzialem po jakies 30 zl/m2.

    Jak suche to ok, jak nie to za chwilę będą piękne szpary...

  • 12. Data: 2011-10-28 20:42:56
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Adamski" <k...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Jak suche to ok, jak nie to za chwilę będą piękne szpary...

    Tu znajdziesz jakies podstawowe informacje o MFP
    http://www.pfleiderer.pl/page/1104/zalety-plyty-budo
    wlanej-mfp

  • 13. Data: 2011-10-31 20:32:29
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >

    > w marketch bywaja takie niby wiórowe zielone - producenci domow
    > drewnianych tego używają. Znajdz tu hanę, on tego tez uzywa o ile
    > pamiętam.
    >

    > b.
    dokladnie
    spano-durelis
    cena okolo 1100 pln nettto za m3
    na strop durelis-flor wzmacniana wloknem szklanym
    ja stosuje pioro-wpust
    jakosciowo bajka
    w uzytkowaniu rowniez, gorzej z docinaniem, jest tak twarda ze tarcze
    wytrzymuja max 3-4 dni
    lancuchowa nie probuj leca iskry i lacuch po paru cienciach jest bez zebow
    ps. jak bys nie mogl dostac z piorem odezwij sie na maila ze strony www

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 14. Data: 2011-10-31 20:33:14
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Przy tej samej grubości? I jak z ceną?

    srednio 1100 netto m3

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 15. Data: 2011-10-31 20:34:34
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > chyba była niższa lub porówywalna
    > mam takie na dachu
    > tylko, że ......
    > przy wbijaniu gwoździ wywala z drugiej strony potęzną dziurę jesli pod
    > płytą jest pustka, więc dobre są ale nie do końca
    >
    > pozdr
    > przemek

    bo to sie kreci na wkrety nie na gwozdzie
    za twarda jest

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 16. Data: 2011-10-31 20:36:23
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > ta zielona plyta w wilgoci pleśnieje, co się raczej osb nie zdarza.
    >
    > PZDR
    > Mariusz

    ?????
    skad takie informacje?
    trzymalem w wodzie ponad tydzien kawalek
    jak wysechl niczym sie nie roznil od fabrycznej\
    jedyne co to kolor traci
    ps. sa zielone polskiej produkcji moze o nich piszesz....

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 17. Data: 2011-10-31 20:38:17
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Henryem" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > MFP z Grajewa 12mm 51zł za arkusz mam to na swoim szkielecie scian jest
    > około 180m2 zapłaciłem z transportem na Podlasiu 3200pln.
    > Gwóżdź nie wywala materiału z drugiej strony a zawsze można mocować przy
    > pomocy wkrętów SPAX ...:)
    >
    > pozdrawiam

    ale to mfp a nie durelis to dwa rozne materialy choc bardzo podobne

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 18. Data: 2011-10-31 20:39:41
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > 12mm to wystarczajaca grubosc?
    na sciany jak najbardziej
    w sumie durelis to i 10 by starczylo ale 10 na pioro nie robia

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 19. Data: 2011-10-31 20:40:56
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A lita deska sie nie nadaje? Nie wiem, ile teraz kosztuje 1 m2 OSB, ale
    > sosnowe deski cos kolo 15-20 mm grubosci widzialem po jakies 30 zl/m2.

    durelis niewiele drozsza a na robociznie oszczednosc spora

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 20. Data: 2011-10-31 20:43:31
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > Użytkownik "Piotr Adamski" <k...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Tu znajdziesz jakies podstawowe informacje o MFP
    > http://www.pfleiderer.pl/page/1104/zalety-plyty-budo
    wlanej-mfp
    MFP to nie durelis
    jak juz to w casto uzywaja nazwy P4 chyba
    kupuje durelis w Holandii to jednak inny material

    --
    pozdrawiam
    Andrzej