  • 41. Data: 2020-10-30 22:22:38
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Lisciasty.
    On 30.10.2020 19:50 you wrote:

    > Ok m=C4=99cz=C4=99 tego B818. Masakra jak to zasuwa.
    > Powymusza=C5=82em jaki= e=C5=9B agregacje pasm ot tak na
    > ma=C5=82p=C4=99 na razie i transfer przy pobieraniu si=C4=99= ga mi
    > 250Mbps. Ponad 200x lepiej ni=C5=BC na wiejskiej radi=C3=B3wce ;) L.
    A wziąłeś odpowiednio duży pakiet?
    :-)
    --
    Pete

  • 42. Data: 2020-10-30 22:47:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Pete.
    On 30.10.2020 22:22 you wrote:

    > A wziąłeś odpowiednio duży pakiet? :-)

    I jeszcze jedno. Pamiętaj że ten stary wrt54 ma po wifi max 54Mbit.
    Tak na wszelki wypadek przypominam, gdybyś go chciał jednak zatrzymać
    :^)

    --
    Pete

  • 43. Data: 2020-10-31 08:06:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 30 października 2020 22:24:06 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > A wziąłeś odpowiednio duży pakiet?
    > :-)

    Tysiąc GB z orędża. Filmów przeważnie nie oglądamy.

    L.

  • 44. Data: 2020-10-31 11:48:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Lisciasty.
    On 31.10.2020 08:06 you wrote:

    > W dniu pi=C4=85tek, 30 pa=C5=BAdziernika 2020 22:24:06 UTC+1
    > u=C5=BCytkowni= k Pete napisa=C5=82:
    > Tysi=C4=85c GB z or=C4=99d=C5=BCa. Film=C3=B3w przewa=C5=BCnie nie
    > ogl=C4= =85damy.

    Nie dziwię się. Skoro na radiu miałeś w porywach 1Mb to i nie było jak
    :-P.
    Teraz może się to zmienić o 360° ;-)

    --
    Pete

  • 45. Data: 2020-10-31 11:53:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 31.10.2020 o 11:48, Pete napisał:

    > Teraz może się to zmienić o 360° ;-)

    Cofając się do tyłu.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 46. Data: 2020-10-31 11:59:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, collie.
    On 31.10.2020 11:53 you wrote:

    > Cofając się do tyłu.
    Ciebie tak ta fobia niepoprawnej polszczyzny uwiera że nawet jakby ci tę
    emotkę w dupę wsadzić to byś jej nie poczuł.
    Echhhh.

    --
    Pete

  • 47. Data: 2020-10-31 12:17:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Możesz się nadziać.

    -----

  • 48. Data: 2020-10-31 13:21:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 31.10.2020 o 11:59, Pete napisał:

    > Ciebie tak ta fobia niepoprawnej polszczyzny uwiera że nawet jakby ci tę
    > emotkę w dupę wsadzić to byś jej nie poczuł.

    To jeszcze nic. Gorzej, gdy gimbus nie potrafi już bez emotki
    wsadzonej w dupę, na podstawie kontekstu, budowy i treści zdania
    poczuć, czy jest ono na poważnie aby, czy wręcz przeciwnie. Dla
    niego "Sęk", to tylko biznesowa rozmowa dwóch Żydów. Bez emotek.
    Nic śmiesznego.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 49. Data: 2020-10-31 21:32:27
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.10.2020 20:57, Lisciasty wrote:
    > Zdalne nauczanie z trójką dzieci, a wisimy na wiejskiej
    > radiówce która ciągle zdycha. Chyba czas przejść na jakieś LTE :/
    >
    > Router mam stary WRT54gl, zastanawiam się czy jest sens brać jakieś
    > coś co wtykają telekomy do abonamentu internetowego czy może kupić
    > coś nowego porządnego, co pociągnie Openwrt i będzie miało od razu jakiś modem
    > że tylko kartę wcisnąć i działa?
    > Macie jakieś preferencje? Ja się w sieci bawiłem ostatnio z 5 lat temu :/
    >
    > L.

    A co jest nie tak z netem od lokalnego dostawcy po radiówce?
    Może w dzień falownik zakłóca?
    Ten router jest tak stary, że wymień mu kondensatory chociaż. A jak nie
    to kup Asus RT-N18U albo Netgear R7000. Wgrasz w nie każdy niezależny soft.

  • 50. Data: 2020-10-31 22:47:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 31 października 2020 21:32:30 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > A co jest nie tak z netem od lokalnego dostawcy po radiówce?

    Jest chujowy i tyle. 2 gwiazdki w góglu przy opiniach firmy o czymś
    chyba świadczą. Nawet speluny gdzie serwują wędzonego kota
    mają zwykle więcej gwiazdek :]
    Co prawda te gwiazdki odkryłem po kilku latach korzystania z ich usług
    no ale nie miał człowiek czasu na takie pierdoły jak wolny net.
    A teraz edukacja domowa i się trzeba było ruszyć.

    L.