  • 1. Data: 2021-12-07 18:10:35
    Temat: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność
    Od: a a <m...@g...com>

    ==Firma Elona Muska ogłosiła nowe solarne dachówki o jeszcze większej wydajności,
    które być może zwiększą zainteresowanie tym intrygującym produktem. Właściwie od
    początku Tesla Solar ma bowiem kłopoty ze spopularyzowaniem tej oferty.

    https://www.komputerswiat.pl/aktualnosci/nauka-i-tec
    hnika/tesla-oglosila-nowe-dachowki-fotowoltaiczne-ma
    ja-jeszcze-wieksza-wydajnosc/zxmx53c

    To jest kolejny fake Melona, bo budowie tunelu kolejowego pod oceanem, po lotach na
    Marsa, po lotach na Księżyc

    Każdy wie, że to wadliwy pomysl, bo dużo dachówek to dużo połaczeń elektrycznych i
    caly dach niebezpieczny, palny, bo albo się obwodu rozłączą albo zewrą i dom spali.

    Melon nie ma wykształcenia inzyn ieryjnego i dlatego łapie się za biznesy, na których
    się nie zna i wciska kit aby wyrwać kasę
    Najlepsza byla jego Boring Company, czyli Nudna Spółka

    Dzisiaj bankrutuje jego podróż lotnika dookola nocnika i wyprzedaje się z akcji, aby
    wyrwac cash

    Melon to dowód na to, że czym sie kto bardziej nie zna, tym większą kase wyrywa

  • 2. Data: 2021-12-07 19:04:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 7 December 2021 at 18:10:36 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    aby wyrwac cash

    > Melon to dowód na to, że czym sie kto bardziej nie zna, tym większą kase wyrywa
    ==Tesla Solar chce jednak pójść krok dalej i zamiast klasycznych paneli montowanych
    na dachu domu, oferuje też solarne dachówki. Właściwie od początku wprowadzenia ich
    do sprzedaży, firma Muska ma jednak problem z ich spopularyzowaniem, m.in. ze względu
    na różne rodzaje dachów, do których solarne dachówki zwyczajnie nie pasują.

  • 3. Data: 2021-12-07 19:08:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 7 grudnia 2021 o 18:10:36 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    aby wyrwac cash

    > Melon to dowód na to, że czym sie kto bardziej nie zna, tym większą kase wyrywa
    On nie zasypuje gruszek w popiele jak ty. Kiedy jakąś relacja i pierwsze testy
    klimatyzatorów według twojego pomysłu. Według jakiego klucza będziesz wybierał
    testerów?

  • 4. Data: 2021-12-07 19:30:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 7 December 2021 at 19:08:27 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]

    klimatyzatorów według twojego pomysłu. Według jakiego klucza będziesz wybierał
    Tutaj opis klucza
    https://fb.watch/9LonTAXxDU/

  • 5. Data: 2021-12-07 19:43:00
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]

    klimatyzatorów według twojego pomysłu. Według jakiego klucza będziesz wybierał
    tester No.1 zostal już wybrany

    https://fb.watch/9LpbOyfTvL/

  • 6. Data: 2021-12-07 23:21:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 7 grudnia 2021 o 19:30:24 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    których się nie zna i wciska kit aby wyrwać kasę

    klimatyzatorów według twojego pomysłu. Według jakiego klucza będziesz wybierał
    Mądry. Ucz się od niego może też coś osiągniesz.

  • 7. Data: 2021-12-08 00:25:43
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 7 December 2021 at 23:21:39 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    testerów?
    > Mądry. Ucz się od niego może też coś osiągniesz.
    Nie da sie nic nauczyc od Melona, poza ściemowaniem, bo on niczego nie umie.

    Ostatnio reklamowal internet satelitarny Starlink
    i im mówię, po co wam tandetny, wolny internet satelitarny w Hameryce, gdy cala
    Afryka ma najszybsze lacza internetowe, światlowodwe z calym światem od 25 lat

    a oni na to, przyjedź do nas do Rural America
    czyli na wieś do Ameryki to zobaczysz jakie u nas jest zacofanie, bgrak internetu,
    brak komórek, 100 km do najbliszego sklepu czy miasteczka, a wokól puste farmy i
    ludzi brak, bo wszyscy się wynieśli do miast za chlebem.

    I dla nich taki wolny, satelitarny internet to wielka innowacja. gdy żyją i cale
    życie spędzają na wsi, hodując bydło i kukurydzę, czy soje GMO.

    Tam jest po prostu takie zacofanie jak w Polsce 50 lat temu, no i bieda, bo pracy nie
    ma.

    No i człowiek Melona pisze, że to będzie klawo i sygnał z jednego satelity będzie
    przekazywany do kol;ejnegpo, kolejnego i tak okrąży kulę ziemską

    A ja mu na to, że tam w kosmosie nie ma żadnego internetu i trzeba zbudowac siec
    stacji nadawczych na ziemi i nie 10 a kilkaset, aby to działało, z tym opóxnieniem
    pakietów 1-2 sekundy (czyli tandeta)

    i im mówię, że oby mieli internet na wsiach to trzeba przeprowadzic triangulację i
    postawić stac je bazowe na ziemi, wieże i one mają zasięg do 100 km i łącze jest
    szybkie, bo stacje bazowe można podłączyć światłowodami do backbone, czyli do sieci
    szkieletowej i to będzie tanie, szybkie 4G ,
    ale oni tego nie potrafią zrozumiec, że 15 lat temu cała Afryka uzyskała dostęp do
    internetu, komórkowej telefonii , budując stacje bazowe zasilane solarami + aku

    Jeszcze gorzekj zacofana jest Australia,
    bo jak jedziesz Stuart Highway z północy na poludnie to przy drodze sa tabliczki,
    nabliższy telefon za 100 kilometrów.

    Zatem Polska nie jest już tak zacofana jak oni
    i od Melona się niczego nie nauczysz, bo on sam niewiele potrafi poza ściemaniem i
    deluzjami.

    Jego podróże na Księżyc i Marsa to sa podróze lotnika dookoła nocnika.

    I sprzedaje pilnie akcje aby wyrwać kazse, bo SpaceX bankrutuje

    Podziemnego metra już nie buduje, bo mu zakazali w Hameryce, gdyż jest zagrożenie
    trzęsieniami ziemi.

    A kolej pneumatyczna to byl fake znany od 100 lat, zwany pocztą pneumatyczną
    Zawsze się zawieszała i p0rzesyłki w pojemnikach blokowały rury pod sufitem, bo to
    tandeta

    i dlatego zrezygnował z Nudnej Spółki Boring Company, bo to byl wstyd i nieuctwo
    albo pomysł Jululiusza Verne, budowy podmorskiego tunelu z Europy do Hameryki

    I taki nawet powstał, ale wirtualny i jedno wyjście było w Londynie a drugie obok
    mostu Brooklinskiego
    \ale to nie był tunek, ale monitory i kamery i ludzie stali w Londynie i widzieli
    tych w Brooklynie.

    Zatem sam pisz do Melona, jak nie masz co robić

  • 8. Data: 2021-12-08 07:44:22
    Od: M M <m...@g...com>

    środa, 8 grudnia 2021 o 00:25:44 UTC+1 mant...@ gmail.com napisał(a):
> [...]
    szybkie, bo stacje bazowe można podłączyć światłowodami do backbone, czyli do sieci
    szkieletowej i to będzie tanie, szybkie 4G ,

    Ale oni w tej Ameryce nie mają dotacji unijnych dla Orange na te światłowody ;)
    A dla statków na oceanach też postawić maszty 4G? To może być całkiem praktyczne
    zastosowanie tego systemu. Internet i telefon satelitarny był już wcześniej, ale
    bardzo wolny i bardzo drogi.

  • 9. Data: 2021-12-08 11:45:00
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 8 December 2021 at 07:44:24 UTC+1, M M wrote:
> [...]
    zastosowanie tego systemu. Internet i telefon satelitarny był już wcześniej, ale
    Co do statków to racja
    ale one nie pływają byle gdzie, tylko szlakami i jeden za drugim, czyli tez je można
    połączyć z internetem masztami na statkach, bo odległości między tankowcami,
    kontenerowcami na morzu to mniej niż 100 km

    A internet satelitarny to duże lagi, bo odległośc do satelity to nie 100 km,
    a :
    340km - 1200 km i odległośc trzeba pomnożyć x 2, bo feed trzeba majpierw wysłac w
    kosmos, a potem odebrac w innej lokalizacji.

    Nad oceanami nie ma stacji bazowych, czyli będzie hopowanie pakietów przez
    kilka satelitów, czyli lagi się zwielokrotnią.

    Reklamują się , że internet będzie szybki i bez opóźnień, ale to ściema dla
    mieszkających na wsiach.

    Poza tym spacex bankrutuje, czyli braknie kasy na operatora i za 5 lat satelity mogą
    się zamieni ć w latające smieci kosmiczne.

    Problemem jest też komunikacja w kosmosie, bo satelita musi synchronizowac
    jednpocześnie 3 anteny.
    1. do komunikacji z ziemią
    2. do komunikacji z kolejnym satelitą
    3. do komunikacji z poprzednim satelitą

    i na tym padnie system, bo jest to za trudne dla operatora, aby to działało
    jednoczesnie dla tysięcy satelitków starlinka

    No i trzeba jeszcze wybudować setki, jeżeli nie tysiące stacji naziemnych, uzyskac
    certyfikację, zgody w każdym kraju na świecie, a to kosztuje 100 razy więcej niż
    latające satelitki z zasilaniem solarnym.

    Poza tym te satelitki będą jednak żarły energie solarną na 3 nadajniki/odbiorniki, a
    są bardzo małe i solary sa bardzo male i tu będzie problem z limitowaniem mocy, gdy
    będzie brak kontaktu ze słoncem.

    Po 5 latach padną baterie litowe od promieniowania kosmicznego i zaczna sie
    wyłączenia i zbieranie śmieci z irbity w celu utylizacji.

    ===
    Called the "Very-Low Earth Orbit (VLEO) constellation",[28] it would comprise 7,518
    satellites and would orbit at just 340 km (210 mi) altitude,[29] while the smaller,
    originally planned group of 4,425 satellites would operate in the Ka- and Ku-bands
    and orbit at 1,200 km (750 mi) altitude.[28][29]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Starlink

    strona się reklamuje, że jak mieszkasz na wsi, to jest to rozwiązanie dla ciebie
    ale to błąd, bo wieś jest na lądzie a nie na morzu i wystarczy 10 stacjio bazowych
    aby zapewnic internet naziemny mobilny na odległośc 1000 km

    a nawet wiejska hameryka to nie są dziesiątki kilometrów niezamieszkanych wiosek, ale
    tylko tysiące , a w międzyczasie są miasta i tam jest internet szkieletowy, do
    którego wystarczy podłączyć stacje bazowe z hopowaniem,

    i lagi będą na odległości 1000 km max. ( 10 stacji bazowych) a nie 340km x 10 x 2 =
    6800 km w kosmosie.

    I tutaj padnie idea Melona
    ale musimy jeszcze poczekac 3 lata aż ogłosi ban kructwo

  • 10. Data: 2021-12-08 11:50:09
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    zastosowanie tego systemu. Internet i telefon satelitarny był już wcześniej, ale
    A tutaj masz dowód na to, że ten wiejski internet satelitarny to wadliwa koncepcja.

    https://www.starlink.com/

    Ten dom drewniany na wzgorzu na wsi jest reklamowany, że powinien się podłaczyc do
    starlinkia satelitarnego.
    Ale po co, gdy w okolicy do 100 km sa wzgórza i sam jest na wzgórzu, czyli ma dostęp
    do stacji bazowej w odległości mniejszej od 100 km
    i nawet jak będzie kilka hopów to i tak lagi będa 10 razy mniejsze,
    a stacje bazowe dla starlinka i tak trzeba zbudować, aby ładować feed z backbone'a,
    bo kontent internetowy jest generowany na ziemi, a nie w kosmosie

    No i te ceny z kosmosu.

    Naziemny internet będzie kosztował 10 razy mniej i sprzęt będzie kosztowal 10 razy
    mniej