  • 471. Data: 2016-04-05 20:29:53
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-05 o 16:32, Maniek4 pisze:

> [...]
    8066,mlody-youtuber-zostal-dziennikarzem-tvp-info-ni
    e-kryje-pogladow.html#MTstream

    > Qrna, to jest kwiecien tego roku. Wez sie zapoznaj kiedy odbywaly sie
    > pierwsze parady rownosci np.

    Qrna myśl chłopie, myśl. To nie jest odosobniony przypadek. Takich
    pojebańców jest cała masa, nie tylko w Polsce i nie tylko w kwietniu
    tego roku. Są także w sutannach. Stąd w ludziach rodzi się bunt i tworzą
    takie parady. Jedni w tych paradach uczestniczą dla idei równości, a
    inni jak ten pajac po to żeby robić zadymę. Inni jeszcze dla happeningu,
    a jeszcze inni tworzą kontrparadę i idą na wojnę.

  • 472. Data: 2016-04-05 22:50:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 16:04, Uzytkownik pisze:

    > Krytykujemy złe zachowania ludzi, złe zachowania księży. Piszemy o
    > faktach. Ty ich bronisz. Jaki masz w tym cel, skoro uważasz, że Ciebie
    > to nie dotyczy?

    Czego, lub kogo ja bronie bo juz trace cirpliwosc. Zlych zachowan? W
    ktorym miejscu i co mnie nie dotyczy?

    > Definicja jest ponad Twoimi czy moimi poglądami.

    No to sobie definiuj, co mi do tego?

    > Masz dowody?

    Takie ktore Cie przekonaja? Na tym swiecie takich nie ma. Dyskusja z
    Toba sluzy do obalania stereotypow a nie do spraw niemozliwych z
    zalozenia, czyli przekonania Ciebie.

    Pozdro.. TK

  • 473. Data: 2016-04-05 22:54:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 20:29, Uzytkownik pisze:

    8066,mlody-youtuber-zostal-dziennikarzem-tvp-info-ni
    e-kryje-pogladow.html#MTstream

    > Qrna myśl chłopie, myśl. To nie jest odosobniony przypadek.

    A nie no oczywiscie. Za kazdym rogiem stoi idiota wrzeszczacy precz z
    pedalami. Tylko, ze jak zyje to takiego nie widzialem. To oczywiscie nie
    dowod, ale Tobie statystyka sie zgodzi.

    Pozdro.. TK

  • 474. Data: 2016-04-05 23:08:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 16:08, masti pisze:

    > czyli nie jesteś katolikiem.
    > bo bycie katolikiem zakłada ze masz się z nimim zgadzać.

    Nie interesuje mnie Twoja ocena poprawnosci mojej wiary. To Wam zalezy
    na tym zeby przypiac nam latke taka jak ta, ze mam sie z nimi zgadzac.
    Uosabiac to co mowia i robia, tylko po to zebyscie mogli kazdemu
    zadeklarowanemu katolikowi wrzucac jak do wora zgode na pedofilie,
    dzieci na boku, moze jakies dlugi karciane i co tam sobie jeszcze
    wyluskacie w rozniastych tresciach medialnych.
    Chcesz znac prawde to sluchaj. Chcesz sobie pogadac o dupie Marynie to
    gadaj. Nikt Ci nie broni.

    Pozdro.. TK

  • 475. Data: 2016-04-05 23:15:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > wyluskacie w rozniastych tresciach medialnych.
    > Chcesz znac prawde to sluchaj. Chcesz sobie pogadac o dupie Marynie to

    ja nie oceniam. ja stwierdzam fakt.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 476. Data: 2016-04-05 23:25:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 23:15, masti pisze:

    > ja nie oceniam. ja stwierdzam fakt.

    Ze taki mentor z Ciebie. :-)
    No to gratuluje. Jednym zdaniem poznales wszystkie tajniki wiary.

    Pozdro.. TK

  • 477. Data: 2016-04-05 23:53:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ze taki mentor z Ciebie. :-)
    > No to gratuluje. Jednym zdaniem poznales wszystkie tajniki wiary.

    mylisz wiarę z przynależnością do organizacji.
    Twoja wiara mnie nie interesuje.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 478. Data: 2016-04-06 00:04:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 23:53, masti pisze:

    > mylisz wiarę z przynależnością do organizacji.
    > Twoja wiara mnie nie interesuje.

    Znaczy przynalezymy bo mamy duzo wolnego czasu? :-)

    Pozdro.. TK

  • 479. Data: 2016-04-06 11:59:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 00:04, Maniek4 pisze:

    > Znaczy przynalezymy bo mamy duzo wolnego czasu? :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Zanudzasz :)

  • 480. Data: 2016-04-06 12:41:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-06 o 11:59, Uzytkownik pisze:

    > Zanudzasz :)

    Intryguje mnie prostota wnioskowania. :-)
    Przynalezec do organizacji takiej jak kosciol bez rozpatrywania przez
    pryzmat wiary. Interesujace, naprade. :-) Daje niezly obraz wiedzy o
    temacie.

    Pozdro.. TK