  • Data: 2019-02-19 11:23:21
    Temat: Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
    Od: fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po krótkim rozpoznaniu oferty sklepów znalazłem jedynie wężyki Invena z
    zaciskami poprzecznymi. Pozostałe mają zaciski wzdłużne (w tym polecane
    w tym wątku produkty firmy Schell). Jako ciekawostka - w Leroy Merlin są
    również wężyki z 20-letnią "gwarancją". Większoś producentów gwarantuje
    10 lat eksploatacji.
    f.

    On 17.02.2019 11:09, fonon wrote:
    > Dzięki. Konkretna propozycja.
    > Czytałem kiedyś o wyższości poprzecznych zacisków nad wzdłużnymi, które
    > stosuje ten producent. Zapewne, jak zwykle - może być bardzo dobry
    > produkt w "gorszej" technologii i kiepski w "lepszej".
    > f.

    xible-schlaeuche.html