  • 251. Data: 2016-03-26 18:00:03
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > maaasti, prosze cie :)

    tylko tyle? nie odpowiesz? Nie pokażesz, że się mylę?
    Twierdziłęś kiedyś, że w oryginale było inaczej. Ale jakoś nie chciałeś
    odpowiedzieć czy znasz staroaramejski

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 252. Data: 2016-03-26 18:10:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Nie potrafie prosciej..
    > Natura wyznaczyla miedzy nami roznice. Wystarcy zajrzec w gacie by
    > stwierdzic kto moze tworzyc rodzine.

    nie. natura wyznacza tylko kto może mieć *własne* dzieci.
    Rodzina jaką znamy w naszych kręgach kulturowych jest inn niż
    występowała w innych kulturach. to tylko przyzwyczajenie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 253. Data: 2016-03-26 18:11:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > W dniu sobota, 26 marca 2016 01:01:28 UTC+1 użytkownik > >> Tylko co z tymi co mają
    inną orientację? Zmusisz ich do małżeństwa

    > generalnie moznaby tak postąpic. Ale nie jestes w stanie zapomniec bo dajac palec
    oni wyciagna reke po wiecej np zabronia ci mowic tata/mama. Dlatego nalezy nie oddac
    nawet palca.

    fakt. jak się kiedyś sprowadziło agentów Watykanu to wzięli nie tylko
    rekę, ale i całe ciało i gospodarstwo.
    Związek partnerski to nie jest przywilej. To jest zrównanie praw.
    Przywilejem by było np. niepłacenie podatków. tak jak kościoły.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 254. Data: 2016-03-26 18:16:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 18:03:17 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > tylko tyle? nie odpowiesz? Nie pokażesz, że się mylę?
    > Twierdziłęś kiedyś, że w oryginale było inaczej. Ale jakoś nie chciałeś
    > odpowiedzieć czy znasz staroaramejski

    w czym sie mylisz? zadaj konkretne pytanie, badz daj jakies twierdzenie, to bede mógł
    sie ustosunkowac. Uprzejmie prosze nie zaczynaj od "mówisz, ze".

    ale teraz to ja sie wybieram juz do koscioła, zatem do widzenia i wesołych swiąt
    zmartwychwstania Pańskiego!

    b.

  • 255. Data: 2016-03-26 18:28:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > w czym sie mylisz? zadaj konkretne pytanie, badz daj jakies twierdzenie, to bede
    mógł sie ustosunkowac. Uprzejmie prosze nie zaczynaj od "mówisz, ze".

    wijesz się straszliwie. Jakbyś nie wycinał to byś znalazł

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 256. Data: 2016-03-26 18:52:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie istnieje pojecie interpretowania slow boga Boga. Z ciekawosci sprawdzilem co pan
    Internet mowi w kwesti przykazan. I jak drut stoi na stankwisku ze jest nie zabijaj
    lub nie bedziesz zabijal. I to wedlug mnie jest jedyna mozliwa forma tego samego
    przykazania. Epidiaskop w katechizmie dla dzieci umiescil nie zabijaj. W Wikipedii
    nie bedziesz zabijal. I jeszcze w wielu innych miejscach to samo czyli nie zabijaj.

  • 257. Data: 2016-03-26 22:24:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 15:54, masti pisze:

    > a ty myślisz, że ISIS chodzi o wiarę?

    Nie mysle tak.

    Zycze wesolych swiat czy wesolego wolnego. W kazdym razie chwili spokoju.

    Pozdro.. TK

  • 258. Data: 2016-03-26 22:53:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 14:14, Uzytkownik pisze:

    > Tylko, że natura płata figle i tego w ogóle nie bierzesz pod uwagę.

    Jak kolwiek podobalby sie facet facetowi to dzieci w naturalny sposob
    nie beda mieli. Nigdy nie beda rodzina. Nic na to nie poradze, ze
    statystycznie nie sa normalni. Nie moja wina i nie ich. Skoro tak jest
    to nie zaklinajmy rzeczywistosci.

    > Jak to co? Deklarujesz się jako członek KK, podległy ich zwierzchnictwu.
    > Ja niestety nie deklaruję się jako Muslim ani Rosjanin.

    Nie wydziwiaj.

    > Łał! Twierdzisz, że jestem obrzezany? :)

    Twierdze, ze w zaciszu domowym bez osob trzecich zona wszystko moze Ci
    wytlumaczyc. Zdaje sie, ze nie pytasz zbyt czesto skoro takie fantazje
    przelewasz przez klawiature. I pamietaj, ze jak probujesz dopiec mi
    czarnuchami to tak samo traktujesz wybranke zycia. Czyli slabiutko nieco.

    Pozdro.. TK

  • 259. Data: 2016-03-26 22:55:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 18:10, masti pisze:

    > nie. natura wyznacza tylko kto może mieć *własne* dzieci.
    > Rodzina jaką znamy w naszych kręgach kulturowych jest inn niż
    > występowała w innych kulturach. to tylko przyzwyczajenie.

    Znasz kultury w ktorych homoseksualizm byl norma i wiekszoscia?

    Pozdro.. TK

  • 260. Data: 2016-03-26 23:01:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Znasz kultury w ktorych homoseksualizm byl norma i wiekszoscia?

    ja o rodzinie a ty znowu o homo. Masz wyraźny problem z tym.
    Zastanów się.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?