  • 241. Data: 2021-12-21 08:20:37
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2021 o 17:10, Uzytkownik pisze:

    > Skąd wiesz co jest potrzeba?

    Próbuję to właśnie ustalić.

    > Bo tak Ci napisali grupowi ignoranci?

    Czytam wypowiedzi obu stron sporu....

    > Wcześniej Ci napisałem, że to co bezwzględnie musi być wg mnie

    Ale nie pytam "wg Ciebie" tylko tak ogólnie.
    Rozumiem Twoje zawodowe zboczenie, ale nie chciałbym się tylko nim kierować.

> [...]
    > 3faz,  wyłącznik nadprądowy 3f 32A, 3-4 szt. wyłączników nadprądowych 1f
    > 16A, jeden wyłącznik nadprądowy 6 lub 10 A, listwa łączeniowa do
    > aparatów (grzebień) lub przewody, zestaw szpilek do wykonania uziomu
    > (szpilki, łączniki), złącze do podłączenia bednarki do uziomu, kawałek
    > bednarki, kilka metrów przewodu 10mm2, tulejki i oczko do przewodów,
    > kołki, dławiki (przelotki do przewodów) może jeszcze jakieś uchwyty do
    > przewodów i rurki instalacyjnego.
    >
    > Zakładając, że nie dziadujesz i nie kupujesz najtańszej chińszczyzny to
    > łącznie masz koszt ok. 700zł. za same materiały.

    To wg cen z allegro, czy to samo, ale z 2 razy droższej hurtowni?
    Jaka firma (producent) oznacza "nie dziadowanie"?

  • 242. Data: 2021-12-21 08:22:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2021 o 18:27, Uzytkownik pisze:

    > Gdzie tam. W hurtowniach to drożyzna jak cholera.

    Niekoniecznie.
    Ale powyższy sprzęt tak właśnie wychodził, do tego robili wielkie oczy o
    co ich pytam.
    A instalatorzy w ogóle twierdzili, że czegoś takiego to na oczy nie
    widzieli.
    Ani nawet nie bardzo słyszeli.

  • 243. Data: 2021-12-21 16:35:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.12.2021 09:41, Cavallino wrote:
    > To już chyba wolę tą moc zwiększyć...

    Ja tylko zauważę że zwiększenie mocy, też nie jest za darmo. W PGE jest
    to jednorazowa opłata, ale też pamiętam jakiś limit jest powyżej którego
    jest już comiesięczna opłata. Ale to raczej zdecydowanie więcej niż 21kW
    było.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 244. Data: 2021-12-22 08:02:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ja tylko zauważę że zwiększenie mocy, też nie jest za darmo.

    Wiem.
    Ale jak mam płacić, to wole za to, może w przyszłości wykorzystam.
    No i nie lubię remontów wszelkiej maści - a tutaj tego nie będzie.

  • 245. Data: 2021-12-23 16:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Szczerze? Widziałem setki garaży bez dodatkowego uziemienia i
    > şadnego z uziemieniem. Róşnicówka juş jest high parametrem.

    Jezeli dobrze rozumiem to do roznicĂłwki musi byc uziom...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 246. Data: 2021-12-23 19:59:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.12.2021 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > Jezeli dobrze rozumiem to do roznicówki musi byc uziom...?

    Był na kablu z R S T Pe i Uziom :] 5 żył.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 247. Data: 2021-12-23 20:52:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 23.12.2021 o 19:59, LordBluzg(R) pisze:

    > Był na kablu z R S T Pe i Uziom :] 5 żył.

    Że co, proszę? :D

  • 248. Data: 2021-12-23 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Gadka szmatka.
    > Jest taniej w hurtowniach niż w necie - to to pokażcie.

    To chyba zalezy od tego co kupujesz. Potrafia byc rzeczy troche tansze.
    Przykładowo kupowałem ostatnio skretke cat 6 ekranowana.
    Dałem ponizej 2zł za metr - na allegro raczej około 3zł.
    Choc przyznaje ze zbyt mocno nie szukałem.

    Ale jak sie przymierzałem do kupna termeta silvera ostatnio to cena
    sklepu internetowego była nie do przebicia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 249. Data: 2021-12-24 07:05:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-12-2021 o 21:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Ale jak sie przymierzałem do kupna termeta silvera ostatnio to cena
    > sklepu internetowego była nie do przebicia.

    Dokładnie.
    Nawijali o kotłach, powiedziałem "sprawdzam", prosząc o przykład czegoś
    w ten deseń i nastała cisza.....

    Już w hurtowniach od razu nie jest taniej.....

  • 250. Data: 2021-12-24 08:53:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Dec 2021 20:52:43 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Że co, proszę? :D

    Ojtam, N ma połączone z uziomem, skrót myślowy.

    --
    Marek