  • 1. Data: 2011-10-27 13:21:08
    Temat: bardzo niskie okno...
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Kto ma pomysł jak wykonać bardzo niskie okno - około 30cm wysokości.
    Standardowych okien nie zrobią tej wysokości.
    Nie musi być super izolacyjnści (kotłownia) i nie musi być ze szkła
    przeziernego. Może z poliwęglanu?
    Chciał bym zrobić otwierane (lub raczej uchylane) naświetle nad drzwiami
    wejściowymi do kotłowni o szerokości 1m. Wcisnąć je pomiędzy drzwi
    zewnętrzne a wieniec.
    Z góry dziękuję za pomysły.
    Spawanie ramy z kątowników i osadzanie poliwęglanu na gumę do żucia też
    jest rozwiązaniem, ale niekoniecznie idealnym.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2011-10-27 13:50:14
    Temat: Re: bardzo niskie okno...
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Lagod" napisał w wiadomości grup

    >Z góry dziękuję za pomysły.
    >Spawanie ramy z kątowników i osadzanie poliwęglanu na gumę do żucia też
    >jest rozwiązaniem, ale niekoniecznie idealnym.

    Z PCV będzie problem bo z kompletem okuć to wysokość min musi ok 40cm.
    Ale dreweniane jaki stolarz amator Tobie spokojnie zrobi. Albo pogadaj z
    kimś kto pracuje w zakładzie produkującym okna pcv to w ramach fuchy cos
    wymyśli tylko jakies zamknięcie będziesz musiał dorobić bo standardowe nie
    zmieści się.

  • 3. Data: 2011-10-27 13:58:42
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 15:21:08 +0200, Lagod napisał(a):

> [...]
    > Spawanie ramy z kątowników i osadzanie poliwęglanu na gumę do żucia też
    > jest rozwiązaniem, ale niekoniecznie idealnym.

    Okno drewniane.

    --
    ŁC
    Szanuj swój pojazd i miej do niego respekt, szczególnie jeżeli posiada

  • 4. Data: 2011-10-28 06:32:55
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > Z PCV będzie problem bo z kompletem okuć to wysokość min musi ok 40cm.

    A ja zamówiłem sobie takie naświetle w wersji PCV. Mam je nad drzwiami Gerdy
    (100cm).
    Łącznie ma bodaj 27cm wysokości. Obawiałem się, że światła będzie tyle co
    nic (szyba wąziutka: 14cm), ale rezultat dla mnie jest OK.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6581
    (20111027) __________

  • 5. Data: 2011-10-28 06:35:44
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > A ja zamówiłem sobie takie naświetle w wersji PCV.

    Nie dodałem wcześciej, że u mnie naświetle funkcjonuje w wersji
    nieotwieralnej.

  • 6. Data: 2011-10-31 09:44:29
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-10-28 08:35, jachoska pisze:

    > Nie doda?em wcze?ciej, ?e u mnie na?wietle funkcjonuje w wersji
    > nieotwieralnej.

    No właśnie... Z nieotwieranym nie ma problemu.

  • 7. Data: 2011-10-31 09:45:53
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-10-27 15:50, Kris pisze:
    > Z PCV będzie problem bo z kompletem okuć to wysokość min musi ok 40cm.
    > Ale dreweniane jaki stolarz amator Tobie spokojnie zrobi. Albo pogadaj z

    Dobry pomysł-dzięki.