  • 11. Data: 2021-12-14 10:58:58
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 11:54, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    udowlana-16-5-4-230v-11456487016

    > Czyli potrzebujesz nie rozdzielni a zwykła skrzynkę na bezpieczniki,
    > może być z włącznikiem.
    >
    > https://allegro.pl/oferta/skrzynka-elektryczna-rozdz
    ielnica-natynkowa-1x6-11135152928

    > 16zł :)
    >
    > Teraz dokupisz bezpieczniki za grosze.
    >
    > Nie wiem czy masz już te gniazda WiFi czy wliczasz to w całość.

    Generalnie to pod przyszłą inwestycję w gniazdo siłowe.
    Ale wszystko inne było podane osobno, więc to tylko ta skrzynka + jej
    wnętrze.
    Nie wiem co on mógł tam wliczać.....

  • 12. Data: 2021-12-14 11:06:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 10:58, Cavallino pisze:
    [...]
> [...]
    >
    > Generalnie to pod przyszłą inwestycję w gniazdo siłowe.
    > Ale wszystko inne było podane osobno, więc to tylko ta skrzynka + jej

    Może liczył też różnicówkę...ale całość nie powinna przekroczyć
    200-300zł max.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 13. Data: 2021-12-14 11:26:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 10:45:52 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

    > To jest gotowiec z gniazdami. Brakuje tylko bezpiecznika :)

    Zależy co to za "rozdzielnia" ma być... Może skrzynka przyłączeniowa, atestowana, z
    zamkiem, na licznik 1F/ 3F ? + Bezpiecznik/bezpieczniki (światło / gniazda) i
    różnicówka?

  • 14. Data: 2021-12-14 11:28:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 11:26:30 UTC+1 WS napisał(a):

    > Zależy co to za "rozdzielnia" ma być... Może skrzynka przyłączeniowa, atestowana, z
    zamkiem, na licznik 1F/ 3F ? + Bezpiecznik/bezpieczniki (światło / gniazda) i
    różnicówka?

    a... 3F, doczytałem...

  • 15. Data: 2021-12-14 11:29:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 12:26, WS pisze:

    > Zależy co to za "rozdzielnia" ma być... Może skrzynka przyłączeniowa, atestowana, z
    zamkiem, na licznik 1F/ 3F ?

    Nie - to będzie tablica wewnątrz garażu, podłączona do skrzynki
    przyłączeniowej osobnym kablem.

    > + Bezpiecznik/bezpieczniki (światło / gniazda) i różnicówka?

    A to już pewnie tak.

  • 16. Data: 2021-12-14 11:36:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 11:26, WS pisze:

    > Zależy co to za "rozdzielnia" ma być... Może skrzynka przyłączeniowa, atestowana, z
    zamkiem, na licznik 1F/ 3F ? + Bezpiecznik/bezpieczniki (światło / gniazda) i
    różnicówka?

    Do garażu? Atest przecież jest :)

    Bezpiecznik na każde gniazdo to 4szt 10A i 1 szt 3fazowa +różnicówka

    6zł x 4szt = 24zł
    1 x 20zł
    różnicówka ~ 80zł

    Skrzynka ze złota z zamkiem i megaatestem 40zł

    Tutaj masz gotowca z licznikiem nawet, 240zł :)
    https://allegro.pl/oferta/rozdzielnica-rozdzielnia-o
    grodowa-230v-licznik-10148315944
    brakuje bezpieczników.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 17. Data: 2021-12-14 11:39:38
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 11:29:47 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Nie - to będzie tablica wewnątrz garażu, podłączona do skrzynki
    > przyłączeniowej osobnym kablem.
    > >
    > A to już pewnie tak.

    wg mnie trochę drogawo,
    czyli potrzebne są tam w sumie 2 róznicówki: 3F i 1F (teoretycznie wystarczy 3F, ale
    lepiej dać osobna 1F...)
    bezpiecznik 3F, 2 bezp 1F (chyba, że jakieś gniazda na osobnych,...)

    czyli skrzynka na ~10-12 modułów... + ewent. jakieś szyny łączeniowe

  • 18. Data: 2021-12-14 11:40:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 12:36, LordBluzg(R) pisze:

    > Do garażu? Atest przecież jest :)
    >
    > Bezpiecznik na każde gniazdo to 4szt 10A

    Mają być po 16A, ale to niewiele chyba zmienia w cenach.

  • 19. Data: 2021-12-14 11:46:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 11:40, Cavallino pisze:

    > Mają być po 16A, ale to niewiele chyba zmienia w cenach.

    https://allegro.pl/oferta/wylacznik-nadpradowy-bezpi
    ecznik-c16-16a-1p-gacia-11163121670

    https://allegro.pl/oferta/wylacznik-roznicowo-pradow
    y-40a-bezpiecznik-4-bieg-9628875453

    https://allegro.pl/oferta/wylacznik-roznicowo-pradow
    y-25a-bezpiecznik-2-bieg-7875212993

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 20. Data: 2021-12-14 12:01:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 11:39, WS pisze:

> [...]
    > bezpiecznik 3F, 2 bezp 1F (chyba, że jakieś gniazda na osobnych,...)
    >
    > czyli skrzynka na ~10-12 modułów... + ewent. jakieś szyny łączeniowe

    Ale po co dawać podwójnie zabezpieczenie 3F? Sama różnicówka 3F to
    ogarnie na jedno gniazdo i 3 miejsca na tablicy do przodu :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>