  • 171. Data: 2016-03-25 15:20:37
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 15:05:35 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Najwazniejsze by zgadzalo sie, ze w Jedwabnem mordowali z powodow
    > religijnych nie?

    najlepsze są przykłady gdzie nie za bardzo wiadomo czy w ogole doszło do takiego
    zdarzenia (mordowanie z własnej inicjatywy zydów przez polakow)

    > Ty sobie kociol balkanski w ogole odpusc.

    oooo, w meksyku katolicy mordowali z własnej inicjatywy tak ze 100lat temu

    b.

  • 172. Data: 2016-03-25 15:41:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 15:20, Budyń pisze:

> [...]
    zdarzenia (mordowanie z własnej inicjatywy zydów przez polakow)

    > oooo, w meksyku katolicy mordowali z własnej inicjatywy tak ze 100lat temu

    Na swiecie idiotow przeciez nie brakuje i napewno znajda sie przyklady,
    ze katolicy gdzies kogos mordowali. Tylko, ze to nie sa dogmaty wiary.
    Morderce w ogole trudno nazwac czlowiekiem. Tym bardziej trudno
    odpowiadac za kogos kto urzadza sobie rzez nazywajac sie katolikiem. Po
    lekturze jak Serbowie ci sami ktorych wyzynali Ustasze w Srebrnicy
    wyrywali wnetrznosci dzieciom dla zabawy to litosci - jak takich
    odszczpiencow w ogole mozna nazwac ludzmi a tym bardziej przypisywac im
    gloszenie wiary chrzescijanskiej? W co by czlowiek nie wierzyl to po
    prostu ludzie tak sie nie zachowuja.

    Pozdro.. TK

  • 173. Data: 2016-03-25 15:57:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 15:05, Maniek4 wrote:

    > Najwazniejsze by zgadzalo sie, ze w Jedwabnem mordowali z powodow
    > religijnych nie?
    Tak do końca nie wiem z jakich powodów zostali zamordowani Żydzi w
    Jedwabnem. W każdym razie to jest tylko taki przykład obalający
    narodowo-katolickie oszołomstwo Budynia.

    > Ty sobie kociol balkanski w ogole odpusc. Dawanie stamtad przykladow nie
    > ma wiekszego sensu, bo o co tam chodzilo to prawde mowiac malo kto dzis
    > rozumie.
    Faktycznie, masz rację, to jest zły przykład. Bo ci fanatycy katoliccy
    raczej nie podkładali bomb, tylko używali tradycyjnych narzędzi typu
    topór czy karabin i w związku z tym są rozgrzeszeni. :-D A co chodziło?
    O to, o co chodzi każdej narodowej hołocie - wytępić wszystkich
    ,,innych". Było tam też przymusowe nawracanie prawosławnych Serbów na
    katolicyzm (co notabene spodobało się władzom KK) - wypisz-wymaluj
    muzlimy z ISIS. :-D

  • 174. Data: 2016-03-25 16:12:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 15:57, JDX pisze:

    > Tak do końca nie wiem z jakich powodów zostali zamordowani Żydzi w
    > Jedwabnem. W każdym razie to jest tylko taki przykład obalający
    > narodowo-katolickie oszołomstwo Budynia.

    Ale o co chodzi Ci z tym Jedwabnem? Ksiedze podpalili czy jak?

> [...]
    > ,,innych". Było tam też przymusowe nawracanie prawosławnych Serbów na
    > katolicyzm (co notabene spodobało się władzom KK) - wypisz-wymaluj

    I ze rasa aryjska wskazujaca na konszachty z hitlerowcami, ktorzy bez
    powodu rozpetali wojne to juz pominales?
    Mowilem zebys dal sobie spokoj, bo nie ogarniesz.

    TK

  • 175. Data: 2016-03-25 16:30:11
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 15:20, Budyń wrote:
    [...]
    > najlepsze są przykłady gdzie nie za bardzo wiadomo czy w ogole doszło
    > do takiego zdarzenia (mordowanie z własnej inicjatywy zydów przez
    > polakow)
    Nie no przecież powszechnie wiadomo, że tam gdzie zbrodni dokonali
    Polacy, to tak na prawdę nie Polacy byli tylko jakieś ,,zielone ludziki".
    :-D Ewentualnie tam, gdzie bardzo ciężko jest wyprzeć się, że mordercami
    byli Polacy, to przecież wiadomo, że zamordowani kolaborowali z
    hitlerowcami bądź komunistami. :-D Standardowe tłumaczenie narodowca.
    Jak Kali ukraść krowa to dobrze, jak Kalemu ukraść krowa to źle. :-D

    BTW. Wg IPN to Niemcy tym Polakom pistoletów do głów nie przykładali. O
    zgrozo, wg IPN niemiecka inspiracja nie przybrała nawet formy
    współsprawstwa. :-D Miała ona ,,charakter przyzwolenia i zapewnienia
    bezkarności".

    > oooo, w meksyku katolicy mordowali z własnej inicjatywy tak ze 100lat
    > temu
    Czyli jednak przyznajesz, że katolicy nie są tacy świeci jak się ich maluje.

  • 176. Data: 2016-03-25 16:38:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 15:41, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Na swiecie idiotow przeciez nie brakuje i napewno znajda sie przyklady,
    > ze katolicy gdzies kogos mordowali. Tylko, ze to nie sa dogmaty wiary.
    No to tylko argument, że wiara (jakakolwiek) jest do dupy. Bo część
    chrześcijan (w tym najwięcej katolików :-D ) morduje (,,odszczepieńców"),
    pomimo tego, że wiara im tego zabrania. Natomiast nie wszystkie muzlimy
    mordują (niewiernych) pomimo tego, że (rzekomo[*]) wiara im to nakazuje. :-D

    [*] - rzekomo bo nie czytałem Koranu, więc powołuję się na opinię
    znawców takich jak Maniek czy Budyń :-D

  • 177. Data: 2016-03-25 16:41:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Doszlo do mordowania Zydow przez Polakow. Wydawanie Niemcom Zydow to tez bylo
    mordowanie. Polacy mordowali Zydow w czasie wojny, te mordy byly pod patronatem
    Niemcow. Za to bezposrednio po wojnie mordowali z wlasnej inicjatywy. W czasie
    okupacji Niemcy stworzyli korzystny dla szmalcownikow system. Dostawali wszystko po
    wydanych Zydach. Dostawali rowniez rodzaj gwarancji ze wydani Zydzi nigdy sie nie
    zwroca po odbior zagrabionego przez Polakow mienia. I sie spieprzylo bo pomimo
    usilnych staran Niemcow czesc wydanych Zydow przezyla wojne i przyszli do swoich
    domow i upomnieli sie o swoje. Rozne znane mi zrodla okreslaja ze zaginelo wtedy do
    pol miliona Zydow, a tak naprawde Polakow wyznajacych inna niz jedyna sluszna tutaj
    religia. Wydawanie w czasie wojny i mordowanie po wojnie Polakow zydow przez Polakow
    chrzescijan to jeden z najczarniejszych watkow polskiej historii. Przez kilkadziesiat
    lat robiono wszystko zeby nie ujrzal swiatla dziennego. W zupelnie innym swietle
    mordowanie Zydow przez Polakow stawia to co robili Polacy zydzi po wojnie. Udalo im
    sie opanowac sluzbe bezpieczenstwa i wymiar sprawiedliwosci. I zwczajnie mscili sie
    na Polakach za to co im zrobili w czasie okupacji i po wojnie. Zastosowali
    odpowiedzialnosc zbiorowa. Do dzisiaj nie rozliczylismy z Polakami Zydami za to co
    im wtedy zrobilismy.

  • 178. Data: 2016-03-25 16:45:54
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 15:17, Maniek4 wrote:
    [...]
    > W tym, ze na zachodzie juz nazywaja rodzic 1 i rodzic 2.
    Ale to zmuszają (kto?) ludzi do takiego nazewnictwa?

    > Adoptuja dzieci i wmawiaja mi, ze to normalne.
    Wg mnie homo-adopcje również są ,,nienormalne", ale może gdzieś tam ,,na
    Zachodzie" (gdzie?) uznano, że jest to ,,normalne". I nic nam do tego.

  • 179. Data: 2016-03-25 17:23:34
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 16:12, Maniek4 wrote:

    > Ale o co chodzi Ci z tym Jedwabnem? Ksiedze podpalili czy jak?
    O to, że Budyń opowiada brednie, że ,,miliony Polaków" zostało
    zamordowanych za pomaganie Żydom. Jest to po prostu matematycznie
    niemożliwe. Co to jest ,,Ksiedze"?

    > I ze rasa aryjska wskazujaca na konszachty z hitlerowcami, ktorzy bez
    > powodu rozpetali wojne to juz pominales?
    No i co z tego? Byli blisko ideowo to i mieli konszachty. Podobnie jak
    ówcześni Włosi czy Japończycy. No i jak to bez powodu? Wielkich Niemiec
    chcieli. Podobnie jak nasi rodzimi faszyści/naziści (dawni i obecni)
    chcą Wielkiej Polski. :-D W dodatku katolickiej. :-D

    > Mowilem zebys dal sobie spokoj, bo nie ogarniesz.
    Ma razie to ty nie ogarniasz, że deklarowali się jako nacjonaliści i
    katolicy (i wręcz utożsamiali jedno z drugim).

  • 180. Data: 2016-03-25 17:39:00
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ale to są twoje indywidualne granice. A próbujesz je narzucić wszystkim.

    Oczywiscie, ze narzucam swoje indywidualne granice wszystkim. Po to one
    sa. I kazdy czlowiek jakies ma, a ich naruszenie powoduje zwykle co
    najmniej dyskomfort. Nie masz zadnych? Wszyscy moga robic w Twojej
    obecnosci co im sie podoba? Masz szanse zostac swietym ateista ;-)

    > Zresztą większość krzyczących przeciw imigrantom nigdy żadnego
    > niespotkało.

    Byles w jakimkolwiek zachodnim miescie? Chcesz miec to samo w swoim?
    Na prawde nie widzisz problemu?
    Jest u nas sporo Wietnamczykow, bardzo mili ludzie, troche Murzynow,
    Chinczykow, Ukraincow i Rosjan, nawet Czeczencow i nie ma z nimi
    problemow. Ale mowimy o Arabach, a z nimi jest problem zawsze i wszedzie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa